problem Edsr poradte prosim

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 07.02.2011 do 17.04.2011, založil/a eben
řadit dle data
14:10:49
17.04.2011
kamikaze
Trošku mimo, ale nevíte někdo, co znamenají čísla na rozprašovačích, na třech EDSRkách, co mám doma, je "1" a na jednom "2"?
22:30:03
13.02.2011
eben
no ten karbec repasovala jedna firma,priruba je krasna rovna,len problem je vtom ze za studena zle chyta na sytic,chyti vybehne na 2000ot.a potom ho zdusi a uz sa da nastartovat len bez sytica,a za prevadzkovej teploty ho nemozem nastavit bud ma 1200ot.a ide krasne rovnomerne,a ked sa mi ho podari nastavit na 800ot.tak pri volnobehu ho trha,a dymi,
upraveno 1x, naposled 13.02.2011 22:33:07
12:11:40
12.02.2011
ferrari
No, otázka, aká to bola repasia a tiež, ako je na tom rovinnosť príruby...ak tadiaľ výrazne prisáva, tak sa to nedá nastaviť...ale ak je veľmi skrivená príruba, je veľká šanca, že bude viaznuť klapka 2. komory...hlavne ten karbec nedoťahuj príliš silno!
21:01:17
07.02.2011
eben
no ved ale mojim problemom su prave tie vysoke volnobezne otacky,nemozem to nastavit tak aby bol volnobeh v norme a pritom aby snim netrhalo myslim na volnobeh,ale cele sa mi to nejak nezda lebo aj sytic sa chova dost cudne,
20:56:19
07.02.2011
afro100
Zobrat nejaky sprej a nastriekat okolo priruby, okolo spoja potrubie-hlava, ked sa zdvihnu otacky tak je to ono ...
20:54:43
07.02.2011
eben
no na tom by mohlo nieco byt lebo pocut sycanie,budem sa muset zajtra na to pozret este raz,co sa tyka priruby nemam pod karbecom tu fibrovu podlozku,ale tomu nejaku vahu neprikladam,jezisi toto bude sami zda dlha cesta,ale aj tak ti dakujem ze radu a pekny vecer6
20:34:06
07.02.2011
afro100
niekde musi prisavat ... okolo hriadelok, priruba atd ...
19:55:54
07.02.2011
eben
nazdar majstri,mam problem s s volnobehom na motori 130,mam tam karburator EDSR-zo skody 120LS,po repase vsetky osadenia trysky,membrany,mal byt nastaveny,nahodil som ho uz to zacalo,sytic mal nepravidelny chod okolo1000-1400ot.tak po par sekundach som ho stiahol a drzal volnobeh okolo 900,po chvilke vrkania po ulici a raz mal 800,po pridani naprazdno mal zas 1300,inokedy zase zdochol,skusal som nastavovat volnobeh,presiel som na zmes a kombinoval predzapal,a ked sa mi podarilo ho dostat na zhruba 900ot tak volnobeh skubal,a dymil,pred tym tam bol taky isty karbec len nebol po repase a ten isel pekne,az na to ze na volnobeh trochu cukalo s motorom,poradte prosim uz som v koncoch10
Extreme Tyres