Motor 120ls

prohledat
52 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 22.02.2011 do 27.02.2011, založil/a Maco666
řadit dle data
19:54:01
27.02.2011
ferrari
Ak je tá 110LS naozaj Ok, tak ho tam daj...s tým DDSR úplne super...a výdrž? Dávaj 15W-40 ASPI SL a meň ho poctivo a bude dobre...naozaj 120 ni eje na tom o nič lepšie...
19:46:20
27.02.2011
Hruška
No kéž bych nějákej sehnal aspon tu 130ku ale na nic jsem nenarazil a nevím ani o favalu upraveným do škodovky..
19:37:24
27.02.2011
afro100
-> Hruška: pokial budes znizovat hlavu z 110 LS alebo 120 LS tak sa nasledne musi doupravit spalovaci priestor, inak omlatis piesty o hlavu ... znalosti na to nemas, tak to predaj komusi a kup si motor z fava upraveny do skodovky, je ich tu dost ...
19:26:07
27.02.2011
haso
-> Hruška: a co tam rovno dat 130ku alebo favo a mat pokoj, za tie peniaze co prejazdis na znizenie, na take upravy, telefonaty...cas su peniaze...rovno by som tam mrskol daco co ma uz ten "vykon" v zaklade
18:39:36
27.02.2011
Hruška
A co snížit ještě na tej 110LS hlavu?
14:17:11
27.02.2011
Hruška
Ok díky..jinak bych chtěl motor aby se přibližoval aspon k sériové 130ce to by mohl ne?
14:12:47
27.02.2011
suri
-> Hruška: neboj také hrozné to nie je a 120 na tom lepšie nie je
14:11:43
27.02.2011
Hruška
No tak o tu výdrž mi jde proto že ten motor je docela starej najeto sice nemá moc a co jsem slyšel od dědy který měl 110L tak se musela dost často dělat go a byl prý docela náchylný..
13:04:41
27.02.2011
suri
-> Hruška: neboj , 120 na tom z výdržou lepšie nie je
12:44:22
27.02.2011
afro100
-> Hruška: 110LS vydrzi asi tolko ako kazdy iny motor, nevidim dovod preco by sa mal rosypat, pokial to nie je nejaka vylietana hujda
09:28:30
27.02.2011
Hruška
No budu jezdit spíš dost rychle a ještě jedna otázka výkon bude mýt větší série 110ls nebo 120ka s kp 9,5 a vačkou z erka? A karbec dám asi DDSR110LS. Mám jen strach jak je to s výdrží 110lskových motorů jestli se nerozsype hned.
07:51:10
27.02.2011
ferrari
Inak, motor 120 a 110LS sú na tom výkonovo podobne, pričom ale 110LS ťahá od 3000 ot výrazne lepšie...potom je otázne, aký štýl jazdy preferuješ...mne prišiel 110LS najšportovejší motor z motorov 100-105-110-120-130-135-1 36. Až možno 136x je športovejší (to ale neviem)...110LS krásne do 6000 ot (ale ťahal do 6000ot, nie že "dal sa vytočiť")...
07:47:51
27.02.2011
ferrari
No, ja by som tam asi dal ten 110LS a podľa toho, ako sa motor bude chovať, by som sa zariadil, ako ďalej...vymeniť motor zas nie je taký problém (ak by si sa rozhodol dať neskôr ten 120)...120 s KP 9,5 a vačkou zo 110R može mať 42-43 kW...
jo, ešte aj dosť záleží, aký karbec tam chceš dať...
20:19:16
26.02.2011
Hruška
ferrari co mi teda doporučuješ? a kolik kw to popřípadě bude mít.. a poznám alespon rozdíl??
17:48:54
26.02.2011
Hruška
No motor 110LS mám kompletní a v docela dobrém stavu motor 120ls má naběháno 180000 takže asi nic moc a ten klasa 120lmá najeto okolo 90000.
16:25:28
26.02.2011
ferrari
Hruška 26.02.11 09:06:32 napsal:
A co mi doporučíte poskládat ze tří motorů mám motor 110ls pak mám
120ls a 120l? Díky..
Nepíšeš zásadnú vec a síce v akom stave sú tie 110LS a 120L motory...najlepšie by bolo mať motor 120 s kompresným pomerom 9,5 a vahadlami a vačkou z 110LS...tak by to bolo lepšie, ako 120LS...ale aj dobrá 110LS vie byť lepšia, ako 120LS...

Ak je ten motor 120L Ok, tak by somznížil hlavu na KP 9,5, osadil vačku a vahadlá ventilov zo 110LS a karbec SEDR130, alebo ešte lepšie DDSR110LS...ten motor 110LS každopádne so šrotu nedávaj...
15:46:02
26.02.2011
pap
-> saSaT: preco, nech to proste vyzmyka. Aj tak, co sa da cakat od toho motora a auta v ktorom bude, myslim, ze ide o to, aby to stalo co najmenej.
15:42:37
26.02.2011
saSaT
-> pap: to by musel zrovna dělat výbrus + nový roužky aby to fungovalo solidně, protože jinak by to nemuselo taky být ideální ne?a vzhledem k tomu jak to chce kombinovat pochybuju že by do něčeho takovýho šel.
15:38:39
26.02.2011
pap
-> Hruška: zvysena kompresie je aj kvoli vypuklym piestom, preto som ti napisal, aby si si tie piesty nalozil do L-koveho bloku.
15:37:46
26.02.2011
aceboss
Hruška 26.02.11 15:34:43 napsal:
a hodit hlavu ze 120gls na klasickou 120l je blbost plus vačka z 110ls?
Hlava na 120gls je nižší ne?
Ne není je stejně vysoká,rozdíl je v tvaru spalovacího prostoru.
15:34:43
26.02.2011
Hruška
a hodit hlavu ze 120gls na klasickou 120l je blbost plus vačka z 110ls? Hlava na 120gls je nižší ne?
15:33:46
26.02.2011
saSaT
-> afro100: nějak sem nepochopil co se tu začalo řešit3
15:33:12
26.02.2011
pap
-> Hruška: tak 120 LS piesty do bloku 120 L a hlava 110 LS, alebo 120 LS. A nove kruzky aspon, tie ta nezabiju.
upraveno 1x, naposled 26.02.2011 15:34:37
15:32:42
26.02.2011
saSaT
-> Hruška: prdni do auta tu 110LS pokud neni po smrti...pokud je, tak sežeň favo motor, prcni tam vačku 110LS/R, trochu udělej hlavu a pojede to parádně2
15:29:11
26.02.2011
afro100
-> pap: no tak v podstate ale potom nema cenu tu hlavu tam davat, to moze cele nechat tak ako to je a bude to tiez fungovat ...
15:28:00
26.02.2011
pap
-> afro100: aspon mu neodide spodok. Musis robit s takymi kartami ake mas na ruke.
15:15:20
26.02.2011
afro100
-> pap: sorry ale, na motor s rovnymi piestami hlavu s vybratim na bombiry ? WTF ? On chcel kompres zvysit, nie znizit
upraveno 1x, naposled 26.02.2011 15:16:29
14:59:58
26.02.2011
pap
naloz na ten motor zo 120 L tu hlavu z tej 110 LS, podla mna tym nic nepokazis, mas vystarane tak aspon na 5.000 km.
14:32:10
26.02.2011
Hruška
Ten bych asi nedokázal předělat abych do dal do škodovky..
13:26:52
26.02.2011
Maco666
-> Hruška: rozobrat hodit dozberu a kupit FAVO motor 3
09:06:32
26.02.2011
Hruška
A co mi doporučíte poskládat ze tří motorů mám motor 110ls pak mám 120ls a 120l? Díky..
19:26:42
25.02.2011
Hruška
Tak že to nebude jak 120ls?
19:24:51
25.02.2011
afro100
-> Hruška: kW ? :D:D no možno tak jeden,dva ... ale na vylietanej hujde aj tak po nasadení zníženej hlavy odíde zachvíľu spodok ...
19:23:16
25.02.2011
Hruška
a kolik to přidá cca kilowat když snížím hlavu dám vačku z erka? bude to aspon jak motor 120ls?
19:21:45
25.02.2011
afro100
-> Hruška: z toho motoru akurát daj dole hlavu, tú predáš v inzercii ...

s vačkou z erka nebude 120 žiadny trhač asfaltu, len to bude o čosi živšie ... hlavu znížiť tak, aby si mal kompresný pomer ako erko (9,5)
19:04:59
25.02.2011
Hruška
budu asi dávat do šrotu škodovku glsko a tak chci něják využít díly z toho motoru no ..
19:03:19
25.02.2011
Hruška
A když dám na motor 120L vačku z erka o kolik se zvedne výkon a o kolik snížit hlavu aby to bylo v normě a nebylo to přehnaně moc ani málo díky.
18:56:48
25.02.2011
ozzman1000
-> Hruška:
je to blbosť, rozdiel je hlava, piesty, ale pravdupovediac mne by sa to meniť nechcelo. Obzvlášť robiť nejakú kvázi GO spôsobom vybehané nahradiť menej vybehaným sa mi zdá byť blbosť. Keď už chceš robiť GO, tak poriadne. Nové veci, čapy, vybrúsiť kľuku spraviť sedlá, ventile a pod. To je cesta.
18:50:16
25.02.2011
afro100
-> Hruška: ne
18:48:24
25.02.2011
Hruška
Chlapy mám na vás dotaz mám motor 120LS ale má naběháno okolo 180000km a už není to co býval můžu koupit motor ze 120ky klasické a přeházet do toho něco z toho lskovýho a vyhnout se tak generálce za strašný prachy?
07:58:00
25.02.2011
Maco666
Tlaky nemam jak zmerat,motor zacen taha od 3500 ked dam plny plyn do ftedy mozem drzat plny a je to lenive.Skusim dneska nahodit este druhy rozdelovac z fava a uvidime mozno to bude lepsie.
23:49:29
24.02.2011
TAZ1500
Maco666 24.02.11 08:48:37 napsal:
Dneska som to zasa nastavil a od cca 3500otacok motor stichne a taha jak
besny ale do 3500 nic lenive a jazdit na plny plyn aby sa to aspon trochu
hybalo fakt nechcem.No nic motor pojde prec a pojde favo 8

skontroluj regulace v rozdelovači idealne u nekoho na stolici jinak ho 50x vynadavas menis pružinky prihejbas plišky a jebes se s tim pul dne a že ti od 3500 začne tahat mi pripada na nejakej bordel nebo ja nevim povolenou trysku či co na prvnim stupny. skus normalne ject pridavat plyn a cca v pulce plynu ucejtiš vetsi odpor neboli odblokovani druhy komory a pokud ti v tomhle okamžiku začne tahat tak je to jasny a je to v karbeci. ale jako prvni bych ja osobne sel po nastaveni rozdelovače abys mel jistotu že jim to neni a nebo takle uplne prvni bych zmeril tlaky pokud ma cenu jeste dal neco stelovat
08:48:37
24.02.2011
Maco666
Dneska som to zasa nastavil a od cca 3500otacok motor stichne a taha jak besny ale do 3500 nic lenive a jazdit na plny plyn aby sa to aspon trochu hybalo fakt nechcem.No nic motor pojde prec a pojde favo 8
15:30:17
23.02.2011
Jakub M.
-> Maco666:
zkus to dobře seřídit, co vim, tak moje LSka byla citlivá na kvalitu benzinu /často jsem pak jezdil na 98, když jí tu měli jen o 50h dražší než 95/ a na dobře seřízenej karbec... stačilo o čtvrt otáčky jiný nastavení bohatosti směsi ... a byl konec s dobrou spotřebou, cukalo to, byla díra mezi 1. a 2. stupněm karburátoru, netáhlo to apod. Předstih jakbysmet, když už jsme u něj, překontroluj stroboskopem zda ti nelítá jak se mu zachce - mohl ti odejít odstředivej regulátor předstihu v rozdělovači.
14:38:41
23.02.2011
Maco666
Tak som dnesk avymnil sviecky aj kable,no je to trochu lepsie ale aj tak je to onicom.Motor uz asi naozaj nema tlaky cize zhana sa novy ...
01:23:00
23.02.2011
TAZ1500
skus promerit kabely když ani to ne tak skus kompresy muze bejt podpalenej ventil svičky tam mas 14ky?? jen pro prdel pokdu mas 15 skus je tam na skousku coto udela
23:07:05
22.02.2011
Maco666
-> afro100: sveicky su nove a skusal som aj ine a nic
22:33:38
22.02.2011
afro100
-> Maco666: a sviecky su tam ciste a take ake maju byt ?
22:28:22
22.02.2011
Maco666
-> Tomáššš: Tankujem vzdy na tej istej pumpe a nikdy nebol problem.Ten motor sa uz sprava jak keby isiel na 3valce aj zvukovo sa mi zda nejaky iny 8 Ja uz fakt neviem rozdelovac som nastavil,karbec som tiez nastavil ventili tiez..Este skusim vymenit kondenzator a uvidime
22:27:50
22.02.2011
TAZ1500
jak pise tomaššš LS je zvlast hakliva na palivo taky mam 120 LS a nedky natankuju a jedu jako fik a nekdy natankuju a a nemužu vyjet kopec motor řve nema silu je to tim jak moc to ošidej no kvalitni benzin se spatne schani a nejhorsi je že jednou u naky benzinky je dobrej a podruhy ne to je spis co se s tim benzinem deje než se dostane do benzinky než sem presel na motor LS tak sem mel klasiku L a tam s tim nebyl problem to jelo furt stejne ale ta LSka je hodne hakliva
Extreme Tyres