skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fávo Bmm s 265/265 vačkou
prohledat
2 příspěvků (zobrazeno 1 až 2) od 16.01.2011 do 16.01.2011, založil/a Fávo forever
16:46:21
16.01.2011
16.01.2011

Petkar1
Zajeď třeba do Motor Excelu, tam ti dají vačku a čipnutou jednotku podle vačky....Jinak to nemá smysl.
15:07:50
16.01.2011
16.01.2011

Fávo forever
Zdravíčko pánové,potřeboval bych poradit.
Stavím si 50kW Fávo motor se skrytými úpravami:
-vyleštěné původní ventily
-slícované kanály v hlavě se sacími a výfukovými svody
-sportovní KN filtr v origo boxu
-čipnutá jednotka od Michl Motorsport (zatím ji nemám, ale asi bude)
A začínám uvažovat o vačce 265/265 www.sport-parts.cz/index. php?action=bro... (ta úpně nahoře) jenže nevím jak se bude snášet s originální bo čipnutou jednotkou.
Mám nechat origo ventilové pružiny bo dát tvrdé?
Bude motor tahat od spodu?
Stavím si 50kW Fávo motor se skrytými úpravami:
-vyleštěné původní ventily
-slícované kanály v hlavě se sacími a výfukovými svody
-sportovní KN filtr v origo boxu
-čipnutá jednotka od Michl Motorsport (zatím ji nemám, ale asi bude)
A začínám uvažovat o vačce 265/265 www.sport-parts.cz/index. php?action=bro... (ta úpně nahoře) jenže nevím jak se bude snášet s originální bo čipnutou jednotkou.
Mám nechat origo ventilové pružiny bo dát tvrdé?
Bude motor tahat od spodu?