Po nastartování chcípne

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 15.12.2010 do 18.12.2010, založil/a Sepp
řadit dle data
13:37:50
18.12.2010
Vrba
-> Faváčik: Na biolih jezdim od jara az do ted.Celkem 12000 kilometru.
09:41:11
18.12.2010
ferrari
Vrba 17.12.10 16:49:42 napsal:
Rekl bych,že je to dané konstrukcí sytiče.Jakmile se odsaje palivo
v komoře za sytičovou tryskou,tak dojde k malemu ochuzení a motor
zdechne.Resením by snad bylo zvětšení sytičové trysky nebo karbec
s přívěrovým sytičem.Osobně bych to neřešil.
Presne tak...ale väčšia sýtičová tryska nepomôže, skôr by pomohlo zväčšiť komoru sýtiča...
23:23:54
17.12.2010
Ultim
-> vhml: Jakou presne posledni trubicku myslis?
21:25:32
17.12.2010
palinator
-> Faváčik:
Že se ptáš... to je hlavní přispěvovatel do tématu skoda-virt.cz/cz/.../1280 14-palivo-ethanol-e85?goto post=2...
19:29:49
17.12.2010
Faváčik - zrušená registrace
-> Vrba: to fakt? ides na biolieh??? 3 3
17:06:08
17.12.2010
Vrba
-> vhml: Co máš proti sedru?Ja s ním vyhrál pár sprintů a na druhým aute mi dávkuje biolíh 1
16:52:07
17.12.2010
vhml
Já vím co s tím je, je to SEDR 3

Dá se se trošku odstranit poslední verzí trubičky sytiče co čumí z víka
16:49:42
17.12.2010
Vrba
Rekl bych,že je to dané konstrukcí sytiče.Jakmile se odsaje palivo v komoře za sytičovou tryskou,tak dojde k malemu ochuzení a motor zdechne.Resením by snad bylo zvětšení sytičové trysky nebo karbec s přívěrovým sytičem.Osobně bych to neřešil.
10:14:42
16.12.2010
Kočislav
-> Rooney: Tak tak, to není závada, ale vlastnost. Dobrým stavem součástí a jejich správných seřízením akorát posouváme tu hranici kdy je třeba startovat 2x či víckrát do oblastí větších mrazů.
Moje 120 spotřebák, které zvláštní pozornost nevěnuju startuje na podruhé už cca při +3-5°, kdežto 136GL s motorem 24000km po GO a karbecem po repasi startuje napodruhé až tak od -5°C.
upraveno 1x, naposled 16.12.2010 10:15:04
09:03:38
16.12.2010
palinator
-> Sepp:
Dotknout ne, ale nadupat jako prase. 3
08:49:00
16.12.2010
darabos
s tym Ti nepozmozem, ale ja som startoval vzdy na na 3. pokus v zime, ale vzdy na 3. ( motor favo 135 karbec sedr S120 ) 3
08:36:32
16.12.2010
Rooney - zrušená registrace
taky uplně stejný problém, ale už to neřeším, prostě startuju na 2x no1
21:25:53
15.12.2010
ferrari
žeby to bola vlastnosť karbecov rady EDSR/SEDR??...SEDR je na tom ešte o kus horšie...sa to tu, aj na Techwebe rieši každý december...

Chce to OK hladinu v kaburátore, rovné víko karburátora a načerpať benzín pred štartom...ale ani to nie je 100%nou zárukou OK štartu.
19:49:30
15.12.2010
Sp4rc0
Taky mam ten problem..8
19:43:33
15.12.2010
Sepp
-> darklord: jak píšu, pumpuju (a i našlapu), ale nepomáhá. Napodruhé se udrží a běží, ale ten rozběh je vyloženě nesmělej:/
19:41:52
15.12.2010
Sepp
-> palinator: po startu se nesmím tak 15sek. plynu vůbec dotknout, jinak chcípne okamžitě.
-> Dušan: jak je možné to odstranit?
19:03:36
15.12.2010
Dušan
pada vam hladina v karburatoru chlapci
19:01:03
15.12.2010
palinator
Mám stejnej problém, zatím jsem ho nevyřešil. Tipuju to na prohnutý víko nebo bordel v karburátoru. Mě teda pomáhá, když po startu na prasáka dupu na plyn, čímž akcelerační pumpička do sání chrlí spoustu benzínu.
18:59:27
15.12.2010
Shader
Když jsem ještě jezdil s motorem 136 tak jak píšeš... pár sekund běžel a chcípnul, na druhé otočení už šlapal perfektně.
18:52:22
15.12.2010
darklord
Ked natocis znova nechcipne? Mne to tiez obcas urobilo, ked pumpujes, treba chvilku pockat a dopumpovat ked sa benzin rozleje do komory od sytica, pred startom trochu naslapat plyn a nebyva problem ani pri -20
18:46:00
15.12.2010
Sepp
Když nastartuju po delší době, motor chvíli (cca 3sek.) běží a pak zdechne. Venkovní teplota nehraje roli. Před každým startováním ručně načerpávám, karburátor je dle měření emisí v pořádku (před rokem kontrola u Kratochvíla). Svíčky téměř nové, AC pumpa vyčištěná a nesákne. Čím to je?
Extreme Tyres