zvlastne casovanie vaciek

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 09.12.2010 do 10.12.2010, založil/a steyr
řadit dle data
12:50:24
10.12.2010
matoo
-> steyr: -> Matulo: a na jednokomor by to slo pekne? odkedy rozvody su zavisle od poctu komor v karbeci, inak rozvody su prvovyroba/domace zasoby/
12:27:17
10.12.2010
Maťulo
-> matoo: Mato videl si Janove rozvody? Mozno mas rovnaky problem ako pise aj steyr...

skoda-virt.cz/cz/.../3342 -janci398
12:19:08
10.12.2010
steyr
-> matoo: a mas spravne rozvody ? mne sa podarilo kupit zle oznacenu sadu posunutu o 1 zub a tiez to bola katastrofa ako pises :D
10:55:08
10.12.2010
matoo
-> vhml: dava to divne prdy do vyfuku, nejde to naladit tak aby nemal diery a netarokoval, a to mi robi na vsetkych uz spominanych 2komorakoch
10:10:01
10.12.2010
vhml
-> matoo: a co to dela nebo nedela?
22:02:09
09.12.2010
steyr
-> elbacil: noo toto je ta odpoved co som cakal :D
19:46:37
09.12.2010
matoo
-> vhml: tie webre, jeden aj druhy jazdili na 1000cke, a motorkove som tiez skrtil, a nic, inak jednokomorace, ci uz jikov, alebo solex, idu na tom pekne...
19:42:29
09.12.2010
vhml
-> matoo: může to dělat problém na webrech atd, protože tam toho z karbu leješ moc a ta vačka to nechce. Ale sedr by měl běhat.
19:22:47
09.12.2010
elbacil
-> steyr: ked máš časovanie výfuku menšie má motor lepší kruťak. 1
18:33:45
09.12.2010
afro100
-> matoo: aha, diky ... zaujimave,

mal som za to, ze v II/1970 doslo k zjednoteniu casovania vaciek pre oba objemy (dalej pouzite pre 105/120) ...
18:26:42
09.12.2010
matoo
18:22:26
09.12.2010
afro100
-> matoo: zdroj ?
18:20:41
09.12.2010
matoo
-> afro100: 110L 239°40'/240°
18:18:29
09.12.2010
afro100
-> matoo: origo 110L je ale 240/233 ...
17:48:46
09.12.2010
matoo
-> Gemini: a moze takato vacka robit problem s nastavenim inych karbecov? lebo mam taku vacku/origo 110L/ v motore a vobec mi to nechce ist na ziaden dvojkomorovy karbec(boli tam uz dva webre, motorkove a sedr š130)
15:35:16
09.12.2010
Čokin
-> matoo: U atmosférických motorů překrytí ventilů reguluje rychlost nasávané směsy a její množství a tím i tlaky a podtlaky, hodně stručně řečeno.
09:33:48
09.12.2010
darabos
-> matoo: ja do toho nebudem kecat, je to na mna prilis komplexne :)
09:29:19
09.12.2010
Gemini
-> matoo: napriklad na preplnovane motory.....vacsim otvorenim vyfuku (250-260 deg)ziskame vacsiu energiu na lopatky turbiny, pretlak pretlaci zmes aj cez kvazi kratko otvoreny saci ventil (230 deg), chod motora je kludnejsi, prekrytie ventilov je male
upraveno 1x, naposled 09.12.2010 09:30:41
09:20:40
09.12.2010
matoo
-> darabos: a tie co su opacne, su k comu dobre?
09:16:52
09.12.2010
darabos
-> steyr: tak isto existuju aj vacky s opacnym casovanim, ked vyfuk je otvoreny dlhsie a sanie...
09:06:35
09.12.2010
Minik03
Trošku OT: Tuším, že seriová vačka na Š120 je 240/230, takže to ani z výroby nebylo souměrný.
08:30:31
09.12.2010
vhml
Zatímco směs nasáváš podtlakem, tak jí vyfukuješ přetlakem a tak není potřeba mít výfukový ventil otevřený tak dlouho.
00:23:01
09.12.2010
steyr
nikde som sa nedocital odpovede s ktorou by so mbol spokojny... preco niektore vacky maju mensie casovanie na vyfuku nez na sani ? napr 300/280 , 320/300 a podobne...
Extreme Tyres