Hlava

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 06.02.2011 do 11.02.2011, založil/a Hrada
řadit dle data
21:35:52
11.02.2011
mixal.s
-> palinator:

Ale kamarat (teda dvaja kamarati) mal 130-ku 86 rocnik a mal tam tusim 91-ku... ale on mal aj klasicku 120-kovu pristrojovku este...
21:33:58
11.02.2011
mixal.s
-> palinator:

no vidis a to som ja nevedel.. :D
21:31:58
11.02.2011
palinator
-> mixal.s:
Dokonce OČ 95? Kdo by to jen řek, když všechny 130 měly předepsanej Super s OČ 96?3
21:29:25
11.02.2011
mixal.s
A ja mam 130-ku kupenu v tuzexe, vyrobena 3/1985 a v technicaku ma napisaný BEZOLOVNATY benzin a dokonca 95 alebo 96, uz si to presne nepamatam, ale pozriem to.... Anikdy som do toho auta nedaval ziadnu nahradu olova ani benzin s olovom a vydrzalo to bezproblemov asi 85.000 km... potom som tam daval favo motor, ale tomu staremu nie je nic...
07:16:55
09.02.2011
rsvancara
-> Capricorn: pravda ..., otočil jsem to.
21:34:15
08.02.2011
Dušan
-> Capricorn: je to jak rikas. 135 vsechny a 136 od nejakyho roku, proste blazinec
19:51:04
08.02.2011
Capricorn
19:38:47
08.02.2011
Capricorn
-> rsvancara: Nechci si hrát na chytrolína to vůbec, ale není to naopak? Myslím tím že některé hlavy 742.136 byly jen na olovnatý a jiné i na bezolovnatý a všechny hlavy 742.135 byly na oba?
19:33:55
08.02.2011
Hrada
Děkuju :)
19:27:11
08.02.2011
rsvancara
Některé první hlavy na 742.135 byly pouze na olovnatý benzín. Některé hlavy pro 135 a všechny hlavy na 136ky byly schopné provozu na bezolovnatý benzín (rozdíl motorů 135 a 136 je pouze v tom, že 135tka má vybrání v pístech, hlavy jsou stejné).
U 135kových motorů to tedy poznalo podle barvy znaku na hlavě (tuším že modrá a zelená plus zmiňovaná osmička v druhém řádku u čísla motoru na bezolovo, zbytek tj. bílá a ještě nějaká pouze olovnatý benzín).

Bylo to proto, že československý průmysl nedokázal pro Favorit vyrobit vhodná sedla ventilů. Proto se ty na bezolovo objednávaly z Japonska a to stálo devizy - proto je soudruzi nedávali kam nemuseli.

Hlavu 781.136 můžeš bez obav použít na blok 742.136 (i naopak)
upraveno 1x, naposled 08.02.2011 19:28:04
21:12:28
06.02.2011
Hrada
Takže když jí tam dám tak jse nic nestaně ? nemužu stím nic odkurvit?
21:10:18
06.02.2011
palinator
-> afro100:
Co má hlava společnýho s tím, jestli jede JEN na bezolovo? Já myslel, že některé hlavy 136 nemohly bezolovo kvůli sedlům spalovat, u ostatních bez katalyzátoru mohly spalovat oboje a s katalyzátorem pouze bezolovo.
20:55:53
06.02.2011
Hrada
Já má pravě hlavu od jednoho typka, a dal mito stym žejeto na fáčko ale sedla na blog tento 742 má srovnaný sedla a sražená je o 0,2mm, takže to nemužu přehodit do feldy ted?
19:51:06
06.02.2011
Dušan
zalezelo na oznaceni na bloku 8mickou a zavrtem v nalitku na hlave.
19:36:46
06.02.2011
afro100
-> Mr.Unknown: to mas skade ? ja som si myslel ze aj 742.136 boli na bezolovo, zalezalo na dodavatelovi sediel. Pokial bola hlava znacena bielo, bola iba na bezolovo. Pokial zeleno alebo modro, tak pre oba druhy benzinu ...
19:00:29
06.02.2011
Mr.Unknown
-> Hrada: 742,136 bola na olovnatý benzín .... 781,136 na bezolovo
13:19:38
06.02.2011
Hrada
Chtěl bych se zeptat, jeký je rozdil mezi hlavou z motoru 742.136 a motoru 781.136 ?
Extreme Tyres