Teckovani bloku motoru u vodni pumpy

prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 25.11.2010 do 29.11.2010, založil/a butchis
řadit dle data
12:58:01
29.11.2010
Jozka
-> sliwowitz: Ono se na ty typy přece jen trochu trochu, navíc od dalšího motoru, pokud nebyl NEW, bylo třeba mít odstřiženej techničák, takže se přerážením zahlazovaly různý šmé..
Ale manipulace to jednoduchá nebyla, i když zas nebyly běžně dostupný odhalovací defektoskopie, jako dneska - to bych řekl, že bez minimálně jednoho autogenu a pořádný střídavý TIG svářečky se to udělat nedá, aby to prošlo..
-> m8rinek 26.11.10 09:38:01: Nezapomeň, mě důvod těch ťupek vrtá hlavou už celý léta..9
01:14:55
27.11.2010
afro100
-> sliwowitz: je to ták, mal som ofiko motor z 110 L v papieroch z kila

cislo motoru sa vyciarklo, dala sa hviezdicka a dozadu v TP sa napisalo vymena motora za motor xxxxxx/5* a bolo ...
upraveno 1x, naposled 27.11.2010 01:17:11
00:25:43
27.11.2010
sliwowitz
s tym prerazanim cisel - myslim ze v tej dobe (na typy motorov sa nehralo) bolo podstatne jednoduchsie zaplatit 25kcs za zmenu motora, nez blbnut s prevaranim.
18:54:56
26.11.2010
aceboss
rsvancara 26.11.10 13:20:36 napsal:
Moje teorie je ta, aby se zabránilo manipulaci s výrobním číslem motoru
(vyříznutím kusu i s přírubou pumpy, vložením do jiného bloku a
dovařením).

Do hladka to pak řešitelné je, tuhle strukturu už ale nikdo v místě
sváru neudělá (aby to nebylo poznat).

Odbroušení a vyražení nového čísla se pozná na tloušťce … takže
zbývá už jen jedna možnost, odbrousit původní a nové číslo vyříznout
„na plocho“ a přilepit dvousložkovým lepidlem.

Ale i to jde poznat :-)


Trocha logického myšlení a hned je řešení na světě....4

Jen doplním není třeba nic brousit či lepit..zavaříš zabrousíš(zaškrabeš)143
A hle je tu takřka nový blok47
14:04:30
26.11.2010
jenik120
Dokážu si představit, že to bude mít vliv na zpevnění a odolnost proti trhlinám. Je jasné že proti Y výztuze je použito mnohem méně materiálu. Když si úsporu vynásobíš počtem vyrobených kusů dojdeš k zajímavému číslu.
13:52:32
26.11.2010
rsvancara
-> Luky.: těžko říct, když byla sametová revoluce, tak jsem já byl ve třetí třídě - takže osobně to potvrdit nemůžu :-)

Je to svým způsobem ochrana proti něčemu, co nikdo stejně nebyl schopný realizovat. Tehdy byl zázrak už třeba mít přístup ke sváření v CO2 (pamatuju na školní exkurzi do jedné továrny - cca pátá třída, kde měli celé jedno) natož aby byl někdo schopný zavařit hliník ....
13:28:48
26.11.2010
Luky
-> butchis: Trochu odbočím, nedávno jsem to dával do vtipů:

"Co si říká slepec, když myje struhátko?"
"Tak takovou kravinu jsem už dlouho nečetl"

3



-> rsvancara: To zní logicky, nicméně řešily se už takové věci v té době?
13:20:36
26.11.2010
rsvancara
Moje teorie je ta, aby se zabránilo manipulaci s výrobním číslem motoru (vyříznutím kusu i s přírubou pumpy, vložením do jiného bloku a dovařením).

Do hladka to pak řešitelné je, tuhle strukturu už ale nikdo v místě sváru neudělá (aby to nebylo poznat).

Odbroušení a vyražení nového čísla se pozná na tloušťce ... takže zbývá už jen jedna možnost, odbrousit původní a nové číslo vyříznout "na plocho" a přilepit dvousložkovým lepidlem.

Ale i to jde poznat :-)
upraveno 1x, naposled 26.11.2010 13:21:18
11:53:20
26.11.2010
butchis
Nezkoušel jste to někdo přečíst (ověřit)
11:52:48
26.11.2010
butchis
Ted nas napadlo, treba je to seriovy cislo motoru napsano brailovým písmem pro slepce 1 1
10:23:06
26.11.2010
afro100
-> m8rinek: je mozne ...
10:21:03
26.11.2010
m8rinek
-> afro100: hmm leda by to byl blok 1100MB, ale vnitřnosti byly 110
10:19:17
26.11.2010
afro100
-> m8rinek: ten moj je 100% original ... mal som za to, ze Y sa tyka len motorov 1000/1100 MB, MBX, MBG ...

Moj blok z 1100 MB ma miestny clen Poldy a tam bol Y ...
10:14:29
26.11.2010
m8rinek
-> afro100: zvláštní, mam blok ze 110L a výztuhu Y má a není to první ani poslední co jsem takhle viděl...
10:11:03
26.11.2010
afro100
-> m8rinek: dovolim si nesuhlasit ... neviem s akym motorom mas taku skusenost, ale vyztuhu v tvare Y mali len bloky MB ... 110L ma typicke bodkovanie ako mozno vidiet aj hýr
zvětšit Teckovani bloku motoru u vodni pumpy - obrázek od afro100 vložen 26.11.2010 10:11:03
09:38:01
26.11.2010
m8rinek
-> butchis: není pravda, 110L a možná další má takový Y výztužný žebírko. Můžu se na to optat ve škole, ale spíš na to zapomenu :))).
09:35:07
26.11.2010
butchis
->alfik: s tou spinou souhlasim 1

Nechapu to nikde jinde to neni, ale na vsech blokach od 1000 MB to je. Je to zajimavy 2
22:49:31
25.11.2010
alfik
Aby tam lepsie drzala spina
21:50:53
25.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> aceboss: A ten duvode je teda jakej.
21:47:44
25.11.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Nic konkrétního, ale příjemný a milý dotaz. 4
21:46:03
25.11.2010
aceboss
-> sliwowitz: od MB
21:35:49
25.11.2010
sliwowitz
vie niekto od kedy sa bodkovanie zaviedlo? lebo nie je na vsetkych blokoch...
21:05:01
25.11.2010
aceboss
vhml 25.11.10 19:28:35 napsal:
→ 105: a proč to tedy v žádně jiné části
bloku není?
Že by proto, že to má svůj důvod4
19:42:59
25.11.2010
Dušan
design 3
19:28:35
25.11.2010
vhml
-> 105: a proč to tedy v žádně jiné části bloku není?
17:34:27
25.11.2010
105
forma
15:30:01
25.11.2010
butchis
Bavili jsme se s kamaradem z jakeho duvodu je zdrsneny (teckovany) povrch na bloku motoru u vodni pumpy. Ma-li to nejaky vyznam nebo jen zbytek formy. Nevite nekdo? 1
Extreme Tyres