motor š. 130

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 04.03.2011 do 08.03.2011, založil/a rakosnicek
řadit dle data
20:26:01
08.03.2011
Mr.Unknown
-> peti: určite to tak myslel.....
23:00:55
07.03.2011
peti
-> Mr.Unknown: no ale regleru sa hovori spravne, regulacne rele,a stary typ bol zalozeni na spinani preto to rele neni aztak nespravne4
16:36:42
07.03.2011
Dušan
to bude rele pro alternator
14:25:32
07.03.2011
rakosnicek
no vedle civky je přišroubováno taková krabička z dráty :-D je to součást zapalování ne? nevím zda je to přesně jmenuje relátko v elektrice se moc nevyznám.
13:36:30
07.03.2011
Mr.Unknown
-> peti: ja viem odkial je ten kábel ktorý myslel ..... ja som len zvedavý ako prišiel na to že to je relátko??.... cvaká pri zapatí zapalovania ???
13:30:35
07.03.2011
peti
-> Mr.Unknown: mozno mysli napajnie cievky,a tym relatkom mozno zase regler, myslim ze su prepojene tie kable 4
13:28:44
07.03.2011
Mr.Unknown
-> rakosnicek: ty vole jaké tam máš relátko pri cievke??... ja tam mám len jedno a to je na výhrev zadného okna..... mám pocit že mi tam nečo chýba alebo máš niečo navyše =)
18:41:18
06.03.2011
rakosnicek
HonzaGS: Záhada vyřešena byl volnéj drát na cívce co vede mezi cívkou a tím relátkem co tam je :-)
10:55:43
06.03.2011
HonzaGS
Šel bych na to v tomto pořadí:
-kontrola čistoty vzduchového filtru
-čistota a kontrola, případně seřízení odtrhu na kladívku
-základní nastavení předstihu
-vyřešeno? Ano - :-) Ne - Pokračuj dolů
-demontáž, rozebrání, vyčištění, případně srovnání víka karbecu a dosedací plochy, otryskování jak má být, kontrola pohyblivosti klapek, nastavení klapek, nastavení hladiny, kontrola jehlového ventilku, nové těsnění, složit, základní nastavení, po zahřátí doseřídit
-vyřešeno? Ano - :-) Ne - Pokračuj dolů
-demontuj AC pumpu, rozeber ji a zkontroluj těsnost ventilků, membránu, to sítko v odkalovači, a v odkalovači ještě to těsnění té nádobky (gumový kroužek, jestli není prasklý, mohlo by to přisávat vzduch a tím se ti sníží hladina v karbecu)
-kontrola, nebo radši výměna palivové hadičky na obou stranách čerpadla
-vyřešeno? Ano - :-) Ne - Pokračuj dolů
-výměna zapalovacích kabelů
-výměna cívky
-svíčky, ale ty jsi psal že jsou nové

Tohle jsou asi tak nějčastější možné příčiny takového problému. Dej vědět jak jsi dopadl.
upraveno 1x, naposled 06.03.2011 10:57:03
19:52:47
04.03.2011
rakosnicek
ok zejtra nas to vlitnem a uvidíme
19:38:01
04.03.2011
minno
-> rakosnicek: môže to byť čímkoľvek, treba to prejsť celé, zas tak veľa toho na škodovke nie je. Skontrolovať predstih, odtrh, palec v rozdeľovači, víčko rozdeľovačové, vyčistiť karburátor a skontrolovať ihlový ventil + hladinu, pozrieť sviečky, káble, nastaviť ventilové vôle.....A keď bude všetko skontrolované / nastavené a furt to bude robiť problémy, pokračovať výmennou metódou.
19:28:40
04.03.2011
rakosnicek
jj vím že to přes net nevyřešíme jen mš napadlo založit tohlé téma at vím na co se konkrétně zaměřit svíčky jsou nové a válve jsou taky všechny
19:25:40
04.03.2011
MOLSO
-> minno: skor kompletnou rozborkou vyčistenim nastavenim a zložením
19:24:30
04.03.2011
minno
Začal by som kontrolou výšky hladiny paliva v karburátore.
19:23:07
04.03.2011
minno
Mám nápadov asi 100, od karburátora, cez sviečky až po rozdeľovač či zapaľovaciu cievku to môže byť čokoľvek.....Takto nič nevyriešiš. Chce to ísť sa k tomu zohnúť. Zajtra bude pekný deň, najskôr všetko pekne skontrolujte a potom ak nič nezistíte, bude treba meniť a skúšať a radiť sa.4
19:19:47
04.03.2011
rakosnicek
ahoj dnes kámoš pořídil škodu 130 ale máme problém s motorem bylo nám měřečo že je vše seřízeno jak má byt (nevím neměřili jsme) no ale když má motor za jízdy více jak 2500 otáček začne to strašně cukat,padají otáčky až to skoro zdechá nemáte někdo nějakej nápad co by to mohlo dělat?
Extreme Tyres