nezohreje chl. zmes

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 25.02.2011 do 25.02.2011, založil/a Peťo_120gL_NZ-sk

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Zastavil:Peťo_120gL_NZ-sk

řadit dle data
14:22:22
25.02.2011
palinator
Sundej řemen, nech auto uvařit a zkontroluj, kolik stupňů budík ukazoval.

47
14:19:22
25.02.2011
Peťo_120gL_NZ-sk
-> Grom21: -> Discovera: dík moc páni 4 netušil som že je autu také tažke sa zohriať ked ma furt otvoreny velky chl. okruh...tieto vaše skusenosti mi uplne stacia. dakujem
13:52:20
25.02.2011
Grom21
-> Peťo_120gL_NZ-sk: Jednoznačne vymeniť termostat a máš po probléme. Ja mám podobný problém vo fáčku. Predali mi 2 zlé termostaty, ktoré otvárali neskoro a varilo mi to na 100 stupňov. Dočasne tam teraz nemám žiaden, takisto mám pred chladičom kartón a pri vonkajšej teplote -5 sa voda zohreje tak max na 65 st. C. Keď kúrim, tak je to 50. A to má Favorit vody len 6 litrov a chladič pri motore, čiže žiadne úbytky na trubkách, kt idú cez celé auto.
13:15:19
25.02.2011
Discovera
afro100 25.02.11 10:24:49 napsal:
→ Peťo_120gL_NZ-sk: tvl, co sofistikovaneho hladas
u termostatu ? :D:D Pokusy o vtipy su inde …
1 3

-> Peťo_120gL_NZ-sk: Hele ty řešiš něco co já řeším na VW Polo litru a to má s odřenýma ušima 6l a v této zimě i -2st.C se mi voda začne ohřívat a ručička se odlepí od nuly po asi 30min jízdy 3 co mám říkat já...a to je vše v pořádku....prostě to neřeš...přikláním se k variantě, že se motor nestihne prostě ohřát (termo může být opravu otevřený, a pak by výměna byla na místě).
upraveno 1x, naposled 25.02.2011 13:19:03
12:22:32
25.02.2011
Peťo_120gL_NZ-sk
-> ozzman1000: vieš to máš tak ked sa stretne jeden čo chce byť moc múdry furt a druhý kt. robí z komára somára :D ale dík za radu....mna vlastne cely čas klamalo to že ten sku....ý motor nedokážem zohriať ani keby neviem čo....
11:59:18
25.02.2011
ozzman1000
-> Peťo_120gL_NZ-sk:
-> afro100:
už sa tu neondejte ako dvaja kohúti, problém bude jedine v termostate. Ten je otvorený a kvapalina ti pri studenom motore behá cez celý okruh, tzn. nemá šancu sa to zohriať na prevádzkovú teplotu ani keby si jazdil so záťažou. Tým pádom platí afrova rada s kontrolou a výmenou termostatu.
Ak si si nie istý teplomerom tak si pri 50-60 stupňoch spusti z odvzdušňováka kvapalinu a strč do nej nejaký teplomer a porovnaj. Malo by to + - sedieť. Ak nemáš teplomer tak skontroluj aspoň pocitovo. Ak v tom udržíš prst aspon 3-4 sek. tak to má menej ako 60 °C.
11:45:23
25.02.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> sbf: 120 dle jmena.
11:43:23
25.02.2011
sbf
vole co je to za auto?
10:37:53
25.02.2011
MOLSO
3
10:27:51
25.02.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Peťo_120gL_NZ-sk: A jako co bys chtel slyset? Ze mas chladici smes spatneho slozeni a ze je prilis nasycena teplem z motoru a nemuze se vic ohrat? Nebo co? Termostat vymen a nazdar.
10:24:49
25.02.2011
afro100
-> Peťo_120gL_NZ-sk: tvl, co sofistikovaneho hladas u termostatu ? :D:D Pokusy o vtipy su inde ...
10:20:17
25.02.2011
Peťo_120gL_NZ-sk
-> afro100: no nečakal som že mi tu niekto začne vysvetlovat ako funguje termostat :D:D:D proste ano vymen termostat je rada, ale vies čakal som sofistikovaniejšie názory a rady (ak vies čo to slovo znamena ;) proste nechem pocuvat take že vymen termostat a chod do piče :D
10:12:56
25.02.2011
afro100
-> Peťo_120gL_NZ-sk: preco sa potom pytas, ked nechces pocut odpoved ? :D Pre mna za mna to daj aj v -25 cele do srotu, mne to je uplne volne ;)
10:10:40
25.02.2011
Peťo_120gL_NZ-sk
-> Matthes, záškodník z TechWebu: volnobeh bola jedna varianta a to bolo možno 0 až +5 st. ale bol som aj na ceste normalne 80-tkou alebo som behal po meste...chladič zakryty a nič...stale 40-50 st.
10:09:27
25.02.2011
Peťo_120gL_NZ-sk
-> afro100: tvoje rady stoja za konsky k.k.t ...nebudem meniť termostat na ulici v minus 4 st C. aby som potom zistil že chyba bola inde...ale tebe škoda reči niečo hovoriť, to dokaze kazdy povedať: vymen termostat ... :D najprv snad zistim okolnosti...btw zdrž sa už komentov sem, dik 4
10:06:32
25.02.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Peťo_120gL_NZ-sk: Na volnobeh pul hodiny v tyhle zime a divis se, ze se neohreje? Vzdyt na volnobeh nema moc velkou spotrebu, tak kde by se teplo vzalo?
10:05:25
25.02.2011
afro100
-> Peťo_120gL_NZ-sk: riesis kraviny, vymen termostat a uvidis
10:04:24
25.02.2011
Peťo_120gL_NZ-sk
-> afro100: ved hej, ale zober si aj 12 litrov sa musi ohriať niekedy...nechal som auto na volnobehu 1/2 hod - nič....a pisem tam že som mal zakryty chladič pri DLHEJ jazde, čiže tam nebol napor vzduchu a ventilator sa SAMOZREJME nekrutil a AJ TAK sa ta kua nechce zohriať....z tohto mi vychádza že je problem v meračoch....ale zas teraz ma napadlo že nemoze byt...lebo auto nekuri...
09:59:29
25.02.2011
afro100
-> Peťo_120gL_NZ-sk: pretoze ked je termostat zatvoreny, ohreje sa najprv kvapalina v motore (nejake 2-3L) a az potom sa postupne otvara termostat a ohrieva sa zvysok ... ale ked mas termostat otvoreny, ohrievas naraz 12l kvapaliny, pricom chladic vpredu ti ju zasa permanentne zchladzuje
upraveno 1x, naposled 25.02.2011 10:00:17
09:56:06
25.02.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> afro100: 47
No bezny uplne to neni, ale ani vyjimecne.
upraveno 1x, naposled 25.02.2011 09:56:33
09:55:49
25.02.2011
Peťo_120gL_NZ-sk
-> afro100: dík, ale to neni moc bežne, nie? ale potom mi vysvetli ako je možne to že sa ani za dlhy cas nezohreje....aj ked je v obehu cely okruh - aj tak by sa mal-musel za isty čas dostať na prevadzkovu teplotu...
09:52:45
25.02.2011
afro100
-> Peťo_120gL_NZ-sk: tak ako moze ostat zatvoreny, moze ostat aj otvoreny
09:51:46
25.02.2011
Peťo_120gL_NZ-sk
zdravim všetkych...vyskytol sa mi taký problém (zase)...pred zimou som odložil auto do garaže v bezproblemovom stave...všetko šlapalo ako ma...max som ešte tam dolial 2 litre nemrznucej (pisem to sem - lebo je to "možno" podstatne) a hladina v expanzke je mierne nad MAX. No ale k jadru....ked som auto dnes pre potrebu vybral z garage tak nie a nie sa zohriat chladiaca kvapalina...Teplota sa drži 40-50-max 60 st. C. Nechapem ako sa to len tak zrazu dojebalo....skusal som poklepat po termostate, aj ked ten vacsinou ostava zavrety a auto vyviera. môže ostat aj zaseknuty-otvoreny? potom by ešte zahada mohla byt v teplomery resp. čidle...motor ide celkom schopne (netrha) čiže nevylučujem možnosť vadného snimania teploty...proste si neviuem vysvetliť prečo sa ani za dlhy čas ani dráhu chl.zmes nezohreje aj ked mam na maske chladica krabicu :D dakujem za rady 4

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Zastavil:Peťo_120gL_NZ-sk

Extreme Tyres