skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
vodítka Trw - bronz
prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 12.02.2011 do 14.02.2011, založil/a Olgoj Chorchoj
10:24:40
14.02.2011
14.02.2011

Gemini
pouzivam ich do vacsiny hlav a pohoda !!
21:29:59
13.02.2011
13.02.2011

favo110lrs
-> Olgoj Chorchoj: ty jsou lepši než litina!
15:06:30
12.02.2011
12.02.2011

Olgoj Chorchoj
tak paráda, dík!
13:48:23
12.02.2011
12.02.2011

Bery
na ostřejších motorech co znám z mého okolí to jezdí každý a funguje to.Dál se uvidí až to zavrčí))
13:46:09
12.02.2011
12.02.2011

Olgoj Chorchoj
no... já už taky:-D tak se nebudu stresovat, aspoň nejsem sám

13:43:52
12.02.2011
12.02.2011

Bery
nechal jsem si je nacpat do hlavy taky,ale motor bude jezdit až na jaře:-(
12:38:04
12.02.2011
12.02.2011

Olgoj Chorchoj
na bronzová vodítka ve favoritim (i litinovopalicovym - viz 130LA) motoru se obecně dost nadává - že se vzhledem k rozvodu "přez koníky" rychle vyblembaj, ventil pak kloudně nedosedá, tlaky se odebíraj do hajzlu a tak podobně... Má s tím někdo osobní zkušenost (kolik tak zvládaj vodítka od TRW/KS, nebudu vyrábět vlastní...)?? Mám tu dost epesní ventily bohužel bez tvrdochromového pláště dříku, kterejžto jest základním předpokladem použití nevyblembatelných vodítek litinových:) Co třeba nedávat gufírko nahoře (ani LA nedává...), pomůže to? Nebo je to kec a aspoň 10TKM to vydrží? Dík