skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
max kompresne tlaky v 136
10:59:03
23.02.2011
23.02.2011

Gemini
pri normalnom predzapale motor vydrzi 15 bar kompresny tlak na seriovom tesneni
08:43:08
23.02.2011
23.02.2011

sbf
tak dik nejak to pozistujem
10:14:26
22.02.2011
22.02.2011

Dušan
tezko ti neco rikat. Tlaky muzes mit treba 16 a vydrzi to.
09:06:57
22.02.2011
22.02.2011

sbf
Preco davas kompresny pomer do suvislosti s vydrzou tesnenia? ved to nie je tlak. ta horna hranica 11.5:1 je tak pre seriove 230-240° seriove vacky (aj to neviem aky tlak to robi). Ked preplnujes valec a saci ventil sa neskoro zatvara potrebujes motor nastavit na cielovy tlak X upravou kompresneho pomeru.
07:58:48
22.02.2011
22.02.2011

Dušan
musis napsat jaky motor, jaka vacka
07:57:58
22.02.2011
22.02.2011

Dušan
co chces slyset ? KP max 11.5 aby to vydrzelo tesneni, ale zase na to pouzivat serivou hlavu co neni upravena je nerikam zbytecne, ale bez srpavneho ucinku.
07:18:01
22.02.2011
22.02.2011

sbf
tak preto dostala tak rychlo zamok
hadajuci sa vsak k tlakom akosi nedostali
hadajuci sa vsak k tlakom akosi nedostali
17:44:49
21.02.2011
21.02.2011

Nwkt
-> Dušan: Je to v hádkách
15:29:39
21.02.2011
21.02.2011

Dušan
hodte sem nekdo prosim odkaz na vacky a KP co se resilo mnohokrat a vsichni se malem pobili.
10:30:17
21.02.2011
21.02.2011

Dušan
neplet si komperni pomer a komresi ve velci. Prohledej nejake temata a je tu popsano plno veci. Rid se dle toho co ti rekne vyrobce vacky.
07:55:12
21.02.2011
21.02.2011

sbf
viete niekto poradit o kolko sa da ist nahor (kombinaciou ostrejsej vacky, zvyseneho komp. pomeru) od +-12 bar co odporuca vyrobca? t.j. aby to spolahlivo vydrzalo seriove tesnenie a fungovala na tom seriova hlava