skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak správně odvzdušnit?
21:02:09
17.02.2011
17.02.2011

Kuladmin
Pod carou bude voda nad carou bude vzduch mozna trosku kdyz hoodne pozenes cerpadlo a jeste nejlepe nez se otevre termostat pak mozna.
21:01:10
17.02.2011
17.02.2011

peti
-> MOLSO: holt ale ako pisu vzduch ide hore nejde oto kolko vody vytece ale o vzduch

20:59:25
17.02.2011
17.02.2011

MOLSO
-> David29: boha ale sak ked to dam sikmo tak bublina v chladici a kureni vystupi do tej hadice lahsie a staci len otvorit ten ventil a voda vytlačí bublinu cez ventil. A motor odvzdusnovat netreba ten je sikovny teen sa odvzdusni sam
20:59:20
17.02.2011
17.02.2011

peti
ja to robim tak ze vpredu odtvorim odvzdusnovak hadicka do flasky, vzadu na expenasku jak je vyvod prepadu dam hadicu s kompresora a expansku pripacham rukou, takto pretalcim 3-4 litre a nikdy som potom neodvzdusnoval
20:58:50
17.02.2011
17.02.2011

Dušan
ja osobne nemam problem to odvzdusnit na miste na rovine, ale neni odveci po par km stoupnout cumakem lehce nahoru a odvudisnit zbytek
20:58:21
17.02.2011
17.02.2011

Kuladmin
-> MOLSO: Jo jenze takhle ti v topeni zustane akorad vzduch 

20:57:01
17.02.2011
17.02.2011

David29
-> MOLSO: Jenže ty nepotřebuješ, aby tam chcalo vody jak z vodotrysku. Ty potřebuješ dostat ven vzduch. A jak je známo, ten je lehčí než voda, tudíž jde nahoru... Prdnul sis někdy do vody, co to dělá?
Takže čumák dáš nahoru, a bublina vlivem nižší hustoty (či působení vztlakové síly) jde nahoru k odvzdušňováku a pak vyfoukne - začne týct voda a ty ho zavřeš
Takže čumák dáš nahoru, a bublina vlivem nižší hustoty (či působení vztlakové síly) jde nahoru k odvzdušňováku a pak vyfoukne - začne týct voda a ty ho zavřeš
20:56:17
17.02.2011
17.02.2011

Dušan
-> MOLSO: nejde o vodu ale o vzduch a ten jak je znamo jde nahoru
20:53:07
17.02.2011
17.02.2011

MOLSO
alebo takto ?
20:52:55
17.02.2011
17.02.2011

MOLSO
-> Nwkt: no schvalne .... kedy bude tiect viac vody cez odvzdusnovak ? takto ?
20:47:34
17.02.2011
17.02.2011

Kuladmin
JA to vzdycky delal rovne a trosku pritom slapal na plyn aby to cerpadlo pekne honilo dokola a nebyl nikdy problem.

20:44:25
17.02.2011
17.02.2011

Nwkt
-> MOLSO: Tě na základce neučili, že tlak je v celý soustavě stejnej? Navíc potřebuješ zbavit tý bubliny, takže buď rovně nebo mírně nahoru
20:43:09
17.02.2011
17.02.2011

MOLSO
-> petr s: na toto som cakal
ked mas cumak dole tak mas predny odvzdusnovak nizsie a ide do neho vyssi tlak ( pri motore sa to odvzdusni samo a potrebujes dostat len preč bublinu z hadice medzi chladičom a kúrením) cize čumak dole je vhodnejší

20:41:43
17.02.2011
17.02.2011

Kuladmin
a proto bych to radsi dal na rovinu
a nemusi resit Z nebo DO kopce




20:40:14
17.02.2011
17.02.2011

petr s
-> MOLSO: Bych řekl čumák do kopce
20:39:17
17.02.2011
17.02.2011

Saker
dobře díky chlapy..
20:37:43
17.02.2011
17.02.2011

MOLSO
čumák dole kopcom naliat expanzku a nastartovat zapnut kurenie trosicku ohriat a za chodu motora odvzdusnovakom v kufri vypustat do flasky / nadoby kym idu bubliny.
20:36:51
17.02.2011
17.02.2011

Kuladmin
stuj na rovine nech to ohrat aby otevrel termostat otevry naplno topeni a v kufru vepredu a u praveho rohu predniho okna mas kohoutek - ideal pri tom jeste trosku slapat na plyn. A hlavne vcas dolit zas zpet do nadrzky.
20:35:50
17.02.2011
17.02.2011

Saker
potřebuji poradit, jak správně odvzdušnit chladící okruh na mé škodovce 130tce.. hledal bych to v pravo nahoře, ale nemám čas a potřebuji to vědět, tak se předem omlouvám.. děkuji