skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
palivové čerpadlo
21:54:25
06.02.2011
06.02.2011

MOLSO
-> afro100: ej to je moc to je moc
21:12:02
06.02.2011
06.02.2011

afro100
-> MOLSO: o nejakom by som mozno vedel, ale este tak dva - tri mesiace musi ostat tam kde je, ak sa to cele nepreda 

21:08:20
06.02.2011
06.02.2011

MOLSO
-> afro100: a nevies o volakom ? 

20:56:05
06.02.2011
06.02.2011

afro100
-> kovinko: z nejakeho auta kt. ma vsterkovanie ale ma cerpadlo mimo nadrze .. napr. R19
20:50:21
06.02.2011
06.02.2011

kovinko
a aké čerpadlo tam teda dať ked do nádrže sa mi žiadne nezmesti
20:42:20
06.02.2011
06.02.2011

Jarda/felda
-> Capricorn: ten se mi zdá že to má obráceně MPI čerpadlo na BMM
19:25:08
06.02.2011
06.02.2011

Capricorn
-> Jarda/felda: Já si právě nemohl vzpomenout
A mám pocit že i kwiko cosi psal že to takhle taky měl.

19:21:22
06.02.2011
06.02.2011

Jarda/felda
-> Capricorn: ten někdo jsem já
a funguje to dobře 



17:40:53
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> Bc. Shatter: čerpadlá sú rovnaké , na koľko má redučák nastavené bmm neviem , pozri Dielenskú príručku , časť motor prípadne mono motronic
17:33:09
06.02.2011
06.02.2011

Capricorn
Tak jsem koukal na Felda klub a fakt jsou ty čerpadla pro BMM a MPI asi stejný co se týká max tlaku...
Tady... www.feliciaklub.cz/forum/ viewtopic.php?f=21&t.. .
Dedla: "Čerpadlo v BMM a MPI se na max. tlak neliší = je záměnné.. Vstřikovací tlak reguluje až redukční ventil."
A pak ještě tady něco je... www.feliciaklub.cz/forum/ viewtopic.php?f=21&t.. .
Kdo by to byl býval řekl... taky jsem si myslel že ty čerpadla jsou jiný. Ono asi čerpací jednotky jako celek jiný jsou, ale samotný motorky čerpadel jsou jak se zdá stejný reps. dokáží dát stejný max. tlak.
Edit: Teď jsem si ještě vzpomněl že někdo z techwebu taky jezdil čerpadlo z BMM v MPI a frčel na tom bezproblému... tak fakt to tak nejspíš bude.
Tady... www.feliciaklub.cz/forum/ viewtopic.php?f=21&t.. .
Dedla: "Čerpadlo v BMM a MPI se na max. tlak neliší = je záměnné.. Vstřikovací tlak reguluje až redukční ventil."
A pak ještě tady něco je... www.feliciaklub.cz/forum/ viewtopic.php?f=21&t.. .
Kdo by to byl býval řekl... taky jsem si myslel že ty čerpadla jsou jiný. Ono asi čerpací jednotky jako celek jiný jsou, ale samotný motorky čerpadel jsou jak se zdá stejný reps. dokáží dát stejný max. tlak.
Edit: Teď jsem si ještě vzpomněl že někdo z techwebu taky jezdil čerpadlo z BMM v MPI a frčel na tom bezproblému... tak fakt to tak nejspíš bude.
17:22:29
06.02.2011
06.02.2011

Shatter
-> suri: ok, a na bmm má mať čerpadlo minimálne aký tlak?
17:19:07
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> Bc. Shatter: pod 2 bary nesmie klesnúť za 10 minúť a má mať minimálne 3,5 baru , normálne ide vraj 3 a niečo reguluje ventil na voľnobeh asi na viac , dobré čerpadlo vraj dá 6bar
17:12:31
06.02.2011
06.02.2011

Shatter
-> suri: aha, no ok ja len že na mpi je tlak regulovaný na 2,5baru...
17:01:54
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> Bc. Shatter: na mpi 3,5Bar , pri 3 baroch to nefunguje normálne
17:00:17
06.02.2011
06.02.2011

Shatter
-> kovinko: tie pierburgy pokiaľ viem sú poruchové (aspoň tak som čítal). Na BMM potrebuješ čerpadlo s tlakom aspoň 1,1 atm a na MPi 2,5 atm
16:49:03
06.02.2011
06.02.2011

werty
-> LiMaK - 742 forever: Regulátor tlaku paliva je u BMM integrovaný ve vstřikovací jednotce a u MPI na liště (rozdělovači) paliva.
16:32:47
06.02.2011
06.02.2011

LiMaK - 742 forever
-> werty: a ten ventil je u faka feldy kde?! neni soucasti toho cerpadla?
15:45:02
06.02.2011
06.02.2011

werty
-> LiMaK - 742 forever: Samotné čerpadlo pro BMM se nikterak neliší od toho pro MPI co se týká max. neregulovaného tlaku... obě dokáží pokud jsou v dobré kondici dát tlak kolem 5 bar. Jde jen a pouze o to jaký tlak je v palivové soustavě nastavený tzn. na jakou hodnotu je nastavený regulační ventil tlaku paliva.
15:08:38
06.02.2011
06.02.2011

vhml
-> kovinko: cerpadla pro vstrikovani jsou v nadrzi
14:55:39
06.02.2011
06.02.2011

kovinko
-> LiMaK - 742 forever: a máš fotku ako vyzerá to čerpadlo z favoritu jednobodu? a je to elektrické čerpadlo áno? A je to mimo nádrž lebo do nádrže kila sa mi čerpadlo nezmestí to by som tam hodil origo feldácke
13:22:49
06.02.2011
06.02.2011

LiMaK - 742 forever
palivove cerpadla se liší na
- nízkotlaké- pro karbecy
- s vyšším tlakem- pro jednobodové vstrikování
- s velkym tlakem- pro vstrikovaní MPI - vícebodové.
Ale mam kamose, co jezdi na wv passat mpi a z nouze pouzil cerpadlo z favorita jednobodu... a jezdí uz tak rok a půl v pohodě..
- nízkotlaké- pro karbecy
- s vyšším tlakem- pro jednobodové vstrikování
- s velkym tlakem- pro vstrikovaní MPI - vícebodové.
Ale mam kamose, co jezdi na wv passat mpi a z nouze pouzil cerpadlo z favorita jednobodu... a jezdí uz tak rok a půl v pohodě..
12:40:49
06.02.2011
06.02.2011

afro100
-> kovinko: to cerpadlo je pulzne, teda natlaci a vypne a ty potrebujes aby tlacilo urcity tlak ...
11:23:09
06.02.2011
06.02.2011

vhml
Nebude, ale za 500 ti od nej pomuzu :-)
11:21:43
06.02.2011
06.02.2011

kovinko
Aho mám kúpené elektrické palivové čerpadlo do škody 1203 a chcem ho dávať do stovky na motor felda 1.3 50kW so vstrekovaním. bude dávkovať dostatok paliva?
Konkrétne je to toto:
Konkrétne je to toto: