skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zvlastne casovanie vaciek
12:50:24
10.12.2010
10.12.2010

matoo
-> steyr: -> Matulo: a na jednokomor by to slo pekne? odkedy rozvody su zavisle od poctu komor v karbeci, inak rozvody su prvovyroba/domace zasoby/
12:27:17
10.12.2010
10.12.2010

Maťulo
-> matoo: Mato videl si Janove rozvody? Mozno mas rovnaky problem ako pise aj steyr...
skoda-virt.cz/cz/.../3342 -janci398
skoda-virt.cz/cz/.../3342 -janci398
12:19:08
10.12.2010
10.12.2010

steyr
-> matoo: a mas spravne rozvody ? mne sa podarilo kupit zle oznacenu sadu posunutu o 1 zub a tiez to bola katastrofa ako pises :D
10:55:08
10.12.2010
10.12.2010

matoo
-> vhml: dava to divne prdy do vyfuku, nejde to naladit tak aby nemal diery a netarokoval, a to mi robi na vsetkych uz spominanych 2komorakoch
10:10:01
10.12.2010
10.12.2010

vhml
-> matoo: a co to dela nebo nedela?
22:02:09
09.12.2010
09.12.2010

steyr
-> elbacil: noo toto je ta odpoved co som cakal :D
19:46:37
09.12.2010
09.12.2010

matoo
-> vhml: tie webre, jeden aj druhy jazdili na 1000cke, a motorkove som tiez skrtil, a nic, inak jednokomorace, ci uz jikov, alebo solex, idu na tom pekne...
19:42:29
09.12.2010
09.12.2010

vhml
-> matoo: může to dělat problém na webrech atd, protože tam toho z karbu leješ moc a ta vačka to nechce. Ale sedr by měl běhat.
19:22:47
09.12.2010
09.12.2010

elbacil
-> steyr: ked máš časovanie výfuku menšie má motor lepší kruťak. 

18:33:45
09.12.2010
09.12.2010

afro100
-> matoo: aha, diky ... zaujimave,
mal som za to, ze v II/1970 doslo k zjednoteniu casovania vaciek pre oba objemy (dalej pouzite pre 105/120) ...
mal som za to, ze v II/1970 doslo k zjednoteniu casovania vaciek pre oba objemy (dalej pouzite pre 105/120) ...
18:26:42
09.12.2010
09.12.2010

matoo
18:22:26
09.12.2010
09.12.2010

afro100
-> matoo: zdroj ?
18:20:41
09.12.2010
09.12.2010

matoo
-> afro100: 110L 239°40'/240°
18:18:29
09.12.2010
09.12.2010

afro100
-> matoo: origo 110L je ale 240/233 ...
17:48:46
09.12.2010
09.12.2010

matoo
-> Gemini: a moze takato vacka robit problem s nastavenim inych karbecov? lebo mam taku vacku/origo 110L/ v motore a vobec mi to nechce ist na ziaden dvojkomorovy karbec(boli tam uz dva webre, motorkove a sedr š130)
15:35:16
09.12.2010
09.12.2010

Čokin
-> matoo: U atmosférických motorů překrytí ventilů reguluje rychlost nasávané směsy a její množství a tím i tlaky a podtlaky, hodně stručně řečeno.
09:33:48
09.12.2010
09.12.2010

darabos
-> matoo: ja do toho nebudem kecat, je to na mna prilis komplexne :)
09:29:19
09.12.2010
09.12.2010

Gemini
-> matoo: napriklad na preplnovane motory.....vacsim otvorenim vyfuku (250-260 deg)ziskame vacsiu energiu na lopatky turbiny, pretlak pretlaci zmes aj cez kvazi kratko otvoreny saci ventil (230 deg), chod motora je kludnejsi, prekrytie ventilov je male
09:20:40
09.12.2010
09.12.2010

matoo
-> darabos: a tie co su opacne, su k comu dobre?
09:16:52
09.12.2010
09.12.2010

darabos
-> steyr: tak isto existuju aj vacky s opacnym casovanim, ked vyfuk je otvoreny dlhsie a sanie...
09:06:35
09.12.2010
09.12.2010

Minik03
Trošku OT: Tuším, že seriová vačka na Š120 je 240/230, takže to ani z výroby nebylo souměrný.
08:30:31
09.12.2010
09.12.2010

vhml
Zatímco směs nasáváš podtlakem, tak jí vyfukuješ přetlakem a tak není potřeba mít výfukový ventil otevřený tak dlouho.
00:23:01
09.12.2010
09.12.2010

steyr
nikde som sa nedocital odpovede s ktorou by so mbol spokojny... preco niektore vacky maju mensie casovanie na vyfuku nez na sani ? napr 300/280 , 320/300 a podobne...