58 příspěvků (zobrazeno 51 až 58) od 02.02.2011 do 05.02.2011, založil/a albunda
řadit dle data
16:11:38 03.02.2011
rOMAN
-> albunda: ja osobne bych krmil facetem ..btw jestli chces mit po problemech tak si je rad vemu
No jestli to mas na jezdeni do prace tak to z te spotreby asi nebudes mit radost :)
14:59:22 03.02.2011
havlik
-> albunda: normal ac pumpa je fakt nepřeplaví lidi co s tim závodí tam maj dvě velký Facet pumpy pro každej karbec jednu aby to bylo spravně nakrmený
edit ano toto je chyba mel tam dve naráz puštěné do jedné hadice pro oba karburátory
-> Gemini: nemáš nějaké foto???Díky,jinak ta normal benzín pumpa nepřeplaví je????Ty tam máš jakou normál nebo elktriku???Díky.
11:50:43 03.02.2011
Gemini
staci aj AC pumpa, elektricky FACET, vacsi komfort....
tie dellorta z Alfa romeo su skoro vsetky rovnake, robil som obladanie lankom na stred, trziak bowdenu je uchyteny na dvoch sroboch co drzia karburator v strede
-> rOMAN: -> patnact: no jestli to byli ty od toho kluka od liberce tak jsem Vás fakt předběhl ale zase berte to takhle budu s tím mít starosti(montaž,zajetí,se
řízení,spotřeba pujde nahoru...........)a vy budete v klidu.......
21:22:10 02.02.2011
rOMAN
no me taky :) .. sel jsem na hokej a po hokeji uz nebyli :)
19:03:16 02.02.2011
patnact - zrušená registrace
jo tak to ty jsi mě předběhl
15:05:59 02.02.2011
albunda
ahoj tak jsem splašil dva dvojité karburátory DELL ORTO i s potrubím....nemá je někdo v autě už zapojené abych nemusel laborovat se zapojením(plyn,sytič,přep
ákování atd.)a poradil mě jak co nejlíp zapojit.Dále jestli je nutné el.benzínové čerpdlo nebo jestli je uživí klasická benzínová pumpa.Motor mám Š136 1.4.......díky za jakoukoliv radu,odkaz,foto atd.Díky a škodám zdar.