skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
maximálka s motorem z felicie 50kw
20:03:45
28.02.2011
28.02.2011

Pedro boy
ok nehádam sa , premňa zamňa , ale keď tam písal že tú dierku musel dorábať , hneď mi to bolo podozrivé , veď Bmm ká mali tam zablendovanú tú dieru , ale ako mohol presne vedieť že tam ten náhon na vačke je.Pochybujem že by ten motor rozoberal , hoci keď dával do šáde tak kluka určite musela von , atd. no neviem , nechám to tak.
19:49:47
28.02.2011
28.02.2011

suri
-> Pedro boy: bmm má aspoň som takú videl
19:49:09
28.02.2011
28.02.2011

MATTESS
-> Pedro boy: 50kW je i BMM. S náhonem si nejsem jist, ale nějak žiju v tom, že ještě má
19:46:53
28.02.2011
28.02.2011

Pedro boy
-> MATTESS: no podla mňa 1,3 50kw je Mpi , ak sa mílim , tak sori ,ale ani Bmm ka nemali na vačke náhon , aspoň si to tak pametám
19:18:50
28.02.2011
28.02.2011

MATTESS
-> Pedro boy: a on má MPi motor s velkým uložením vačky? Buď jsem slepý nebo jsem to přehlídl, kde to je napsáno
19:08:35
28.02.2011
28.02.2011

Pedro boy
-> MATTESS: hej,hej to já chápem že tam mám dať facetku , ja to mám na svojom taktiež , ale nechápem ako môže mať Coubitch spravený náhon na 50kw bloku keď to má sériovú vačku , veď tam žiaden náhon nieje
19:02:26
28.02.2011
28.02.2011

MATTESS
-> Pedro boy: dej el. nízkotlakové čerpadlo, např. Facet
18:49:47
28.02.2011
28.02.2011

Pedro boy
Mňa by len zaujímalo ako dostal nápad navrtať dieru na 1,3ke 50kw na bloku motora pre ACpumpu.Ako že spraviť tú dieru ešte ako tak chápem , dá sa , navrtá diery ,navrtá závit a čo ďalej , odkial tá AcCpumpa dostane pohon , veď 50kw felina nemá na vačke náhon.Alebo sa mýlim , no je to možné ale na velkom uložení som ešte nikdy náhon nevidel
18:20:13
28.02.2011
28.02.2011

suri
-> Tuner#2: to ano ale asi nie nejaké erko z 247 vačkou
18:17:31
28.02.2011
28.02.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 28.02.11 18:14:42: Ono taky na rallye se nejezdí vačka jako na okruhu. Okruhovky 8000 - 8500 strop ale s 320° vačkou... Petr jezdil 300.
18:14:42
28.02.2011
28.02.2011

suri
-> palinator: ja si zase spomínam na slová Petra S a ten sa k takým číslam moc nedostal , ešte tých 8tis možno reál ale viac asi nie
17:56:32
28.02.2011
28.02.2011

palinator
-> Stepan FUN:
Nechci se zastávat členů, kteří na stopětkách točí 9999 ot./min, ale nevím, proč by 1,3 Felda neměla 6000 ot. zvládnout. Motor 130 LR uměl točit přes 8000, když v 8000 dosahoval nejvyššího výkonu. A tyčky to zdá se zvládly.
Nechci se zastávat členů, kteří na stopětkách točí 9999 ot./min, ale nevím, proč by 1,3 Felda neměla 6000 ot. zvládnout. Motor 130 LR uměl točit přes 8000, když v 8000 dosahoval nejvyššího výkonu. A tyčky to zdá se zvládly.
11:50:19
28.02.2011
28.02.2011

StepaNoFUN
-> werty: V tom případě děkuji za vysvětlení. Tahle spojitost s výrobcem mě nikdy nenapadla (jsi první od koho slyším název týhle firmy a ani nikde v literatuře jsem se to nedočetl) a výraz AC pumpa jsem měl vždycky spojenej s akcelerační pumpičkou v karburátoru... Takže se omlouvám a zase jsem o něco chytřejší. ;-)
10:06:23
28.02.2011
28.02.2011

m8rinek
-> werty: díky za osvětu :)
09:58:15
28.02.2011
28.02.2011

werty
Stepan FUN 27.02.11 18:04:10 napsal: nikoli AC pumpa, protože ta je uvnitř karburátoru
Štěpáne uvnitř karburátoru se dá najít ledacos, ale AC pumpa věru ne...
Onen slangový výraz dnes tak hojně používaný pro jakékoliv palivové čerpadlo nemá nic společného s akcelerační pumpičkou tak jak by se to možná i nabízelo (faktem je že v žádné odborné literatuře týkající se problematiky karburátorů ať už naší nebo zahraniční kterou znám se tenhle výraz ve spojitosti s akcelerační pumpičkou neužívá). Pravda je mnohem prozaičtější....
Tenkrát v Americe třicátých let minulého století existovala jistá firma s názvem AC Spark Plug Company. Ta zaměstnávala inženýry vývojáře jménem Gordon W. Harry a Abraham M. Babitch. A právě tito dva pánové dali vzniknout mechanické membránové palivové pumpě tak jak jí známe v podstatě i dnes z našich vozítek s okřídleným šípem ve znaku. Jejich řešení mechanického palivového čerpadla se rychle ujalo a stalo se po následující desetiletí resp. po dobu vlády karburátorů prakticky nejužívanější a nejrozšířenější. A tedy právě díky firmě s písmeny AC ve znaku a jejich fuel pump (takhle byly distribuovány pod názvem AC fuel pump) se tohle označení napřed pro mechanické membránové palivové čerpadla a následně postupem doby i pro všechny další palivové čerpadla stalo tak oblíbeným slangový výrazem který přetrvává i do dnešní doby.
Zde pro zajímavost jeden z jejich patentů... www.google.com/patents/ab out?id=b-54AAA...
A tady jeden ze servisních manuálů... www.scribd.com/doc/.../WW 2-AC-Fuel-Pump-Manual
Štěpáne uvnitř karburátoru se dá najít ledacos, ale AC pumpa věru ne...
Onen slangový výraz dnes tak hojně používaný pro jakékoliv palivové čerpadlo nemá nic společného s akcelerační pumpičkou tak jak by se to možná i nabízelo (faktem je že v žádné odborné literatuře týkající se problematiky karburátorů ať už naší nebo zahraniční kterou znám se tenhle výraz ve spojitosti s akcelerační pumpičkou neužívá). Pravda je mnohem prozaičtější....
Tenkrát v Americe třicátých let minulého století existovala jistá firma s názvem AC Spark Plug Company. Ta zaměstnávala inženýry vývojáře jménem Gordon W. Harry a Abraham M. Babitch. A právě tito dva pánové dali vzniknout mechanické membránové palivové pumpě tak jak jí známe v podstatě i dnes z našich vozítek s okřídleným šípem ve znaku. Jejich řešení mechanického palivového čerpadla se rychle ujalo a stalo se po následující desetiletí resp. po dobu vlády karburátorů prakticky nejužívanější a nejrozšířenější. A tedy právě díky firmě s písmeny AC ve znaku a jejich fuel pump (takhle byly distribuovány pod názvem AC fuel pump) se tohle označení napřed pro mechanické membránové palivové čerpadla a následně postupem doby i pro všechny další palivové čerpadla stalo tak oblíbeným slangový výrazem který přetrvává i do dnešní doby.
Zde pro zajímavost jeden z jejich patentů... www.google.com/patents/ab out?id=b-54AAA...
A tady jeden ze servisních manuálů... www.scribd.com/doc/.../WW 2-AC-Fuel-Pump-Manual
19:57:16
27.02.2011
27.02.2011

ferrari
Hehe, já to stále tvrdím, že Rko sa točí najlepšie :-)
Inak, možno ti jednoducho nestíha dodávať benzín...akú tam máš tu benz. pumpu? A ako si ju tam dal?
Inak, možno ti jednoducho nestíha dodávať benzín...akú tam máš tu benz. pumpu? A ako si ju tam dal?
19:55:21
27.02.2011
27.02.2011

anubis
8.5tis s OHV-čkem???
tak to mi prosím někdo ukažte jak tyčkovej rozvod zvládne takový otáčky... pokud by to bylo ohc tak chápu, to se dá ale tohle nene...


19:33:03
27.02.2011
27.02.2011

Dušan
ses si jistej ze je to Felda 50kW ? Jinak tocit stary Erko do 8500 je prima, ale kdyby ten motor mohl mluvit tak dotycneho zmr.. jak maly decko.
18:33:44
27.02.2011
27.02.2011

MOLSO

18:30:21
27.02.2011
27.02.2011

Coubitch
dik za odkazy ale tak bohatej nejsem.... vim ze se tam snad dava bud z 1203 nebo z escorta.... pumpa je nova....
18:10:13
27.02.2011
27.02.2011

Sp4rc0
Vyměn membránu v benz. pumpě..

18:08:32
27.02.2011
27.02.2011

StepaNoFUN
-> darklord: :-D
18:08:09
27.02.2011
27.02.2011

StepaNoFUN
-> Coubitch: třeba tohle... speedpro.cz/facet-silver-
cerpadlo-koncovky-sitko-si
lentbloky-p-6443.html nebo tohle speedpro.cz/facet-solid-s
tate-cerpadlo-koncovka-fil
tr-silentbloky-p-6441.html
Nebo pak z TAZ... Ale s těma nejsou příliš dobrý zkušenosti, co se životnosti týká... I když znám dost aut, který s nima jezděj.
Nebo pak z TAZ... Ale s těma nejsou příliš dobrý zkušenosti, co se životnosti týká... I když znám dost aut, který s nima jezděj.
18:05:11
27.02.2011
27.02.2011

darklord
-> Coubitch: UTFG
18:04:13
27.02.2011
27.02.2011

Coubitch
z ceho se tam da dat elektrický čerpadlo???
18:04:10
27.02.2011
27.02.2011

StepaNoFUN
Já nestačím žasnout... :-O Erko točí 8500, sériová felda bez problémů 6tis... :-O No přesně jak píše Nwkt... Tady každej motor v sérii točí otáčky podobný rotoru turba...
-> Coubitch: Tohle Ti nikdo neporadí... Blbý nastavení (bohatost, natryskování, předstih), špatná podávací pumpa paliva (nikoli AC pumpa, protože ta je uvnitř karburátoru), klidně i jenom blbě nastavená hladina paliva... tady je možnejch závad příliš mnoho. Chtělo by to, aby se na to podíval někdo, kdo tomu trochu rozumí...
-> Coubitch: Tohle Ti nikdo neporadí... Blbý nastavení (bohatost, natryskování, předstih), špatná podávací pumpa paliva (nikoli AC pumpa, protože ta je uvnitř karburátoru), klidně i jenom blbě nastavená hladina paliva... tady je možnejch závad příliš mnoho. Chtělo by to, aby se na to podíval někdo, kdo tomu trochu rozumí...
17:57:22
27.02.2011
27.02.2011

Coubitch
tak proc se to zacne dusit jen na 3 a na 4 az ve vetsich otackach??? nastaveny je to dobre... zkouselo to nekolik lidi....
17:54:43
27.02.2011
27.02.2011

Jindas
-> Nwkt:




17:54:40
27.02.2011
27.02.2011

afro100
-> Coubitch:
si stejne myslim, ze to je nahovno nastavene (predstih + karbec) inak to neni mozne ... 140 vytocim na tych kolach na kratkej prevodovke so 110LS
si stejne myslim, ze to je nahovno nastavene (predstih + karbec) inak to neni mozne ... 140 vytocim na tych kolach na kratkej prevodovke so 110LS
17:54:12
27.02.2011
27.02.2011

Coubitch
ac pumpa nová... na sprintech ano a kdyz chci nekde nekoho predjet tak taky.....
17:53:55
27.02.2011
27.02.2011

Nwkt
Coubitch 27.02.11 17:50:17 napsal: kraviny nemeri…
kamaradovi točí erko 8500.....Tak to máš rozbitý, tady každá sériová 105 točí 10 000
kamaradovi točí erko 8500.....Tak to máš rozbitý, tady každá sériová 105 točí 10 000
17:53:04
27.02.2011
27.02.2011

Coubitch
original 13 165 70 barum or34 myslim
17:52:29
27.02.2011
27.02.2011

Jindas
-> Coubitch: A potřebuješ jet rychleji?
17:52:25
27.02.2011
27.02.2011

mafes
-> Coubitch: a AC pumpa je na tom jak?
17:51:42
27.02.2011
27.02.2011

afro100
-> Coubitch: jake mas kola ?
17:50:17
27.02.2011
27.02.2011

Coubitch
tvl.. druhý auto jelo zamnou.... vic jak 120 to nejelo a kraviny nemeri.... kamaradovi točí erko 8500..... a jinej tam davat budu to jo..a.le ne kvuli tomuhle... ale otackomer mi stejne neresi proc to nejede vic jak 120
17:47:26
27.02.2011
27.02.2011

Nwkt
-> Coubitch: "Měří" kraviny
17:40:24
27.02.2011
27.02.2011

Coubitch
jakej na to muze mit otackomer vliv prosimte????
17:30:38
27.02.2011
27.02.2011

darklord
darklord 27.02.11 17:29:49 napsal:
Vymen otackomer.
Vymen otackomer.
17:30:09
27.02.2011
27.02.2011

Coubitch
PS: na volnoběh to točí 8 000
17:29:49
27.02.2011
27.02.2011

darklord
Vymen otackomer.
17:28:16
27.02.2011
27.02.2011

Coubitch
Ahoj. Potřebuji poradit. Mám ve své škodě 120 daný motor 1,3 50Kw z felicie... k tomu mokrý 4q(bude se davat suchej 5q, nejsou peníze) a mám s ním problém.... na jedničku a na dvojku jede v pohode do 6000 ot/min dám tam trojku a na nejakejch 4 - 5 000 se zacne dusit jako kdyz dochazi benzin... povolím a nechám jí nasát a pak zase jede ok... dám tam 4ku vytáhnu to na 120 a vic ani tuk.... ani z kopce.... zacne se to proste zase dusit....
ať tam dám jakejkoliv karbec tak je to pořád to samý.... mel jsem tam i vselijak poslkádanej na kterym kamarad jel s fackovim motorem 160...
úpravy tam žádný nejsou jen ladenej vyfuk..
navrtanej blok na AC pumpu..
nevíte prosím někdo jak se toho zbavit???
ať tam dám jakejkoliv karbec tak je to pořád to samý.... mel jsem tam i vselijak poslkádanej na kterym kamarad jel s fackovim motorem 160...
úpravy tam žádný nejsou jen ladenej vyfuk..
navrtanej blok na AC pumpu..
nevíte prosím někdo jak se toho zbavit???