skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
automatické přepínání Lpg
prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 12.02.2011 do 15.02.2011, založil/a Jarda - zrušená registrace
00:15:19
15.02.2011
15.02.2011

King
-> Jarda: Na krabičce ŘJ LPG bejvá ďoura pro šroubováček, kde se dá nastavit treshhold otáček pro přepnutí. Obvykle to bejvá kolem 2500-3000 - to bych ale "vytáčením" nenazýval :)
21:26:02
14.02.2011
14.02.2011

Jarda/felda
-> Jarda: nijak to už je vestavěný v přepínači
21:01:08
14.02.2011
14.02.2011

Jarda - zrušená registrace
dnes me to pekne nastvalo, na LPG se mi to preplo az po 20 km :(
tak jsem cidlo teploty odpojil a meril odpor po zahrati motoru, slo to lehce pod 2Kohmy. Nahradil jsem jej odporem 1K8, tak to ted prepne hned po nastartováni a vytoceni motoru, jeste prijit na to, jak obejit vytaceni motoru.
tak jsem cidlo teploty odpojil a meril odpor po zahrati motoru, slo to lehce pod 2Kohmy. Nahradil jsem jej odporem 1K8, tak to ted prepne hned po nastartováni a vytoceni motoru, jeste prijit na to, jak obejit vytaceni motoru.
21:49:33
12.02.2011
12.02.2011

Jarda/felda
co je to zač ? BRC je širokej pojem
20:52:38
12.02.2011
12.02.2011

Jarda - zrušená registrace
-> King: tak je tam BRC a na reduktoru je na objimce nejake teplotni cidlo... ale je zajimave, ze aby to prepnulo, tak se musi motor poradne vytocit, takze to asi nebude zavisle jen na teplote... kdyz vypnu zahraty motor a pak to hned nastartuju, tak se to neprepne, dokud neproslapnu plyn...
14:01:52
12.02.2011
12.02.2011

King
-> Jarda: Neřešil jsem to konkrétně, ale ŘJ lpg určitě vyhodnocuje napětí teplotního čidla vody. Stačí ten signál oblbnout - buď přepne podstatně dřív automaticky nebo nuceně nějakým přepínačem.
Škrťák i servo současně je standardní řešení - Smaotná ŘJ a servo nejsou žídný hi-tech komponenty, aby ošetřily všechny provozní stavy. Škrťák dává možnost doladit reg. charakteristiku. Nehledě na to, že většina serv na stařičkejch BMM už dávno nic nereguluje (zaseklý clony) a tím škrťákem se to dá aspoň jakš takš nastavit.
Škrťák i servo současně je standardní řešení - Smaotná ŘJ a servo nejsou žídný hi-tech komponenty, aby ošetřily všechny provozní stavy. Škrťák dává možnost doladit reg. charakteristiku. Nehledě na to, že většina serv na stařičkejch BMM už dávno nic nereguluje (zaseklý clony) a tím škrťákem se to dá aspoň jakš takš nastavit.
08:54:57
12.02.2011
12.02.2011

Jarda - zrušená registrace
chci se zeptat, jestli nekdo neresil automaticke prepinani na LPG u feldy BMM, me to pepina az po uplnem zahrati po cca 6 km a manualne to prepnout nejde...
Navic nechapu, ze tam je jak servo pro regulaci privodu smesi LPG, tak i skrtici sroub jako na karburatoru....
Navic nechapu, ze tam je jak servo pro regulaci privodu smesi LPG, tak i skrtici sroub jako na karburatoru....