skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nový blok motoru.
Kazdopadne bez vik je ten blok stejne fakticky bezcenej, takze asi nema cenu resit.
-> darklord 12.02.21 08:57:24: Taky si myslím

-> Bukaj 11.02.21 16:59:46: ono to viko vacky asi prave nebude "montovane" a myslim si ze prebehol pokus o "demontaz" prave ako si pisal, aby magnet na srotaku zbytocne nesposobil znizenie ceny vykupu.
-> suri: Však jsem psal o malém uložení - -> Bukaj 10.02.21 22:25:36: - MPi mělo též malou vačku. Alespoň v 1997 ještě (moje Felda Combi GLXi 1997 například)...
-> Bukaj: nemali , možno favorit ale felicie nemali dieru na čerpadlo , aj vačka je malá
-> Jura_Favorit: Tak že by poslední BMM? Měl jsem ale za to, že všechny bloky BMM měly ještě díru na benzinové čerpadlo...
...a pokud dobře vidím, tak rok výroby bloku je 1996: -> 11mAjA11 11.02.21 13:04:59:
...a pokud dobře vidím, tak rok výroby bloku je 1996: -> 11mAjA11 11.02.21 13:04:59:
-> Jura_Favorit 11.02.21 23:08:27: přesné tak,dnes jsem zrovna jedno čidlo klepání na MPi montoval a tady není ani jedna ze třech děr...
-> Bukaj 11.02.21 16:59:46: -> StepaNoFUN 11.02.21 15:10:03: nevidím nálitky na čidlo klepání a jeho stínící plech, takže blok MPi to není...
edit: pro porovnání img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_539_150979__20 11-08-09_10-43-02_20.jpg
edit: pro porovnání img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_539_150979__20 11-08-09_10-43-02_20.jpg
Dekuji za rozbor chlapci.

-> Bukaj: 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: A podle toho, že je blok očesaný o (téměř) veškeré štefty (kromě těch na víka klikovky) i různé středicí kolíky atd, řekl bych, že byl připraven do šrotu...

-> Bukaj: To vicko vacky je velmi odborne namontovany, taky me to upoutalo :-D
-> 11mAjA11: Felicia MPi.
Jen je to asi blok na vyhození - vidím neodborně nabouchanou mrazovku, prasklý odlitek u závitu šteftu vodní pumpy, poškozenou dosedací plochu pro pumpu, chybí víka...
Jen je mi divné, že tam není origo číslo - buď je vybroušené, nebo to byl náhradní díl?
Jen je to asi blok na vyhození - vidím neodborně nabouchanou mrazovku, prasklý odlitek u závitu šteftu vodní pumpy, poškozenou dosedací plochu pro pumpu, chybí víka...
Jen je mi divné, že tam není origo číslo - buď je vybroušené, nebo to byl náhradní díl?
-> 11mAjA11: Felda MPI. Nemá to díru na pumpu. Víka od toho máš?
-> 11mAjA11:
Tak od starýho Favorita dolů to nic není.
E: teda asi nějaká Felda ne?
Tak od starýho Favorita dolů to nic není.
E: teda asi nějaká Felda ne?
-> 11mAjA11: Fotku bloku nemáš, žebra, nálitek, olejová měrka...? Vrtání 80 mm je na vložky 75,5 (130/135/136) a 38,5 mm uložení vačky mají snad všechny škodovky až do Feldy s novou tváří...

Oživím trochu mrtvolu..
Blok 441.0.1002-344-6 / 8004-5 226
Průměr uložení vačky 38.88mm +/- autobus, vývrt v bloku na vložky 79.92mm +/- autobus.
Z čeho by to mohlo být ? Žádné jiné čísla tam nejsou..
Blok 441.0.1002-344-6 / 8004-5 226
Průměr uložení vačky 38.88mm +/- autobus, vývrt v bloku na vložky 79.92mm +/- autobus.
Z čeho by to mohlo být ? Žádné jiné čísla tam nejsou..
-> Kubi136: tak zmeraj priemer vačkových ložísk a bude istota , prvé stačí
-> suri: takoveho tam neni nic
-> Kubi136: a niečo typu 047-555-555 ?
-> suri: nasel sem toto- prvni radek 441.0.1002 pokracuje 3456 konec radku.
spodni radek je- 8004-0-1002
spodni radek je- 8004-0-1002
-> suri: hmm no to máš recht, môže byť.. univerzál heh, zaujímavé teda
-> Bc. Shatter: môže to byť , môže to byť nejaký univerzál po skončení výroby
jednoznačne mpi, podľa náliatku na čidlo klepania a tým je vec vybavená a dokonca podľa fotky vyzerá ako veľké uloženie vačky
no unáhlil som sa, má to náliatok na AC pumpu takže veľké uloženie to nebude
no unáhlil som sa, má to náliatok na AC pumpu takže veľké uloženie to nebude
-> Kubi136: vedľa vodnej pumpy / prs vidím nejaké číslo , napíš a uvidí sa
-> suri: podle cisla na prsach to zjistis?
-> m8rinek: dierka sa rušila cca 99-2000 - nikde to nie je písané len som to vystriehol , uloženie bude zrejme malé ale číslo čo je pri prsiach by napovedalo viac
-> havlik: že je to starší blok súdim podľa náliatku neobrobeného na pumpu , plus podľa vývodov z bloku - kde dávajú teplotné čidlá a pod . tu sú dlhé a zablendované , to že je to mpi súdim podľa náliatku na snímač klepania na fotke 2 vpravo hore
-> suri: a to je jaké uložení vačky? Můj MPi blok nemá vyvrtanou díru u 4V.
-> Milan 136: no toho sem si z tech malych fotek moc nevsiml ale tedka kdyz to rikas tak na to koukam
-> havlik: ta díra na měrku je nějaká velká-měrka v trubce?
-> suri: podle čeho?
-> Kubi136: je to felicia mpi motor úplne z prvých taký medzityp
-> Bucin: tak to mas dobrou cenu teda
-> škodec: diky

-> škodec: diky
-> MOLSO: jo jo v pohodě věřim tomu:)
-> havlik: minno kupil novy 120 blok a mal len dvojsrobove prevedenie na uchytenie vačky 

-> Kubi136: 1500-2000
u nás je cena max 25kč/kg
-> m8rinek: aha ja sem novej blok pro starý motory neviděl:) nebo možná nezkoumal
-> havlik: ajó ... sorry
-> havlik: dvoušroubovou příložku měly i nový bloky pro starší motory...
e: čímž netvrdim, že nemáš pravdu.
e: čímž netvrdim, že nemáš pravdu.
-> havlik: Díky moc
Rok vyroby je tam vyrazeny 1995. Jakou muze mit hodnotu?

-> afro100: podle nálitku na AC pumpu a přiložky na vačku to bude asi poslední BMM
podla naliatku u vodnej pumpy a mierky oleja je to favo