skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
termostat 88
10:46:16
23.01.2011
23.01.2011

vhml
Používám ho rok bez problémů včetně závodění s 5listou mechanickou vrtulí ve stovce.
23:14:46
22.01.2011
22.01.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Motoman: A mas taky vodni cerpadlo na zapinani?
23:02:14
22.01.2011
22.01.2011

Dušan
-> Motoman: myslis jezdit bez termostatu ? jestli ano tak je to muceni motoru
22:59:20
22.01.2011
22.01.2011

Motoman
Chci se jen zeptat, má cenu dávat termostat, když mam el. větrák u Š110LS na ruční zapínání? Díky.
22:13:59
22.01.2011
22.01.2011

Syny
-> TAZ1500: Problem bude jedine v tom ze s pouzitim vicke 0,04MPa nebudes mit dalekou cestu k uvareni (hlavne v lete)... Ale pokud funguej vetrak a nemas v chladicim systemu tuny bordelu, tak no problemo...
20:59:56
22.01.2011
22.01.2011

kapa120
Mám ve svojí 130 termostat 88 už několik let a nikdy jsem neměl žádný problém. V těch největších vedrech při popojíždění v koloně si zapnu větrák chladiče preventivně a bez problémů. V zimě je to na topení fajn, i mi přijde, že se zlepšila kultivovanost chodu se zvýšením teploty.
17:14:13
22.01.2011
22.01.2011

TAZ1500
chci se jen orientačne zeptat jestli s tim ma nekdo skusenosti v 5 ti kanalovym motoru dal sem si ho cca pred mesicem do 120 LS aby lip topila ted se chci zeptat tech co ho tam maj jestli s tim nejsou naky problemy prehrejvani motoru, slaby mazani,opotrebeni motoru atd. chtel bych ho tam už nechat naporad ale nevim coto bude delat v lete protože u kamasovo skodovky když ho tam dal protože nemel jinej po ruce mu porad varila me to zatim problemy nedela ale i tak chci nejaky rady protože misto tech 80stupnu je tohle fakt na topeni zretelne znat jediny co se mi stalo tak motor začal detonovat ale to je jesny když sem mu zved pracovni teplotu tak beru 98 oktaovej benzin nebo prilejvam ten srač na zvednuti oktanu