-> Radza: Dyť jsem ti přece posílal před nějakým časem odkaz na toho Andrta a tam to máš všechno napsaný.
18:49:05 12.12.2010
Radza
-> werty: tak asi jo,ještě bych potřeboval vědět,jak seštělovat sytič,aby nedržel do poslední chvíle.Když přijedu domu a nechám to 5-7min stát a pak startnu,tak to kolísá,než pak přišlápnu a spadne to na volnoběh...
-> Radza: Rozdíl není žádný pouze Pierburg 2E3 montovaný po první léta výroby Favoritů měl větší jmenovitý průměr II. komory... 32 mm místo 30 mm u karburátoru Jikov... od toho také onen přívlastek 28-30. Ale tento rozdíl běžný smrtelník nemá nejmenší šanci zaznamenat.
18:27:57 12.12.2010
Radza
-> ferrari: Tak nvm,jakej je rozdíl v Pierburgu zo 136 a z LEKRU 28-30 zo 135...
17:37:51 12.12.2010
afro100
-> ferrari: asi urcite
17:29:05 12.12.2010
ferrari
Asi ti chcú dať na vedomie, že sa nič nezmení a výkon bude ten istý...asi sú tie karby identické...
17:22:46 12.12.2010
Radza
A jak je to znát na spotřebě,zrychlení,atd??K
dyž dám ten 135 na 136??
17:18:16 12.12.2010
suri
-> m8rinek: trepeš
2,549HP
17:14:39 12.12.2010
m8rinek
2,548Hp
17:07:12 12.12.2010
Radza
Draci,jakej je rozdíl v tom,když dám do fáva,který má motor 136 karburátor 28-30 LEKR z motoru 135 a opačně??Na tom 136 je origo Pierburg.Jakej na tom bude výkonnostní rozdíl??