skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pod -10° a vařím!
12:35:57
23.02.2011
23.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
U skodovky to je problem. U auta s motorem vepredu pokud neni blok zamrzlej, ze by bylo blokovane cerpadlo, by to asi slo nakopnot a zdechnot a tak dal...
12:33:23
23.02.2011
23.02.2011

Luky
-> David29: myslel jsem to vždycky po zahřátí chcípnout, aby se to neuvařilo. Ale asi by to tedy v praxi nešlo
07:42:20
23.02.2011
23.02.2011

cames
těch -16° mám naměřeno asi před měsícem...
tak jsem včera dolil 3l fridexu, nakopl motor, zajel autem nad kanál (kolem jdoucí čuměli proč stojím s autem 2metry za obrubníkem na trávěnad kouřícím kanalém) z kanálu se celou zimu pěkně kouří, docela teplý kouř a tam jsem to hodinku nechal předkem nad kanálem.
pohoda, už nevařím, pěkně to topí, pro jistotu jsem to potom projel cca 20 km ať se to důkladně promíchá a případná ledová tříšť vzala za své...
ta snad to bude stačit
tak jsem včera dolil 3l fridexu, nakopl motor, zajel autem nad kanál (kolem jdoucí čuměli proč stojím s autem 2metry za obrubníkem na trávěnad kouřícím kanalém) z kanálu se celou zimu pěkně kouří, docela teplý kouř a tam jsem to hodinku nechal předkem nad kanálem.
pohoda, už nevařím, pěkně to topí, pro jistotu jsem to potom projel cca 20 km ať se to důkladně promíchá a případná ledová tříšť vzala za své...
ta snad to bude stačit

05:38:45
23.02.2011
23.02.2011

David29
-> Luky.: Pochybuju, protože když tam ta voda neproudí, nemá se to jak prošťouchnout
Jako šlo by to, ale než by se prohřála voda až ke špuntu, tak uvaříš motor
Jinak co je zajímvý, tak minulej rok měl otčím ve Favoritu pouze 1l Fridexu - a i když byly -20°C, tak to prostě furt jelo
Jako šlo by to, ale než by se prohřála voda až ke špuntu, tak uvaříš motor
Jinak co je zajímvý, tak minulej rok měl otčím ve Favoritu pouze 1l Fridexu - a i když byly -20°C, tak to prostě furt jelo
01:26:58
23.02.2011
23.02.2011

TAZ1500
fridex by mel bejt namchanej na -25 hlavne si tam nelejte surovej fridex jako jeden nejmenovanej tady od nas v lete imrvere vařil
23:38:37
22.02.2011
22.02.2011

Syny
A tech namichanejch -16 si zjistil jak? A to ze je venku -10 presne taky jak? V obou hodnotach muzes mit velky odchylky a proste te to zamrzlo... Ja mam v aute namichano -30 az -40 a myslim, ze to je tak akorat...
18:31:48
22.02.2011
22.02.2011

matisek
-> Luky.: Neskúšal som to ale aj na žigulaku a tam je to všetko pokope, to trvalo dosť dlho než sa to teplom od motora roztopilo,takže na škodovke by sa to asi nepodarilo.Chladič daleko a kúrenie,neverím tomu.
14:07:25
22.02.2011
22.02.2011

kamikaze
-> cames: To mě právě taky nepomohlo, hadice od termostatu k chladiči asi po 10km byla stále ledová, prolínáním by při otevřeným termostatu byla alespoň vlažná, nebyla. Ale hlavní příčina byla nemrzka, zmrzla
13:56:14
22.02.2011
22.02.2011

cames
to jsem si myslel tak jsem jej poklepal (bum,bum) a výsledek se nedostavil... 

13:04:13
22.02.2011
22.02.2011

kamikaze
Je možný, aby se nějak zasekl termostat mrazem?
12:59:09
22.02.2011
22.02.2011

Luky
Když to takhle zamrzne, jde to rozmrazit postupným ohříváním motorem? Jako že se to teplo ponese trubkama a hadicema a časem se to prošťouchne?
12:41:42
22.02.2011
22.02.2011

TAZ1500
-> Bublajs: prebijeni za mrazu je normalni delaj to všechny altiky než se dostanou do provozny teploty je to jen na chvili a nekery prebijej vic nekery min kamošuv rapid pri studenym startu dava 16 V a po 30 vterinach začne padat dolu a s tou pačkou blinkru mam taky problem když blikam doleva tak se mi sama nevraci a než mi začne auto topit tak s teži prepnu tlumeny a dalkovy pačka sice precvakne ale svetla nesviti až začne topit tak už to funguje
09:59:59
22.02.2011
22.02.2011

MATTESS
-> Bublajs: na tom není nic divného, jak už jsme psali níže
09:47:09
22.02.2011
22.02.2011

Bublajs - zrušená registrace
zima je svinstvo.ted na zimu se to všechno sere.přebíjení,kapání hadice topení vevnitř,páčka blinkrů atd atd.. ať už je léto.. ale je divné že ti to zamrzá.nemělo by to pokud není aspoň -20.ani nevím na kolik to mám já do mínusu..
09:04:04
22.02.2011
22.02.2011

Tuxik
-> cames: musis to nejak ohrat pokud to zmrzlo :) ja to nakonec rozebiral cely, vyndal chladic, hadice a trubky, vysypal z toho led a znovu slozil.. po naliti 50% nemrzky to uz nezmrzlo :)
09:01:29
22.02.2011
22.02.2011

cames
fajn tak šup s tím do garáže kterou nemám...
08:58:11
22.02.2011
22.02.2011

Tuxik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: presne tak, a kdyz to zmrzne v tyhle zime, je docela sranda to davat dohromady (na zacatku prosince mi zamrzl komplet celej okruh, od chladice pres trubky az k termostatu)... Mraz prisel driv nez jsem stihnul doplnit fridex
08:57:34
22.02.2011
22.02.2011

cames
tak tu hadici v prstech nezmáčknu...
08:56:19
22.02.2011
22.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Spis nez tato hadice zamrzne trubka pod autem.
08:51:24
22.02.2011
22.02.2011

sbf
strc ruku za prave svetlo, nahmataj hadicu ci je tvrda
07:57:51
22.02.2011
22.02.2011

Karel.
-> cames: karton před chladičem ti nepomůže, dej víc nemrzky

07:54:30
22.02.2011
22.02.2011

cames
při 0° stupních je vše O.K.
07:47:04
22.02.2011
22.02.2011

cames
takže přidat fridex a dát karton před chladič?
07:46:16
22.02.2011
22.02.2011

MATTESS
-> cames: jak píše Jarda, na -16°C je málo. Na škodovku jsem dával min. na -30°C
07:37:33
22.02.2011
22.02.2011

jarda.u1
-> cames: zamrzne ti to pri jizde,nemrzka do -16 je malo.Za jizdy je proudici vzduch daleko chladnejsi
07:26:22
22.02.2011
22.02.2011

Evž@
-> cames: a třeba při 0 °C nevaříš?....někde ti to zamrzlo
07:22:39
22.02.2011
22.02.2011

cames
Zdravím
už to bývá železným zvykem, ale jakmile teplota venku padne pod -10° tak vařím, vařím a vařím...
fridex v autě mám do -16°, termostat vyměněný ale stále vařím
chlapi nevíte co s tím?
užárna Škoda 120L
už to bývá železným zvykem, ale jakmile teplota venku padne pod -10° tak vařím, vařím a vařím...
fridex v autě mám do -16°, termostat vyměněný ale stále vařím
chlapi nevíte co s tím?
užárna Škoda 120L