Rozdíl

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 12.12.2010 do 13.12.2010, založil/a Radza
řadit dle data
16:46:13
13.12.2010
Capricorn
16:43:14
13.12.2010
Radza
-> Capricorn: 9
23:08:49
12.12.2010
Capricorn
-> Radza: Dyť jsem ti přece posílal před nějakým časem odkaz na toho Andrta a tam to máš všechno napsaný. 4
18:49:05
12.12.2010
Radza
-> werty: tak asi jo,ještě bych potřeboval vědět,jak seštělovat sytič,aby nedržel do poslední chvíle.Když přijedu domu a nechám to 5-7min stát a pak startnu,tak to kolísá,než pak přišlápnu a spadne to na volnoběh...
18:35:29
12.12.2010
werty
-> Radza: Rozdíl není žádný pouze Pierburg 2E3 montovaný po první léta výroby Favoritů měl větší jmenovitý průměr II. komory... 32 mm místo 30 mm u karburátoru Jikov... od toho také onen přívlastek 28-30. Ale tento rozdíl běžný smrtelník nemá nejmenší šanci zaznamenat.
18:27:57
12.12.2010
Radza
-> ferrari: Tak nvm,jakej je rozdíl v Pierburgu zo 136 a z LEKRU 28-30 zo 135...8
17:37:51
12.12.2010
afro100
-> ferrari: asi urcite
17:29:05
12.12.2010
ferrari
Asi ti chcú dať na vedomie, že sa nič nezmení a výkon bude ten istý...asi sú tie karby identické...
17:22:46
12.12.2010
Radza
A jak je to znát na spotřebě,zrychlení,atd??K dyž dám ten 135 na 136??
17:18:16
12.12.2010
suri
-> m8rinek: trepeš
2,549HP
17:14:39
12.12.2010
m8rinek
2,548Hp
17:07:12
12.12.2010
Radza
Draci,jakej je rozdíl v tom,když dám do fáva,který má motor 136 karburátor 28-30 LEKR z motoru 135 a opačně??Na tom 136 je origo Pierburg.Jakej na tom bude výkonnostní rozdíl??
upraveno 1x, naposled 12.12.2010 17:07:33
Extreme Tyres