dotaz ohledně motoru

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 10.01.2011 do 10.01.2011, založil/a anubis
řadit dle data
14:08:05
10.01.2011
anubis
-> all: díkes za pomoc... ještě jsem přemýšlel a dnešní poliši nejsou tolik zběhlí v rozeznávání jednotlivých motorů (snad4 )... aut je tolik že si nemůžou všechno pamatovat proto je menší šance že někdo pozná fábii než kdyby tam byla nějaká 16V, to by asi poznal i kretén1 proto nejspíš půjdu do komplet fábky... nemusím vymýšlet vymyšlené jelikož tohle je tady už x-krát jak to tam zastavět...
12:36:07
10.01.2011
aceboss
-> anubis: Jak píší i ostatní taky bych volil variantu fabie 1,44
12:29:00
10.01.2011
anubis
-> aceboss: za tu cenu ne díky... to by bylo teprve vyhazování peněz1
12:02:52
10.01.2011
aceboss
-> anubis: Popřípadě sehnat origo motor Škoda Felicia Freestyle a máš po problému4 ,ale ta cena3
11:32:12
10.01.2011
anubis
je pravda, že kvůli decce objemu která toho stejně moc nevyřeší, protože ten motor nebude na závodění to asi nemá cenu.. popřemýšlím teda nad upravením 1,4 to vidím...4
11:26:50
10.01.2011
Olgoj Chorchoj
s rychlou 1400cc je škodovka ovladatelná asi tak jako padající horolezec. Na normální ježdění stačí i upravená 1300, aspoň člověk může jet furt plnej2 1500cc zavání až zbytečně vyhozenym penízem
11:19:40
10.01.2011
vhml
Investovat do 78vrtání na běžný ježdění nemá smysl. Jiný vložky, jiný písty, kroužky, rozvrtat blok.

Na fabii necháš horejšek jak byl a máš to bez starostí.
11:15:28
10.01.2011
aceboss
Být tebou investuju peníže do osvědčené fabie 1,4 a ve výsledku na tom budeš mnoho lépe4
Méně problému,menší řešení problému pří samotné stavbě,nejistý výsledek o životnosti ani nemluvě.
PS:To ti výkon který dosahu dobře upravená 1,4 nestačí? 8
03:28:01
10.01.2011
anubis
Zdar lidičky doufám že mě nebudete kamenovat že jsem měl hledat na fóru ale nenapadá mě nic, pod čím bych něco takového našel...

Jde o to, že chci do svého rapida 78/78 patnáctku postavenou normál blok fábka+mahle písty a vložky a hlava felda mpi... Jel někdo s takovýmto motorem? věřím že jel a chtěl bych nějaké reference... jak se to chová, je to vhodné na normální ježdění, jak je to s krouťákem, výdrží motoru atd...

popř doporučené časování vačky atd... nebude to závodní motor pouze něco silnějšího...

Ono postavit tenhle motor je docela drahý a bude to úplně stejně nelegální jako když tam dám nějakou celohliníkovou 1,6 16V

tímto básník chtěl říci, nebo spíše se zeptat jestli to podle vás má smysl nebo bude lepší dát rovnou nějakou pokrokovější konstrukci...

pro šťouraly bych chtěl podotknout že neřeším teď legálnost takové úpravy jelikož to je každého problém jak se s takovou věcí vypořádá...

pokud toto téma bude podle moderátora vhodné spíš do úprav necht ho tam přesune1

budu rád za nějaký zkušenosti s tím...1 díky
upraveno 1x, naposled 10.01.2011 03:28:51
Extreme Tyres