skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
HELP - záměna hlav?
prohledat
75 příspěvků (zobrazeno 51 až 75) od 25.03.2005 do 28.11.2010, založil/a Honza Zach
17:28:08
30.03.2005
30.03.2005

Pilot 105
Písty 120 LS jsou s vrchlíkem a k tomu je i uzpůsobená hlava.
16:50:48
30.03.2005
30.03.2005

Labros
no tak jestli jsou rovný tak určitě můžeš dát 120 hlavu, ta lsková měla na začátku jednu pružinu na ventil a myslim i C-vahadla, ale fungovat bude i obyčejná
16:39:13
30.03.2005
30.03.2005

qwerz
-> Labros: jak vypouklí..?:c) 120 sem zevnitř viděl, ta je má trochu vybraný dovnitř - taková menší prohlubeň...do LSka sem zatim čohal jen přes svíčku, a byly rovný...
16:24:04
30.03.2005
30.03.2005

Labros
teď nevim má LS vypouklý písty nebo ne?
16:22:19
30.03.2005
30.03.2005

qwerz
a eště dotaz - jakej je rozdil mezi normální hlavou z motoru ze 120 a 120LS..? Liší se jenom v kompresnim poměru? Mám 120kovou po GO a chtel bych to hodit na LSko..stačí jen upravit kompresi..?
12:04:19
30.03.2005
30.03.2005

Pilot 105
-> Labros: Mě to je úplně jedno, ať si to každý dělá jak chce, jenom mi přijde zvláštní, radit někomu takovou úpravu, při které toho může víc zkazit než upravit.
11:53:54
30.03.2005
30.03.2005

Labros
-> Pilot 105: nemáš žádnou úctu k ruční práci?? Zlatý český ručičky, českej kutil zvládne všechno doma flexou a kladivem. U rolls-royce dělaj ručně všechno! Na těsnění malujou štětečkem gumu těsnící spalovací prostory (to je pravda.)
00:27:21
30.03.2005
30.03.2005

Pilot 105
Takže co spalovací prostor to originál. KP v každém válci jiný, no proč ne.
13:36:51
29.03.2005
29.03.2005

Labros
až do doby než si těsnění sedne 

12:56:17
29.03.2005
29.03.2005

bojebuk
nenarazej.....
12:23:05
29.03.2005
29.03.2005

Gryzly
-> Labros: no když tam dal ted ještě těsnění tak nanarážejí. Asi.
09:23:48
29.03.2005
29.03.2005

Labros
-> bojebuk: a když teď jezdíš s tim motorem tak ty písty pořád lehounce narážejí do hlavy?
11:05:02
28.03.2005
28.03.2005

Herman
-> sep: jo dik to je super a kde sezenu ty sablony???
00:52:57
28.03.2005
28.03.2005

Pilot 105
-> bojebuk: Tak teď si to rozsek....




00:08:56
28.03.2005
28.03.2005

lubosgls
tak to je narez
21:19:32
27.03.2005
27.03.2005

Climber - zrušená registrace


21:13:08
27.03.2005
27.03.2005

bojebuk
to je jednoduchy tesneni pod hlavu se pouzije mormalne na 130ku.... a kdyz se to tesneni prilozi na tu hlavu 120kovou tak je to posunuty.. no a ja jsem si to obtahnul fixem a posdle toho jsem fo brousil flexou ale je do docela hrani... a kdyz jsem si myslel ze to uz asi bude tak jsem to hodil ma motor bez tesneni a zkusil jsem poutocit morotem a kdyz mi pisty narazely jenom lehonce do hlavy a motor sel protocit tak jsem tam hodil tesneni dotahnul a je to OK
16:26:09
27.03.2005
27.03.2005

sep
-> Herman: :vyfrezuji se spalovaci prostory dle šablon,stejně tak se zvětší dosedací plochy talířků ventilů na větší průměr,hlava se sníží na příslušný KP.....
13:01:33
27.03.2005
27.03.2005

Herman
me se libi jak kazdej rika upravu si hlavu ze 105,ale kdyz se pak nekoho zeptam jak!!!tak uz nikdo nic nenapise....
19:33:59
26.03.2005
26.03.2005

Labros
-> Pilot 105: Já to taky nějak nepochopil.
11:20:03
26.03.2005
26.03.2005

Pilot 105
-> bojebuk: Cože?

22:31:59
25.03.2005
25.03.2005

bojebuk
hele ja ji tam mam ale musis pouzit flexu... a brousit dokud nebudou narazet pisty....
09:23:46
25.03.2005
25.03.2005

tina
nebo z 1000
02:43:10
25.03.2005
25.03.2005

Pilot 105
Tak tu tam nedáš, jedině upravit 105tkovou.
01:14:08
25.03.2005
25.03.2005

Honza Zach
AHoj, mám dilema, zajímalo by mě, co se stane nebo co se nestane pokud na 130tkovej motor dám hlavu ze 120? (novou) díky moc...