skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
problem za studena
14:58:33
12.02.2011
12.02.2011

bobo2510
no dneska som to zacal riesit...falosny vzduch vyzera ze nesaje nikde...len vsimol som si na karbuatore ze na obe komory su skoro rovnake trysky..jedna je 160 druha 165...nema byt na prvu kustek mensia? to sa mi nejak nezda
22:39:40
10.02.2011
10.02.2011

palinator
-> Vyspu:
Já teda když natáhnu čerpadlem a nenašlapu, tak mi to většinou zdechne a to nejen v zimě. Když to ale důkladně nakrmím plynem, tak to chytne hned a dokážu to udržet v běhu. Občas ale musím rychle zašlapat na plyn, aby motor nezdechl (akcelerační pumpička nastříká benzin do sání a obohatí směs na potřebnou bohatost)
Já teda když natáhnu čerpadlem a nenašlapu, tak mi to většinou zdechne a to nejen v zimě. Když to ale důkladně nakrmím plynem, tak to chytne hned a dokážu to udržet v běhu. Občas ale musím rychle zašlapat na plyn, aby motor nezdechl (akcelerační pumpička nastříká benzin do sání a obohatí směs na potřebnou bohatost)
22:14:24
10.02.2011
10.02.2011

Vyspu
-> bobo2510: Já bych to viděl tak že máš nejspíš prohnutý víko na sedru a že moc šlapeš na plyn před startem, tohle přesně dělá tátova 120 když ji startuje, nejdřív napumpuje benzín pumpičkou, pak asi 4x šlápne na plyn a pak to vždycky dělá to co popisuješ..., já se držím návodu a vynechávám to šlapání na plyn, rapid chtne i v -20 většinou napoprvé a 120 tak napodruhý až napotřetí, ale tam je prohnutý víko na karburátoru tak to tam asi trochu přisává faleš...
20:15:26
10.02.2011
10.02.2011

bobo2510
no to ma nenapadlo skontrolovat to ....mam co robit cez vikend
20:07:23
10.02.2011
10.02.2011

Acryll
elektromagneticky ventil cvaka? ... aj ked na sytic by to asi mohlo ist aj bez neho...
19:34:16
10.02.2011
10.02.2011

bobo2510
nastelovany bol dobre pretoze to slo ako dive. Karbik som rozobral a vycistil prave kvoli tomuto zdochynaniu lebo som si myslel ze je pripchaty ale ako vidim nepomohlo to moc.skusim to este nejak nastelovat uvidim co to povie
19:22:48
10.02.2011
10.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> bobo2510: No akceleracni pumpu urcite ne. Jinak serizeni je samozrejme zaklad.
19:21:40
10.02.2011
10.02.2011

bobo2510
AC pumpu by som do mojho problemu asik nezatahoval.Skor si myslim ze to niekde nasava falosny vzduch alebo je to nejakym sposobom rozstelovane. Teda aspon to je moj nazor
17:58:06
10.02.2011
10.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Ale prd, prepad pomaha, setri ventilky.
17:55:58
10.02.2011
10.02.2011

darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak este som nevidel blba co by startoval bez naslapnutej spojky, cize olej v prevodovke by som do toho netahal. Druha vec je ze ventilky v pumpe odchadzaju koli blbemu navrhu a nie preto ze by nemala pumpa prepad (praveze ked das prepad viac sa namaha membrana).
-> bobo2510: Idealne tam dat novsiu velku pumpu z fava a problem zmizne.
-> bobo2510: Idealne tam dat novsiu velku pumpu z fava a problem zmizne.
17:10:45
10.02.2011
10.02.2011

bobo2510
ale ked je za ac pumpou este benzinova ciecka tak ta po vypnuti klucov ostane zatvorena a benzin naspat nepusta ci sa mylim?olej je v prevodovke 80W takze tam asik problem nebude. Skor to bude nieco s karburatorom ale zatial nik nevie asik co
16:45:22
10.02.2011
10.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> bobo2510: Este me teda napadla jedna vec, mas v prevodovce spravny oil? Pokud mas 90, tak to v zime funguje jako automat a motor na volnobeh prevodovku neutahne. S tim jsem mel taky problem nez sem dal 80W.
Jinak repas palivovy pumpy bez aplikace vratky do nadrze nebude mit dlouhe trvani. Me se povedlo sehnat novou favo pumpu bez packy, udelal sem obtok a nazdar.
Jinak repas palivovy pumpy bez aplikace vratky do nadrze nebude mit dlouhe trvani. Me se povedlo sehnat novou favo pumpu bez packy, udelal sem obtok a nazdar.
16:37:03
10.02.2011
10.02.2011

bobo2510
praveze zdochyna to na benzin. Na LPG to slape v pohode. Myslim ze motor v prdeli nebude lebo to ide krasne.Ma tah aj zrychlenie proste ide ako hodinky. Len to mi je cudne ze to zdochyna na benzin na volnobehu bez sytica. Ale tiez nie vzdy. ked nahodou zdochne a nastartujem tak volnobeh drzi.
16:36:39
10.02.2011
10.02.2011

vhml
-> 105: startuje ale na benzín
-> bobo2510: jistota je vyměnit tlumítko a repasovat palivovou pumpu
-> bobo2510: jistota je vyměnit tlumítko a repasovat palivovou pumpu
16:31:49
10.02.2011
10.02.2011

105
to ze ti to nedrzi za studena za volnobeh na lpg a chcipne je spatne,... chybu bych hledal v prohnutym vrchnim viku karburatoru (nekdo hodne dotahl filtr box a ted to prisava fales) koukni po tom
16:22:31
10.02.2011
10.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: Problem neni SEDR, tlumitko pomuze. Jedna vec je, ze plovakovka po dojezdu vysycha diky otevreny odvzdusneni. Dalsi vec je, ze motor je v prdeli a treti vec, ze benzinove pumpe nedrzi ventilky - nema prepad do nadrze, tak ventilky trpi, obzvlast na lpg.
16:11:52
10.02.2011
10.02.2011

bobo2510
Startujem len na benzin. A neda sa to nejak inak odstranit? nemoze byt rozstelovany? pretoze doteraz to nerobilo. Ked bolo vonka nad nulou tak chytala aj bez sytica pekne.Teraz mozno 2x odpali a koniec.Karburator je vycisteny pred dvoma dnami. Pocul som aj take nieco ze mozno si dobre nesadol a chyta falosny vzduch niekde. Ci je to blbost?
16:08:04
10.02.2011
10.02.2011

vhml
Chyba je v SEDRu. Ten to prostě takhle dělá.
Na LPG ti neumím poradit, na benzín pomůže tlumítko sytiče z nejnovějšího typu a před startem poctivě natáhnout benzín.
Na LPG ti neumím poradit, na benzín pomůže tlumítko sytiče z nejnovějšího typu a před startem poctivě natáhnout benzín.
16:05:38
10.02.2011
10.02.2011

bobo2510
Zdravim mam mensi problem ked je studeny motor pri startovani.Startovanie klasicky par krat slapnut plyn potom sytic a stocit.Chyti v pohode hned ale vzapati zdochne.Toto iste spravi druhy raz a na treti krat ostane krasne vrcat na 4 valce ako keby sa nic nedialo.Ked vypnem sytic tak niekedy drzi volnobeh a niekedy skapina.Co to moze byt? Mam Š130 na LPG.