nechapu význam dávání koberečků,kartonu atd.p

prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.03.2011 do 04.03.2011, založil/a Martin/125/
řadit dle data
21:30:22
04.03.2011
doly120
-> palinator: na tohle přesně sedi: Náhoda je blbec 3
21:22:19
04.03.2011
palinator
-> doly120:
Ale já kvůli tomu rozdělal půl palubky a objevil jsem to náhodou.3
21:19:49
04.03.2011
doly120
-> palinator: oki,díky,kouknu :)
20:45:19
04.03.2011
palinator
-> doly120:
To mě to taky topilo, maličko. Zkus se na tohle podívat.4 Ta rozvaděcí klapka může zůstat viset v jakékoliv poloze.
20:11:13
04.03.2011
doly120
-> palinator: Mě to topí,ale poměrně slabo :) Takže bych to viděl na zanešené těleso,nebo kohout se dostatečně neotvírá :)
19:44:15
04.03.2011
palinator
-> doly120:
Vypadnutej bowden z ovládání topení nemáš? Nejen ten ke kohoutu, ale i ten, kterej přivádí klapkou vzduch k radiátoru (tzn. páčka ovládající teplotu ovládá 2 bowdeny). Já měl ten bowden ke klapce vypadlej, tak mi to netopilo.
18:55:39
04.03.2011
Hurdis
Letošní zimu jsem objevil hlavní výhodu kartonových deček před chladičem na dodávkových a nákladních automobilech používaných našimi zaměstnanci a užší "takynapadenou" skupinou subdodavatelů autodopravy..............
...........lze na ně kreslit lihovým fixem obrázky a nápisy.

Nevýhodou je, že pokud si občas auto s takovouto zimní výbavou vezmu, zpoza volantu se nepokochám.
Takže pokud mne cizí pán na parkovišti pozdraví mne známým úslovím "čau Morčáku", jdu se podívat na chladič, čím to jedu.
18:50:08
04.03.2011
peti
-> Tuner#2: jasne nova nemrzka a okruh cisty jak detska prdelka , mozez mi verit ze v nicom inom chybu nehladaj ako v termostate ( asi som to tym wahlerom vsugeroval ze ich nemam rad 3 )
18:46:37
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> peti 04.03.11 18:45:00: A co kapalina? Nová, bez usazenin? okruh propláchnutý?
18:45:00
04.03.2011
peti
-> Tuner#2: nie nie zavdusnene urcite nie, oni urcity cas fungovlali niektore viac niektore menej, jeden znich skolaboval po cca 200km jazdy asi 1 km od domu takze zavrel a konec len tak tak ze som to neuvaril, do vymeny viac ani neotvoril3
17:04:08
04.03.2011
doly120
-> King: Já sem to jen zaslechnul,netvrdím že je to tím :) Ale díky za vyvrácení omylného tvrzení :)
Bude tedy problém v topení,bud těleso,nebo kohout :) A možná i v čidle
Jinak,žere to 8-9l na 100km... zaleží jak kdy na to šlápnu :)
upraveno 1x, naposled 04.03.2011 17:04:47
16:48:10
04.03.2011
King
-> doly120: Jestli máš na mysli to, že z okruhu topení se bere teplo i pro ohřev výparníku LPG v reduktoru, pak tě asi zklamu :) Ano, skupenské teplo varu LPG není nezanedbatelné, ale v porovnání s celkouvou produkcí odpadního tepla z motoru je to směšná položka....teda pokud ti to nežere třeba 50l/100km :)
16:30:37
04.03.2011
kamikaze
-> doly120: A nemůžeš mít jen vadu v elektrice?
16:29:51
04.03.2011
suri
-> Tuner#2: alebo zobrať rovno wahler a plastové origo veko vybrúsiť tak aby sadol , potom je už pokoj naveky
16:21:37
04.03.2011
Nwkt
-> Tuner#2: šak já vim, ale v tý době ho prostě neměl no. Jinak to že od něj chci pokaždý kvalitní díly a žádnou čínu ví 1
16:20:06
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 04.03.11 16:14:07: Před 3 týdnama jsem tam bral termostat na MPI, měl všechny tři druhy. Poláka nerozebiratelného, Poláka se ségrovkou kam pak jde dát normal termostat a pak nějakého Němce myslím Motorad nebo tak nějak. Mimo jiné u Poláka se ségrovkou říká, až Vám odejde, tak si tady pak u mě koupíte Wahlera na Fávo a šup tam s ním a bude klid. Musíš vědět jak na Jirku zapůsobit 4 To víš, 99% lidí chce cenu, takže šmejdy co nejlacinější.
upraveno 1x, naposled 04.03.2011 16:20:59
16:19:32
04.03.2011
doly120
-> Tuner#2: Termostat to není :) Je tam nový,je fakt že se to s novým termostatem zahřívá lepe než předtím,ale pořád je to slabé. Slabo to i topí,ale to bude nejspíš zanešená vložka topení. Ale cosi sem zaslechnul,že to je tím že jezdím na lpg,ale nevim no...
16:14:07
04.03.2011
Nwkt
-> Tuner#2 04.03.11 16:12:56: Já po něm chtěl Wahlera a neměl
16:13:32
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> doly120 04.03.11 16:05:28: Vadný termostat viz. můj předchozí příspěvek.
16:12:56
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kamikaze 04.03.11 15:32:15: Já ho kupuju u Regnera, jen si o něj musíš říct, respektivě mě vždy už sám od sebe říká, mám tu haldu tohodle, ale pak tu mám pár kousků od toho a toho a to je samozřejmě lepší, ale dražší. Když jsem měl ještě GLSo, tak měl Wahler i na 82° ale od té doby jsem bral jen 88° do Fáva když tam Vernet po roce začal zlobit a auto za cestu do Plzně stále na 70ti i s kartonem před chladičem.
upraveno 1x, naposled 04.03.2011 16:13:48
16:10:19
04.03.2011
matusko
jeden znamy kupil predvcerom ibizu SDI od dajakeho debila ktory namiesto kartona dal dopredu taku izolaciu co ide pod plavajucu podlahu3 siel s tym do kopca a vyvrela voda lebo sa to roztopilo a prilepilo na chladic a nemal prietok vzduchu1 neviem ci sa to hodi do temy len som chcel naznacit aky debili existuju ktori nedaju ani kobercek ani karton1
16:05:28
04.03.2011
doly120
Mě se to nechce zahřívat ani s kartonem7
15:54:39
04.03.2011
kamikaze
-> Nwkt: Tak tam jsem ho kupoval, co to bylo za značku užnevím, ale nějak se mi nezdál, v hrnci mi otevřel jako první a i měl menší otvírání.

-> minno: Kolísání jen při zahřívání motoru, ale kleslo mi to tak 3-4×, tenhle to udělá jednou.
15:46:20
04.03.2011
palinator
Já nevím, co v autě mám za termostat, jelikož je tam minimálně 9 let, ale originální už asi nebude. Mě se zdá, že mi teplota začala kolísat (0-80-70-80-80) od té doby, co jsem dotáhl šrouby na domku.
15:40:40
04.03.2011
minno
-> kamikaze: mne teplota nekolísala. Keď bol Vernet termostat nový, tak držal teplotu permanetne na 80. To len pri ohrievaní studeného motora veľmi rýchlo ohrial dajme tomu na 80, potom klesol na 60-70, potom sa znova ohrial na 80 a už držal. Takýmto spôsobom sa ale veľmi rýchlo dostal na prevádzkovú teplotu. To až teraz keď sa ten termostat už pokazil, tak teplota sa ohriala max na 70 a viac už ani nehlo.
Naopak terajší termostat Wahler, keď naštartujem studený motor tak veľmi ale veľmi pomaly lezie teplota hore a kým sa dostane na prevádzkovú tak to trvá, potom už tiež drží, len tam proste chýba to rýchle ohriatie / pokles / znova ohriatie / držanie. Keď zoženiem nový Vernet, tak ho tam zas vrátim.
15:35:04
04.03.2011
Nwkt
-> kamikaze: Já ho kupoval u Košana na Rokycanský. Ale pravda bylo to na fáčko
15:32:15
04.03.2011
kamikaze
-> minno: To se mi u předchozího termostatu stávalo taky, zezačátku kolísal a nakonec se teplota ustálila na 70°C. Když jsem ho na jaře vymenil, tak krásně držel, ale od tý doby co se asi zasekl, drží 90°C, ale ručička teploměru si hraje na otáčkoměr, tak jestli nemám problém jen s elektrikou.
-> Tuner#2: Dá se Wahler sehnat v Plzni? Já minule sehnal něco pochybnýho.
15:04:01
04.03.2011
minno
-> peti: dnes už ničomu nedá veriť sa už38 Ja som mal tiež Vernet, chválil som si ho, a po 2 rokoch odišiel aj ten, motor sa zacal ohrievat maximalne na 70 st. a viac ani h.
15:03:09
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> peti 04.03.11 14:52:50: OK, ale je to min. divné, neměl jsi systém zavzdušněný? Já používám Wahler ve Žlutce, měl jsem ho v GLS, mám ho ve Fávu a všude naprosto bez problému a kolísání, teplota vyleze a drží. Měl jsem naopak zlou skušenost s tím francouzem.
upraveno 1x, naposled 04.03.2011 15:03:46
14:52:50
04.03.2011
peti
-> Tuner#2: dosiel som nato tak ze behom neceleho roku mi odilsi 3 nove whalery kazdy kupeny inde tazke ziadna zla seria, motor sa ohrial v poriadku ale voda nesustale kolisa pri otvoreni termostatu padla aj o 20 °C , vzime sa to neohrialo poriadne teraz uz cca 3/4 roka mam vernet a nemam snim problem motor sa ohreje a drzi teplotu, samozrejme nikomu to nevnucujem nikomu nehovrim nech si tam wahler nedava ja mam zlu skusenost tak ho nepouzivam , vid priklad Molso ten mal zase problem s vernetom a a wahler si chvali 4
14:17:09
04.03.2011
sbf
v zime vstupuje do 742.136 motora teplota cca 50°C merane kontaktnym teplomerom na vstupe do vodnej pumpy (ukazuje 38-40°) ked pri termostate (wahler) drzi 88°
upraveno 1x, naposled 04.03.2011 14:18:09
13:27:59
04.03.2011
Jura_Favorit
-> havlik: ale nwkt jaksi ano 92
13:27:06
04.03.2011
havlik
-> Jura_Favorit: já sem vůbec nereagoval na tebe
13:25:41
04.03.2011
Jura_Favorit
-> havlik: co kdybys kromě toho klikání na odkazy četl i ten text okolo? 4 O teplotě jsem totiž vůbec nemluvil...
13:25:19
04.03.2011
Nwkt
-> havlik: Tak na naftu třeba 4
13:23:08
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> King 04.03.11 12:47:38: Ty kokos, takový elaborát, kvůli takové chujovině 3 ale jinak je to letama z praxe ověřeno.

Ještě jeden příklad. Cca. 5km od baráku mám cca 2km kopec stále na pětku dolů a i když po těch 5km mám na teploměru 88°, tak bez dečky/kartonu je dole pod kopcem bídných 60°, protože je to v době kdy zrovna termostat otevře a ještě dostane pecku 2km jízdou prakticky na 1/10 plynu nebo i úplně bez, kdy se motor neohřeje. S kartonem a nebo dečkou jsem i pod tím kopcem na krásných 80ti a auto topí a motor nejede na studeno.
13:22:36
04.03.2011
Jura_Favorit
-> Nwkt: a na spoustu dalších aut, ale když používám na denní ježdění Feldu, tak dávám Feldu 1
13:22:28
04.03.2011
havlik
-> Nwkt: akorát by mě zajímalo k čemu to auto během kilometru topí uplně bez problémů
13:21:49
04.03.2011
Nwkt
-> Jura_Favorit: Něco podobnýho se dělá i na Oktávku
13:20:04
04.03.2011
Jura_Favorit
Já bych zmínil ještě jednu věc, co tady nepadla a platí naopak zejména na novější auta (kde jsou obecně chladiče níž a většina vzduchu na ně kolikrát jde spíš nárazníkem) - nelítá na chladič, příp. kondenzátor klimatizace tolik bordelu... Třeba na Feldu bych na clonu masku nedával, naopak toto: www.obautodily.cz/skoda_f elicia_98_zimni_clona_pr_n arazniku_spodni-402047 je perfektní věc...
upraveno 1x, naposled 04.03.2011 13:20:27
13:07:09
04.03.2011
vhml
Na stovce jsem jezdil boční dekly, letos jsem tam ještě nestihnul dát. Ohřívá se to jenom o minimum dýl Ale u tý stovky to stejně nemá moc význam, protože větrák si ten vzduch vždycky odněkud nasaje.
12:47:38
04.03.2011
King
-> Martin/125/: Ono jakejsi význam má. Pro regulaci teploty v okruhu je údajně optimální stav, kdy teplota vody vracející se z chladiče je o cca 10C chladnější, než voda motor opouštějící. Vzhledem k tomu, že ochlazená voda vstupuje do motoru u prvního válce a opoští ho za 4. válcem je i k motoru šetrnější, když rozdíl teplot vstup/výstup není nějak extrémní. Za "normálních" teplot se to daří dodržet, ale v mrazech, kdy je rozdíl teploty chlazený vody a teploty vzduchu obtékající chladič, 90C a víc, je tepelná výměna v chladiči daleko účinnější a chladič pak opouští hodně ochlazená směs. U předohrabu se k tomu přidává ještě fakt, že proudící chladnej vzduch neochlazuje jenom chladič, ale celej agregát. Je sice fajn mít v pořádku termostat a tetelit se blahem, že teplota v prostoru termostatu vyšplhala na jmenovitou provozní teplotu, ale zbytek motoru a převodovka se díky proudění ledovýho vzduchu zahřívá podstatně dýl. Osobně jsem z části kartonem zakrejval chladič taky, ale žádnou seriózní studii o tom, kterak to zlepšilo pracovní podmínky motoru nebo zrychlilo nástup topení nemám :)
12:30:34
04.03.2011
MOLSO
-> Tuner#2: tiez mm ten nazor 1 vsade mam wahlery a neviem si ich vynachvalit 6
12:28:07
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 04.03.11 12:26:05: 41
12:26:05
04.03.2011
MOLSO
-> Tuner#2: on uznava iba vernet 1 wahler u neho neobstojí
12:11:03
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> peti 04.03.11 11:50:32: Na to, že Wahler je pseudotermostat jsi prosím Tě přišel jak?
11:50:32
04.03.2011
peti
-> MOLSO: skusil som aj s deckou a aj bez a a absolutne ziadny rozdiel v rychlosti zohrievania a udrziavania teploty nepozrujem, voda sa zohreje na 80°C a drzi nikam po otvoreni termostatu nepadne , javy co popisujete ( padanie teploty po otvoreni rychlejsie zohriatie s deckou ) som zazil vlani stym pseudotermostatom wahler, odkedy tam je vernet tak nemem abosutne ziadny problem a takisto sam dobre vies ze ich mame v teame vsteci a nikto sa nestazuje a nema decku4
11:34:56
04.03.2011
minno
No, ono to funguje skôr tak, že ako sa motor postupne ohrieva a začne prepúšťať vodu k chladiču, tak bez dečky sa tým náporom studeného vzduchu tá voda rýchlejšie zas ochladí a môže trvať o niečo dlhšie, kým sa teplota vody dostane na prevádzkovú hodnotu ako s prikrytým chladičom.

Ale dosť pri prvotnom zahrievaní záleží aj na tom termostate. Mal som termostat, ktorý prvotne veľmi rýchlo vodu ohrial v malom okruhu ale potom aj na 2 krát teplota zas klesla dajme tomu z 80 na 60 kým sa ustálila na 80 a teraz mám zas termostat, ktorý veľmi pomaly ohrieva vodu ale už keď sa dostane na prevádzkovú, tak už viac krát neklesne.
11:26:46
04.03.2011
MOLSO
-> peti: ale aj tak termostat udrziava teplo pri motore ked otori tak to vychladi v chladiči a ked mas dečku tak ten chladič neodvedie tolko tepla a o to viac to kuri kua 1
11:23:33
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Na Škodovce je to skoro povinost, tam jsem měl koženou dečku, na Fávu dávám karton v říjnu a sundavat ho budu za chvíli. Termostat 1 rok starý Wahler 88°C, teplotu drží výborně, ale jakmile tam není karton, tak se auto déle ohřívá a daleko víc spadne teplota při otevření termostatu.
Extreme Tyres