skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felda hlava zabrouseni ventilu a sedel
07:25:23
08.03.2011
08.03.2011

sbf
mozno novy by tam lepsie sadol, ci rad lapujes do aleluja? sedla by som dal zafrezovat az ked tecie s novym ventilom
23:00:39
07.03.2011
07.03.2011

Kuladmin
-> Gemini: Hmm, diky to mam radost (mysleno ironicky) no co nadelam tak budem pokracovat v oprave.
Tos me nepotesil...

22:32:59
07.03.2011
07.03.2011

Gemini
-> Kuladmin: to je presne to co som pisal.....musis opravit sticnu plochu na ventiloch
16:34:27
07.03.2011
07.03.2011

Kuladmin
Takhle vypada ten nejhorsi vyfukovy ventil. V pozadi je saci. Bud to jeste trosku skusim doladit pastou nebo to uz smontuji a otestuji zalitim zda tesni a budu vedet hned jak na tom jsou. (Je to na normalni jezdeni na seriovej motor takze nepotrebuju zadny supr zazraky ale aby to fungovalo).
10:58:31
06.03.2011
06.03.2011

Kuladmin
-> Gemini: Aha tim se my to vysvetluje - diky.
20:00:30
05.03.2011
05.03.2011

Gemini
-> Kuladmin: pastou spravis len velmi male nedostatky, vyfukove ventily maju na sticnej ploche pitting, treba to vziat ventil bruskou a opravit sedla frezami, ked je to dokonale spravene, netreba pomaly ani pastu....
19:51:09
05.03.2011
05.03.2011

Kuladmin
-> aceboss: Jen brusnou pastou - provozem je sice hezky ale kdyz by tam nebyl tlak tak se ani provozem neusadej 

18:57:57
05.03.2011
05.03.2011

suri
-> aceboss: zabrusujú sa len pastou , nebrúsia sa ventily , sedlá sa normálne zafrézujú
18:50:12
05.03.2011
05.03.2011

aceboss
-> Kuladmin: Pokud vím tak zde se sedla již nezabrušují jako na litině ty se maj usadit provozem

10:07:42
05.03.2011
05.03.2011

Kuladmin
-> skodar: To nebrousis tak ze bys mel ve vrtacce brusnej kotouc a brousil
ale pomoci vrtacky otacis tim ventilem v sedle - v hlave.
Uvidim v pondeli bude pokracovani..


Uvidim v pondeli bude pokracovani..
09:03:59
05.03.2011
05.03.2011

suri
-> skodar: si toho ešte nevidel -> Kuladmin: je to tak ako píšeš , zobrať jemnú pastu , primerane zmiešať z olejom zobrať nejaké Tčko a gumenný valček , pritlačiť na tanier a tlakom otáčať tam aj nazad , na fel hlave som to tak robil a išlo mi to lepšie ako z vrtačkou autofelicia.republika.pl/
grafika/glowica2p.jpg takéto niečo a skús aj vrtačku ale malé točky a riadny tlak na obe strany
01:06:37
05.03.2011
05.03.2011

matisek
-> skodar:
Ja som to tiež robil vrtačkou a viackrát a žiadny problém.
-> Kuladmin:
Na fabkovej hlave som nič také čo píšeš nespozoroval.
Ja som to tiež robil vrtačkou a viackrát a žiadny problém.
-> Kuladmin:
Na fabkovej hlave som nič také čo píšeš nespozoroval.
00:30:02
05.03.2011
05.03.2011

skodar
videl som vela veci ale zabrusovat ventily vrtackou tak to este nie



22:01:37
04.03.2011
04.03.2011

Kuladmin
Davam jednu klasickou normalni hlavu z feldy trosku dopocu a jelikoz chvilku lezela tak dosedaci plochy ventilu nic moc. Takze jsme vzal zabrusovaci pastu atd..
Ale je normalni ze saci ventily jdou celkem lehce rychle zabrousit ale jejich dosedaci plochy v hlave - sedla tem se moc nechce skoro na nich neni videt ze bych se jich cimkoliv dotkl. A u vyfuku je to obracene ventily vubec nejdou ale sedla mam uz krasne ciste zarovnane.
Dotaz zni je to normalni nebo neco delam spatne?...
(Tocim s tim v jednom smeru pomoci vrtacky na nejmensi mozne otacky - vim neni to uplne nej ale ruco bych to nedal.)
Foto kdyztak dodam nejdriv v pondeli nemam to ted u sebe.
Diky za tipy.
Ale je normalni ze saci ventily jdou celkem lehce rychle zabrousit ale jejich dosedaci plochy v hlave - sedla tem se moc nechce skoro na nich neni videt ze bych se jich cimkoliv dotkl. A u vyfuku je to obracene ventily vubec nejdou ale sedla mam uz krasne ciste zarovnane.
Dotaz zni je to normalni nebo neco delam spatne?...
(Tocim s tim v jednom smeru pomoci vrtacky na nejmensi mozne otacky - vim neni to uplne nej ale ruco bych to nedal.)
Foto kdyztak dodam nejdriv v pondeli nemam to ted u sebe.
Diky za tipy.