skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hlava 742.12 snížení?
10:09:18
10.12.2010
10.12.2010

vhml
Mám sníženou 105 hlavu o 2,6mm. Velkej zdvih vačky, C vahadla a vše funguje. Kompresní poměr 10,8 a umí to ject i na N95 s rozumným předstihem
21:57:25
09.12.2010
09.12.2010

Dušan
co jsem zjistovaltak 2mm budou funkcni
21:50:52
09.12.2010
09.12.2010

saSaT
-> afro100: aha aha, to sem nevěděl, díky moc:)
21:45:13
09.12.2010
09.12.2010

afro100
-> saSaT: pocita sa s tym, ze na kazdych 1000 ot. sa piest s ojnicou "natiahne" o 0,1 mm ... si to spocitaj, ked si si nie isty :)
21:42:58
09.12.2010
09.12.2010

saSaT
-> afro100: 105kovou hlavu si nechávám do zálohy na 130kový motor do eRka
ale chtěl bych aby spotřebák nebyl taková líná herka
ale díky za info, bál sem se aby mě to necinkalo a abych neměl "tetovaný" písty :D


21:38:38
09.12.2010
09.12.2010

afro100
-> saSaT: fungovat to bude, ale 9,9 je zbytocne moc, si myslim, zvlast ked staci 9,5 ...
pripadne vzat 105 hlavu a doupravit, tu nemusis tolko znizovat, ale je s tym viac roboty
pripadne vzat 105 hlavu a doupravit, tu nemusis tolko znizovat, ale je s tym viac roboty
21:36:30
09.12.2010
09.12.2010

saSaT
-> afro100: no tak nějak to vychází...mě jde spíš o to jestli to bude fungovat...abych to nepostavil a jak bych zahřál motor a dal mu někde zápřah aby to třeba neoklepalo písty žejo...
21:33:57
09.12.2010
09.12.2010

afro100
-> saSaT: skoda.daves.cz/Zmena_komp
resniho_pomeru_pri_snizova
ni_hlavy
ked ju vezmes o 2 tak bude kompresny pomer 9,9 ...
ked ju vezmes o 2 tak bude kompresny pomer 9,9 ...
21:30:04
09.12.2010
09.12.2010

saSaT
Tak nějak sem rešil KP a vyšlo mě že 120ková klava snížená o 2mm by měla dát kompresi asi 9,5 (takže jako 130ka). Zajímá mě jestli tam bude vůbec plac kvůli ventilům atd...bla bla bla...jinak na motoru bude eRková vačka a SEDR...názroy?