aky je podla vas naj. rozdelovac?

prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 08.02.2011 do 14.02.2011, založil/a lager007
řadit dle data
13:43:41
14.02.2011
afro100
-> Ladik 136x: podtlakovka je rovnaka
13:41:09
14.02.2011
Ladik 136x
Ahoj napisu taky svuj nazor... mě to chodi na 880 bezkontaktu dava se na 136x (serii) myslim si ze ma lepsi podtakovou regulaci nez 860... s tim by to mohlo slouzit
10:41:44
13.02.2011
vhml
-> Martin100L: nalejt speciál a zvýšit předstih
00:39:35
13.02.2011
m8rinek
-> Vrba: jak pravíš, piezo nastavený na určitou frekvenci...
upraveno 1x, naposled 13.02.2011 00:56:15
00:36:38
13.02.2011
Martin100L
-> vhml: Právě vím, že to tady někdo řešil a k ničemu se nedopátral. Nebo spíše skončil u neřešitelného problému. Ale jelikož pokud si dobře pamatuju, tak rychlost hoření při klepání je mnohonásobně větší, než při normálním spalování... tak by to asi mělo být lehko rozlišitelné. A tak tedy: pokud se mi podaří udělat nějaký systém, který dokáže signál z čidla klepání zpracovat, jak klepání nasimulovat, abych věděl, že "teď to klepe" ? Nastavit hooodně veliký předstih a zkoušet? Přímo se to nabízí...
11:57:34
12.02.2011
vhml
-> Vrba: jako strojař do toho tak hluboko nevidím, ale rozhodne by to melo celkem snadno jít.
10:43:22
12.02.2011
Vrba
-> vhml: Co vím,tak čidlo klepání je piezoelektrický snímáč,takže by teoreticky měl stačit obyčejný zesilovovač a na jeho výstupu už by mohla byt kontrolka,budík,nebo třeba tankistické sluchátka 3
10:00:38
12.02.2011
vhml
-> Martin100L: vzhledem k tomu, že ti čidlo klepání dává napěťový hodnoty, tak by neměl bejt problém u bloků MPi a vejš si na to udělat budík nebo kontrolku.
00:07:45
12.02.2011
matisek
-> darabos: Ti si to asi myslel tak že sa ti celkovo nepači mechanicka linearna regulacia.Ja som to pochopil tak že si proti upravovaniu regulácie výmenou struniek.Takže pardon.
00:05:12
12.02.2011
Martin100L
A co takhle opět nakousnout téma snímače klepání? Samozřejmě pro nás, kteří klepání neslyšíme a neradi bychom stále dokola měnili písty... nemáte už někdo nějaké výsledky? Vím, už se to tu řešilo... ale tak třeba už někdo pokročil...
23:49:27
11.02.2011
Martin100L
-> matisek: JAsně jasně, to vím. Jen se ptám na zkušenosti, co komu funguje.
23:18:28
11.02.2011
darabos
-> matisek: ja som nehovoril o detonaciach, len o vykone. A je pravdepodobne, ze idealna kryvka nebude linearna. Samozrejme je to nanic bez spravneho ladenia, ale rozdelovac nepusti z linearity.

Edit: tu hovorim o tom, ze raz to neide dole, potom ide hore, ale detonuje v strede, ale ked v strede nedetonuje, tak zase neide hore a podobne
upraveno 2x, naposled 11.02.2011 23:21:01
23:13:57
11.02.2011
lager007
no mne vylamalo 2 mostiky na piestoch, ale rozdelovac tam bol original, aspon myslim...tak som 2 piesty vymenil a teras co stym aby t zas neurobilo? predtym tam bol rozdelovac s ktorym som to kupil, a to rozdelovac z ramienkom ale na 136stke rapide..mohlo natom byt cosi zle??
20:14:45
11.02.2011
matisek
-> darabos:
A ten IMF soft..obsahuje aj snímač detonácii? Pretože ak nie a ja myslím že nie,tak je to stále o tom ako si to kto naladí.Ten čo nebude vedieť spoznať detonacie u mechaniky tak to naprogramuje špatne aj pri tom IMF softe.
Inak výhody sú nesporné o to pokoj ale tiež je to o naladení,teda aspon myslím nejak som to moc neštudoval.
17:12:17
11.02.2011
Vrba
-> lager007: Můstky ti vyláme nevhodný rozdělovač tím,že s ním motor bude detonovat.Málokdo to slyší a pozná a pak to dopadne tak,že se mění písty...a další písty,..a dlaší písty a pak celé auto za úplně jiné.
14:34:24
11.02.2011
darabos
-> Majklsto: jop, a su aj lacnejsie riesenia, ako IMF Soft...
14:05:45
11.02.2011
Majklsto
-> darabos: ano, už som menil 2 piesty kôli tomu že vylámalo prepážky
13:04:21
11.02.2011
darabos
ja som v zasade proti casovaniu pruzinkami rozdelovaci, na upravene motory je tak velmi tazke naladit predstih.
upraveno 1x, naposled 11.02.2011 13:04:44
11:20:08
11.02.2011
Evž@
-> Martin100L: já mám zkušenost že ten bezkontakt funguje do určitých otáček...a potom je to nic moc...kdežto ten 120 rozdělovač funguje v celém rozsahu o něco líp a v maximálních otáčkách je to o něčem jiném...i přesto že má regulaci 14° ...
00:26:03
11.02.2011
matisek
-> Martin100L: Vieš,keby si mal aj stejný motor ako ja a mne by sa podarilo to dobre odladiť,tak aj tak by to u teba nemuselo fungovať,pretože ja tam mám karbec zo žiguláka a ten má tiež čo hovoriť do toho aký predstih treba,podla toho akú bohatú zmes dáva v určitých režimoch.
00:20:53
11.02.2011
matisek
-> Martin100L: Chcel som 10 ale podla merania na palteste ju mám 11 ale nechal som to tak.
00:18:14
11.02.2011
Martin100L
-> matisek: Kolik máš odstředivou regulaci? Těch zmíněných 10° ?
00:14:40
11.02.2011
matisek
-> Martin100L: motor1,4 vačka 265,Kp-10,4. Ale ja som použil 120tkový,mal som ho nový.
00:10:57
11.02.2011
Martin100L
-> matisek: Pro jaký motor ladíš ten rozdělovač? Nějaké osazení, vačka, KP atd. Dík.
23:59:29
10.02.2011
matisek
-> Martin100L: Upraviť doraz ako píšeš a použiť strunky určené pre rozdelovač z 10 stupnovou regulaciou,ovšem za predpokladu že závažia sú rovnaké.
Ale to stále nemusí byť dobré,priebeh tej regulácie sa dá meniť strunkamy prípadne odlahčením závaží.No nejaký univerzálny recept akú strmú tú reguláciu spraviť zrejme neexistuje.Záleží od konkrétneho motora.Ja sa tiež babrem z tou reguláciou a pomali sa už dostávam k nejakým výsledkom ale je to kopec skúšania.
23:35:04
10.02.2011
Martin100L
-> Evž@: Také si myslím, že nemusí být špatný, jen vědět, jak na tu úpravu, že? Tak řekněme, že rozdělovač pro 136x má regulaci 10°, tak ten ze š105 upravit na stejný průběh? Upravit doraz na 10° a odlehčit závažíčka... ?
21:17:03
10.02.2011
lager007
sorry trosku odveci teras. ale vsimol som si nizzsie ze tu bola rec o vylamanych mostikoch medzi piestnymi kruzkami, to moze byt vada rozdelovaca???
12:04:27
10.02.2011
mb136gl
-> petr s: o ventiloch som nikde nepísal, písal som, že teraz jazdím s hlavou 135 BMM a ta má 25 mm sacie kanály a mám pripravenú hlavu 136 BMM ktorá má 27 mm sacie kanály. Priemer drieku ventilov mám na oboch 8 mm. Sú to sériové hlavy bez úprav, len znížené.

edit: opravil som príspevok -> mb136gl 10.02.11 11:20:55:
upraveno 2x, naposled 10.02.2011 12:07:48
11:57:40
10.02.2011
afro100
-> Martin100L: rozsah regulacie je jedna vec, potom este zalezi na priebehu, inak neupravene nepojde nic s nicim ako uz tu padlo ...
11:55:40
10.02.2011
petr s
-> mb136gl: Kdo ti říkal že tam jsou takové ventily?
11:35:12
10.02.2011
MOLSO
-> mb136gl: tak ja neviem hlavy som este neupravoval 1
11:25:51
10.02.2011
mb136gl
-> MOLSO: raketu z toho mať nebudem ale 27 mm s rozumným KP by bolo predsa len trocha lepšie nie? Hlavu 136 BMM mám len ju treba konečne dať dokopy6
11:23:07
10.02.2011
MOLSO
-> mb136gl: aha :) 25 je malo alebo moc ? 1
11:20:55
10.02.2011
mb136gl
-> MOLSO: zbytočne vysoký KP, 25 mm sacie..

edit: 25mm sacie kanály..
upraveno 1x, naposled 10.02.2011 12:06:05
11:18:45
10.02.2011
MOLSO
-> mb136gl: čo je zle na hlave ?
11:18:07
10.02.2011
mb136gl
Ja mám 742.136 motor s vačkou 254/254, hlava 135B KP cca 10.7, karbec 120/200, 140/160 a teda s rozdeľovačom 520 hrozné, kúpil som nový 540, odpojil podtlak a výrazná zmena k lepšiemu. Ale stále to má svoje muchy.. zlá hlava..
upraveno 1x, naposled 10.02.2011 13:59:33
10:40:04
10.02.2011
Vrba
Ten 105kovy rozdelovač je dobrej tak mozna na vylámání můstků mezi pístníma kroužkama.Nedovedu si ho predstavit na upravenem motoru a nedokažu si vysvětlit,proč ho doporučili ve fabrikovém návodu na upravu motoru 130la - možná ve spojení s tou vačku 300/300 a super bohatou směsí,ale i tak se mi to nezdá.
06:44:17
10.02.2011
Evž@
-> Martin100L: 105-tkový je dobrý až po úpravě.....pokud není upravený tak je lepší tam dát 120 rozdělovač....s tim 105 rozdělovačem bys musel nastavit základní předstih kolem 0-5° ...ZA horní úvratí...chystám se to vyzkoušet
Jinak ten 136x je samozřejmě lepší než klasika 135-6.....ale při vysokých otáčkách to taky nefunguje na 100% bez úpravy...vše chce svoje
00:19:23
10.02.2011
darklord
-> lager007: zo 136X sa zhana lahko, napriklad: www.evv.cz/zbozi/9204880- rozdelovac-favorit-50kw-ka rb
23:44:33
09.02.2011
Martin100L
-> afro100: Jen zkusím takový postřeh. Jak píšešo rozdělovači na š110LS a na 136x... to je logické. Motory tak fungují. Ale proč třeba v úpravách od Plška je psáno, že je vhodný na upravený motor rozdělovač z š105, který má odstředivou regulaci 17° ? Protože je to vlastně úplně obráceně. Tak kde je pravda? Myslím si, že nadupaný motor s velkými tlaky chce malou odstředivou regulaci... tak proč tam Plšek píše toto?
20:41:17
09.02.2011
lager007
ok pochopil som, skusm tam cosi vyhladat ale pochopil som asi tolko ze ak chcem ist do otacok dobre tak idealne rozdelovac z erka, stej 136x by sa to asi mooc tazko hladalo
20:34:47
09.02.2011
darklord
-> lager007: ten prehlad mozes skusit napr toto:

skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../rozdelovace
20:22:37
09.02.2011
pap
-> lager007: ano, ale aj v skole je ucitelka, a tiez tam chodi aby ta nieco naucila, ale vzdy ti povie kde to mas hladat. Funguje to takto: zadas do okienka výraz ktorý hladas, stlacis hladat a tema si cita cela od prveho (najstarsieho) prispevku,da sa takto vela naucit, aby si chapal, riesilo sa to tu uz vela krat. Co sa tyka rozdelovacou, mas zakladny predstih ktory nastavis na prsach, a mas odstredivu regulaciu ktora je limitovana, ako ti napisal, jeden 14 stupnov, iny 11, nastuduj si v akom aute ktory bol ( urcite tu je tabulka ) a potom podla toho mozes skusat menit zakladny predstih a druh pouziteho rozdelovaca, nikto ti nepovie ako v tescu pri pokladny, ze ktory to bude. Je to kus intelektulanej roboty.
19:59:31
09.02.2011
lager007
je mi jasne ze vysvetlovat nieco dokola je otravne, ale tak nato sem chodis ne? aby si pomohol pripadne si nechal poradit , ja som ta odpisat nenutil
19:58:13
09.02.2011
afro100
-> mafes: kvoli rozsahu a priebehu regulacie (14°), ktoru inzinieri spocitali tak, aby co najlepsie vyhovovala seriovej vacke ... napr. motory 136x mali vacku 248/248 a rozsah regulacie tam bol uz len 10° ...

110 LS/R ma vacku 247/247 a rozsah regulacie 11° ...
19:53:21
09.02.2011
afro100
-> lager007: pozri, ja nie som dokonaly, ani neovladam vsetko, ale nie som lenivy a viem pouzivat vyhladavanie ... ked sa pytas na vec, kt. sa tu predtym uz 255 krat riesila tak sa nediv, ze ta tu nikto nevita s otvorenou narucou ... napriklad ty keby si mal kazdemu jednemu, co za tebou pride do prace vysvetlovat jednu vec stale dookola, urcite by si tiez nebol taky akcny ...

Dalsia vec, ked si vies poskladat motor, urcite si mal uz v ruke rozdelovac. Mal by si si teda vsimnut, ze je na nom cislo. Ked to cislo zadas tu do vyhladavania, vypluje to na teba tolko odkazov, ze to dozajtra nedocitas.

To nie je o dokonalosti, to je len a len o pouzivani hlavy. ... Ked budes neustale cakat, az ti niekto daco napise a daco posunie az pod nos, tak budes mat stale hovno.
upraveno 1x, naposled 09.02.2011 19:55:11
19:52:24
09.02.2011
Evž@
-> Gemini: proč by nemohl točit víc jak 6500..když bude dobrá 280-tka ?
Nemáte někdo zkušenost s tímto rozdělovačem ? www.tym-motorsport.cz/cz/ .../Kontaktni_rozdelovac_S koda
upraveno 1x, naposled 09.02.2011 19:54:24
19:51:30
09.02.2011
mafes
Já jsem po všech problémech nahodil fungl nový rozdělovač, který je ze 105ky a maximální spokojenost. Ono na serii bych možná nehrotil jaký, ale sehnat nějaký pořádný, s co nejmenšími vůlemi a pěkně vše seřídit a máš klid 4

edit. promiň přehédl jsem, že tam chceš dát tu vačku.

A můžu se zeptat, proč by měl být bezkontakt na prd?
upraveno 1x, naposled 09.02.2011 19:53:10
19:45:27
09.02.2011
lager007
zakladna vec je umna zlozit si seriovy motor, to viem uplne bezproblemov.....ja vazne prestavam chapat zmyslu tejto stranky, to aby boli vsetci tak dokonaly ako ty a nikto by sem ani nemusel chodit ...lenze bohuzial ne kazdy je do toho taky zazraty ako ty ...nejdem skladat raketu , uz jedine co mi treba k tomu aby som si to zlozil su tie vole ventylov...inak by to uz malo vsetko ficat ...ale ak chces dalej rypat takkludne ved ja si to velmi rad precitam
19:38:36
09.02.2011
afro100
-> lager007: mna udivuje, ze chces daco skladat ale ani len nevies zakladne veci, ano ten bezkontakt ti je na hovno
Extreme Tyres