klepání

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 18.01.2011 do 20.01.2011, založil/a rapid120
řadit dle data
19:38:57
20.01.2011
105
mam motor po g.o (poctive, dokonce i ojnice uhlovany , novy cepy atd atd)motor 130 ventily serizeny, laborace s predstihem taky nepomohla, kolem 3 tisic (za tepla) divny zvuk pri pridani plynu zmizi,, pripada mi to jakoby to v tech otackach nemazalo..
pripojim tlakomer a uvidim
19:31:05
20.01.2011
palinator
-> rapid120:
Zeptej se uživatele VeTeV. 3
14:03:39
19.01.2011
Eidy
Ventily nemusíš seřizovat na teplým motoru, ale na ledovým je to špatný. Tos měl udělat menší vůle. Vem si, že když to seřídíš na motoru při 20°C tak do provozní teploty (80°C ) je to 60°C. Kdežto z -5 je to 85°C. A to je velkej rozdíl.
Otázkou taky je, kolik má motor najeto. Když na to někdo dlouho kašle, nebo motor najede hodně, vyběhá se na vahadle jen oblast doteku s ventilem, udělá se tam schod. Když tam vrazíš měrku, měříš nesmysl a nastavíš velikánskou vůli.
19:37:33
18.01.2011
afro100
je to mozne
18:50:23
18.01.2011
rapid120
čus klepe motor z oblasti ventilů ventily jsou po seřízení klepáí se objevuje až tak od 3 tis až do konce se ozívá kovový zvuk ventily byly seřízeny na 0.20 až 0.25 asi při -5 stupních venku motor studený když sundám víčko na olej tak je videt ze motor v pohode maže nahoru motor je na LPG předstih sem zkoušel ubírat až to skoro nejelo a pořád stejné motor 120LS je možný že by byli vůle v okách pístního čepu u škodovky sem to jesete teda nevidel
Extreme Tyres