G L i - R i C - znáte někdo?

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 31.01.2011 do 05.02.2011, založil/a su.tech – nezodpovědný hajzlík
řadit dle data
17:58:43
05.02.2011
rsvancara
-> Gryzly: no co, opravit a jezdit :-)
21:47:15
04.02.2011
Gryzly
Tak kamarádovy se podařila dnes koupit jedna 135 GLi. Je po STK a koupil za 4 000Kč. Ještě nevím jak moc je kompletní a jak to má s papírama. Kamarád přemýšlí co ted s tím.
07:45:15
03.02.2011
rsvancara
-> Gryzly: Já o tom četl, když jsem uvažoval, že to auto koupím (při té příležitosti jsem našel mail z roku 2001 ...)

Cituji :

Vážený pane, na základě sdělení kolegů z technického vývoje naší společnosti Vám zasíláme údaje, které se o těchto"exhalačních&q uot; modifikadch motorů zachovaly.

Motory Š 742.135 Bendix byla modifikace motoru Š 742.135 s hliníkovou hlavou válců vyráběná pro specíální zakázku plnění amerických exhalačních předpisů EPA 75 (US 83). K tomuto účelu byl motor opatřen řízeným třícestným katalyzátorem s lambda-sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého, BB95 benzinu. Hliníkové rozvod. tyčky pro sací ventily. Jednobodová vstřikovací jednotka Bendix - dovoz Francie. Elektronické ovládání vstřikování a elektronické zapalování. Setrvačník s obvodovými identifikačními otvory 0,12mm polohy.

Odvětrání nádrže paliva do nádobky s aktivním uhlím. Dokumentačně byla tato varianta motorů zpracována jako Model 87. Jako agregát byly vypracovány verze s pětistupňovou převodovkou a oběma typy náprav, to je kyvadlovou i vlečenou. Po souběžných úpravách se základní verzí motorů 742.135 byly motory vyráběny v omezeném počtu v r. 1989.

S pozdravem
Lukáš Nachtmann
firemní archiv
07:38:19
03.02.2011
Gryzly
-> rsvancara: Hele o 135i s kyvkou se tu kdysi diskutovalo a někdo tu měl i jednu rezervní převodovku s čidlem.
A proč hned uvažovat o Sociál verzi, ano je divné proč dělat sport verzi u slabšího motoru, ale s lehčím stálým převodem to Si mělo lepší akceleraci.
09:54:36
02.02.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: 3 3 3
20:11:52
01.02.2011
rsvancara
-> Toni: -> su.tech: tak to by vysvětlovalo, proč nemá koberec svoje číslo, teď ještě ty štítky a můžeme jít domů :-D
19:17:22
01.02.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Toni: Zajímavá informace... 4
17:54:21
01.02.2011
rsvancara
-> Toni: tak bych prosil jeden světlej, ať nejsem z té záplaty tak nervózní :-D
17:49:13
01.02.2011
Toni
Koberec pokud seženeš uplně novej tak je bez díry a díra na sytič se se musí propálit aspoň jsem to tak u jednoho uplně nového měl možnost vidět.
14:54:48
01.02.2011
Petuli
-> su.tech: -> rsvancara: je to škoda chlapi,že se nedá nějak zjistit ve skladových zásobách v MB nebo Kvasinách něco o těchto věcičkách,já se pokusím pozeptat jednoho pána(autom.závodník) přes strýce,zda by se něco nepovedlo posehnat,ale to nebude hnedka,už strejda říkal,že už ten pán něco pro mě sehnal z věcí,co jsem mu asi v létě napsal na seznam,tak uvidím.
09:35:02
01.02.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: No právě... GLi a 135 v nerezu ano... ale je jen otázkou zda to třeba nebyla jen chyba člověka který kostru toho katalogu vyráběl, že třeba zapoměl na ty koberce a na ty štítky na RiC... a víš jak to je. Pak už se používá většinou ta zavedená kostra i s tou chybou které si díky malému počtu vozidel buď nikdo nevšiml, nebo to posléze prostě přešli s nadhledem...
09:27:44
01.02.2011
rsvancara
-> su.tech: Jasně, taky to znám.

Někdy je to i třeba tak, jak jsem dopadl minulý týden já. Šel jsem se před týdnem zeptat do Autofóra na příchytky okapničky (vybaven číslem z katalogu) a pod tímhle číslem mi pan vedoucí přinesl příchytky stíracích sametek dveří :-D

Otázka je, jestli se to vůbec dělalo když to není vedený ani v katalogu ani v ETCE (viz. Petuli) ...
09:21:25
01.02.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: No právě že základem je někdy pitomé číslo... víš jak to je. Sklady velké, hlavy nevědoucí, nicméně elektronková technika někdy dokáže z čísla které nic nikomu neříká vykouzlit zapomenutý šuplík s tajemstvím... oba víme, že se tak občas stane. A co se týká těch štítků a jejich přítomnosti v ČR tak zkusím nastínit příklad. V MB se něco vyprodávalo a někdo bere sklad, skladové zásoby v celku za "zvýhodněnou cenu" s ohledem na hlavní díly a ne na ty nepodstatné a takhle se to mohlo někam přesunout. Sám mám štítky nerez 135 GLi od člověka který jich má z nějakého výprodeje nějakého prodejce asi 50 ks. Tak proč ne 135RiC... otázkou ovšem zůstává, zda neskončili někde v kontejneru, jak se teď u některých větších prodejců děje. Prostě ruší zásoby na 120... což je v našem případě smutná verze... 8
08:49:37
01.02.2011
rsvancara
-> Petuli: tak mohlo to zůstat ve skladech v MB nebo v Kvasinách. Ale tady v Mototechnách to asi nebude.

Pokud bych hledal díly na tyhle auta, tak u Maďarských nebo Rakouských hranic v autoservisech. To jsou destinace, kde se GLička / RiCe daly koupit. Nejvíc toho asi bude v Británii, ale ....
08:16:56
01.02.2011
Petuli
Dobré téma,ale mám strach,že na 135RiC půjde něco sehnat,byly to vozy na export a náhradní díly extra,jako štítky,koberce navíc nedělali(můj názor),k čemu by v čr byly?
07:51:11
01.02.2011
ondie
-> su.tech: ty koberce bez sytiče by měly bej teoreticky dva,neb na kupé a sedana sou ještě jinak díry na pásy..
-> rsvancara: zajímavý,ale chtěl bych takový auta vidět..podle mě to v realu nikdy nebylo
06:06:24
01.02.2011
rsvancara
Stejný výsledek.

Ale našel jsem jednu zajímavost : 135 Si měla mít kyvku ...

Což by potvrzovalo moje tvrzení že je to "sociální" a ne "sportovní" verze viz. Wikipedie. Cituji : Škoda 135 Si - Sport, injection. Exportní verze 135 L se vstřikováním Bendix a sportovním laděním interiéru.

Nehledě o tom, že tam tvrdí i něco o 136 Li, GLi, Si o čemž jsem nenašel žádnou zmínku v jakékoli dokumentaci ...
zvětšit G L i - R i C - znáte někdo? - obrázek od rsvancara vložen 01.02.2011 06:06:24
upraveno 1x, naposled 01.02.2011 06:11:18
01:29:08
01.02.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Zatím jsme se dopátrali jen označení štítků na GLi, ale na RiC vůbec...
zvětšit G L i - R i C - znáte někdo? - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 01.02.2011 01:29:08
00:06:22
01.02.2011
Nwkt
-> su.tech: Tak asi jenom na sedana, ješ pohledam líp
zvětšit G L i - R i C - znáte někdo? - obrázek od Nwkt vložen 01.02.2011 00:06:22
00:03:10
01.02.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Nwkt: A nemůžeš zjistit ty čísla. Nemám nainstalováno... a kvůli 3 věcem z nichž tam jsou možná 2 se mi to instalovat nechce. Díky

- případně kdokoli jiný

Děkuji
upraveno 1x, naposled 01.02.2011 00:03:25
00:01:30
01.02.2011
Nwkt
Ty štítky jsou v ETCE
23:41:38
31.01.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Technická otázka...

Znáte někdo objednací čísla těchto dílů?

- koberec bez díry na sytič
- štítek 135 RiC
- štítek Catalyst

Mám poslední typ katalogu, všechno na GLi tam je, ale ten koberec u toho nemám a ty znaky na Rapida taky ne...
upraveno 1x, naposled 31.01.2011 23:42:07
Extreme Tyres