studeny start 120

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 07.03.2011 do 07.03.2011, založil/a samuel942
řadit dle data
22:13:49
07.03.2011
tomvm
MOLSO : Já zase naopak, na původní původní SEDR105 se nedalo jezdit na studenej a vyměnil sem ho za SEDR130 a na studenej OK a celkově se trochu zvýšil výkon, jen když mám ještě sytič, na motoru kolem 40° a dám plyn na 3/4 tak z výfucku de trochu šedej...de toho tam moc
21:23:21
07.03.2011
Tomáššš
to si stastny majitel 3 ja take stastie nemam nedrzi to , az neskor ... a cuka to ako stara panna 3
21:15:57
07.03.2011
MOLSO
-> afro100: obcas mam na to chut 1 proste uplne iny zazitok mam zase radost z jazdy ... sytič staci aj v zime vytiahnut len do polovice a chytí na brnk ... žiadne padanie paliva ... a na prvú šupu chytí a drží si 1500 po pár sekundách stiahnem a drží 600 otáčiek a dá sa ísť aj bez sytiča bez cukania 1
20:35:51
07.03.2011
afro100
-> MOLSO: kua nemazlis sa s nim nahodou pred spanim ? :D Este napis, ake harakiri je s nim spachane :D
20:31:38
07.03.2011
MOLSO
-> tomvm: dovolim si nesuhlasit mal som SEDR 136 a robilo to koniny zle startovalo .... teraz mam SEDR 120 a všetky problémy zazračne zmizli 1 1 1 štart na brnk priazniva spotreba a kultúrrny chod aj za studena krásne prechody a žiadne cukanie 4
20:09:57
07.03.2011
kubo980
-> ferrari: A na čo? 3
20:07:41
07.03.2011
ferrari
A hlavne najprv hľadaj 8 Nezvyknem toto písať, dosťvydržím, ale táto téme je tu cez zimu vždy 10x...
19:26:23
07.03.2011
tomvm
U EDSR nebo SEDR je to normál, že když je hodně zima tak třeba jednou nebo i 2x zdechne ale pokud to nějak nechce za studena 'krmit' tak možná ucpaná tryska sytiče, nesprávně nastavený karb ... horší zapalování ... toho může být víc. Jako první pořádně vyčisti a seřiď karbec ;)
18:03:13
07.03.2011
samuel942
potrebujem poradit s karburatorom ked rano pridem vobec mi nejde sytic stale to zdochyna a musim ho cupkat na plyne aby som ho udrzal nastartovane.ked uz je zohriata tak mi funguje sztic a vsetko ako ma ako je to mozne?
Extreme Tyres