
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Se 105l jezdim na 6l chladící kapaliny!?
17:01:11
02.12.2010
02.12.2010

MOLSO
-> suri: tolko vody v systeme .... tam musi byt zotrvačnosť jak hovado 

16:58:50
02.12.2010
02.12.2010

suri
-> MOLSO: tak to je potom v poriadku ale bez ventilátora do väčšej kolony určite nechod
16:51:34
02.12.2010
02.12.2010

MOLSO
-> suri: nemal som zapojeny ventilator po vyjdeni z kolony a pri normalnej rychlosti sa to rychlo schladilo na tych 90
16:15:45
02.12.2010
02.12.2010

suri
-> MOLSO: 3 kilometre ale niesú nijako veľa , zapínal si ručne čí spínač?
15:45:01
02.12.2010
02.12.2010

MOLSO
-> suri: ani to mi zatial nebolo treba .... 30°C 3 km pomalej kolony a nevyvrelo drzalo 95 - 100°C po vyjdeni z kolony sa to krasne vratilo
15:09:52
02.12.2010
02.12.2010

suri
-> MOLSO: a poriadna vrtuľa a snímač do kolony
11:41:15
02.12.2010
02.12.2010

VeTeV
vyvřetí není jistě normální... já karkuli vyvřel jen jednou . prdnul klíňák... jinak ani prd
10:25:24
02.12.2010
02.12.2010

minno
-> dakar.cz 01.12.10 20:18:46: no ale ak to nie je v 100% stave to potom znamená že to proste nefunguje :) čo je tak či tak opak tvrdenia transa, že to funguje, chladí a topí.....
09:16:10
02.12.2010
02.12.2010

MOLSO
ja som tento rok vyvrel 1x lebo som po vymene spojky neodvzdušnil system a po 10 km ostrej jazdy mi pretavilo tesnenie pod hlavou
motor už má očividne v piči a nevadí mu ani bezohladné používanie, tak aj presahy boli OK aj hlava aj všetko. Inak neboli problémy nikdy.
Stále tvrdím - Ak je odvzdušnený systém, presahy OK, tesnenie pod hlavou a hlava OK, nie je zarastený chladič alebo prasknutá vložka, tak to proste NEMOŽE VRIEŤ !!

Stále tvrdím - Ak je odvzdušnený systém, presahy OK, tesnenie pod hlavou a hlava OK, nie je zarastený chladič alebo prasknutá vložka, tak to proste NEMOŽE VRIEŤ !!
08:44:48
02.12.2010
02.12.2010

Jozka
-> minno 01.12.10 18:49:15:
že jo? Já "vyvřel" za posledních 15 let přesně 2x, 1x ve 40°C hice v dopravním kolapsu (už předtím hladina v nádržce na minimu a průjezd Budweisem, normálně pětminutovej, trval skoro 3/4 hodiny) a podruhý po přetržení klíňáku - a to byl taky docela hic a vařba se spustila až po zastavení.. Dle mě to taky normální není, ten náporák to chladí ukrutně.


20:30:55
01.12.2010
01.12.2010

rolls
hm...nechapem ze nevypustis cele, vsak ked je auto na kopci tak sa to cele da vypustit nie? teda skoro cele, samozrejme ze nejaky liter-dva ostane, ale nie 6 litrov... ci som ja magor? lebo ja som nalieval tak cca 10litrov, ked som to kedysi davno menil, az si dobre spominam

20:18:46
01.12.2010
01.12.2010

dakar.cz
-> minno: jako je fakt,že mě se to stalo jen jednou a to ještě se 105 motorem a byl špatný termosta,jinak jsem nikdy nevyvřel. já ale tolik nejezdím,navíc si hlídám teplotu a jak začne stoupat,zapínám ventilátor.Ale jako malý kluk si pamatuju,když měl taťka škodovku,tak se nám to stávalo,že prostě škodovku uhnal,hlavně v léťe. A tak si myslím,že se to škodovkám,které prostě nejsou ve 100% stavě stát může.
20:00:58
01.12.2010
01.12.2010

Radza
-> trans 80: Vždyť to musí bejt pořád zavzdušněný!!!
19:50:31
01.12.2010
01.12.2010

minno
-> dakar.cz: no na jednej strane píše že všetko funguje chladí topí a na druhej strane už 3x vyvrel
"Len" 3x no
Takže tam asi nebude všetko v poriadku.....
Vrieť to nemá dôvod, keď je to v cajku.


Vrieť to nemá dôvod, keď je to v cajku.
19:15:42
01.12.2010
01.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dakar.cz: Ano.
19:13:04
01.12.2010
01.12.2010

dakar.cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak když to říkáš...
19:08:13
01.12.2010
01.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dakar.cz: No me se to nestane
Overeno mnohokrat. Ma system v riti.

19:07:03
01.12.2010
01.12.2010

dakar.cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: já sem to pochopil tak,že to třeba uhnal do kopce nebo podobně,hlavně když píše hlavně když je venku takový masakr....a třeba to nemá v 100% stavu a prostě se stane,že to uženeš..
19:00:56
01.12.2010
01.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dakar.cz: No ale tak co mele, ze mu normalne funguje?
Me se to nikdy nestalo tim, ze by byl problem v aute 


18:56:34
01.12.2010
01.12.2010

dakar.cz
-> trans 80: To nevypustíš všechno,to fakt nejde. VYpustíš tak půlku a to je těch 6 litrů. Tak tam nalij třeba 5l fridexu a máš to. Já sem to tak udělal loni a jezdil celou zimu a nebyl sebemenší problém. A to auto stálo venku,když bylo třeba i minus 20.
-> minno: co hovoří za všechno? Tobě se nikdy nestalo,že ti auto vyvřelo?
-> minno: co hovoří za všechno? Tobě se nikdy nestalo,že ti auto vyvřelo?
18:54:48
01.12.2010
01.12.2010

trans 80
Driv sem normalne vypustil skoro všechno a ted po každé jen těch 6l. Je možný že by to bylo chladičem?? Pač sem trefil srnku prorazil chladič dal tam jeté z jinýho auta do te doby to bylo ok...
18:49:15
01.12.2010
01.12.2010

minno
-> trans 80: "auto normálně funguje chladí topí", "Za tu dobu se mi stalo že sem vyvřel jen asi 3×" - to hovorí za všetko

18:47:27
01.12.2010
01.12.2010

petr s
-> trans 80: Všechna nejde vypustit dej tam 6 litru fridexu
18:46:30
01.12.2010
01.12.2010

Nwkt
To nevypouštíš celý
18:45:03
01.12.2010
01.12.2010

trans 80
Zdarec škodováci mám 105ku s motorem s Fanouša a do chladícího okruhu se mi nevleze vic jak 6l chladící kapaliny. Zvlaštní je že už na to jezdím přes rok a auto normálně funguje chladí topí.. Za tu dobu se mi stalo že sem vyvřel jen asi 3x naposledy ted když je venku takový boží dopuštění! Už mě to štve nevíte někdo čím by to mohlo být nesetkal se někdo s podobným problémem??