skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
předstih po výměně hlavy
10:54:08
08.03.2011
08.03.2011

Minik03
kdysi mi jeden "fachman" rika, ze kdyz udelas jekykoliv zasah do motoru - vymenis karbec, hlavu, nebo jen saci potrubi, je potreba naladit spravny predstih. Kdyz jsi se ale vrtal ve spalovacich, asi ti nezbyde nez zmerit tlaky a pak dat rozdelovac nekomu, kdo tomu rozumi aby ti ho podle toho pritvrdil
18:10:06
07.03.2011
07.03.2011

Dušan
-> Nwkt: asi nerozumi cesky.
-> rapid120: az prestanes tak blbe psat tak to nekdo bude resit.
Spalvaci prostor v hlave je stejny jako u predchozi hlavy ? KP asi nebude totozny. Tim padem nastavit spravny predstih a hozna to pojede.
-> rapid120: az prestanes tak blbe psat tak to nekdo bude resit.
Spalvaci prostor v hlave je stejny jako u predchozi hlavy ? KP asi nebude totozny. Tim padem nastavit spravny predstih a hozna to pojede.
18:05:02
07.03.2011
07.03.2011

rapid120
ventily nastavene na 0,20 předstih sem malinko ubral aby to neklepalo
18:04:07
07.03.2011
07.03.2011

rapid120
dál na plyn motor jede míň od spodu ale přes 2000 tis táhne o malinko lepší na benzín to nejde vytočitvíc jak 3500ot před tím to šlo jelo uplně normálně na plyn i beznzín je tam zapalování favorit
18:04:00
07.03.2011
07.03.2011

rapid120
dál na plyn motor jede míň od spodu ale přes 2000 tis táhne o malinko lepší na benzín to nejde vytočitvíc jak 3500ot před tím to šlo jelo uplně normálně na plyn i beznzín je tam zapalování favorit
18:03:33
07.03.2011
07.03.2011

Nwkt
Tečku a čárku ti z klávesnice ukradli? Ventily si nastavil?
18:02:03
07.03.2011
07.03.2011

rapid120
čus začal mi klepat motor menil sem hlavu motor 120 LS na LPG v pohodě a na beniko klepal hlava 120L profrézovaná kvuli pístum předtím hlava 120L taky předělaná na LS možná o něco míň profrézovaná neví někdo proč ted klepe