72 příspěvků (zobrazeno 51 až 72) od 25.01.2011 do 27.01.2011, založil/a Hryna
řadit dle data
19:43:15 26.01.2011
palinator
-> m8rinek:
Jaktože vysoký otáčky větráku vaděj?
18:34:05 26.01.2011
m8rinek
-> afro100: Standoj se to totiž vůbec nějak zbytečně hřeje. Snad to teď vyřešil zakázkovym chladičem...
18:29:25 26.01.2011
afro100
-> m8rinek: hej, Stanleyho som si všimol na HG, že ma stále otevříno ... včera som naladil väčšiu remenicu z litra tak uvidíme ... :)
18:22:58 26.01.2011
m8rinek
-> afro100: Všechno možný... Ve vysokejch je špatně i malá řemenice a velký otáčky větráku, určo budou mít vliv i šus plechy a aerodynamika kila. Třeba Stanley bez otevřený kapoty nevyjíždí :)))...
mě se ve stopvce s chladičem vzadu v létě neuchladila ani uprděná 120ka musel sem tam hodit nasávač jak nějaké votjůzér
17:46:38 26.01.2011
Tom.MBG
mas recht znamy ma ve 100ce facko a origo chladic s el. vrtuli a neuchladi se to
12:01:12 26.01.2011
Vrba
-> Hryna: Podle mě,kdyz tam dáš něco výkonově o dost silnějšího něž klasiku a budeš s tím jezdit rychle,tak to tím zadním chladičem neuchladíš.To je asi tak ten největší problém co bych tam videl.
-> Hryna: Pokud nechceš originální erko se vším všudy, tak Fabii můžu vřele doporučit
20:04:31 25.01.2011
škodec
-> m8rinek: tak rebrovanie bloku dost napovie..ale dnes sa legalita uz ani neriesi na tak starom aute, jedine pri STK a to staci prehadzovat motory.
20:02:15 25.01.2011
m8rinek
-> Hryna: pokud originál, tak jedině origo, pokud jde ale o upravený auto, tak bych tam tu fabii placnul v origo bloku, protože, když ho dáš do bloku 130/135/136 půjde stejně o nelegální úpravu. Dnes stejně žádná kontrola nepozná zda se jedná o motor z fabie (nanejvýš o něm budou říkat favorit kvuli ventildeklu)...
20:01:40 25.01.2011
škodec
-> afro100: no prave pozeram auto a pravdu mas
20:00:18 25.01.2011
afro100
-> škodec: ani jeden z vyrazov by som ho pri tom co tvori nenazval ...