
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátorový svody na stříkačku
18:47:29
21.11.2010
21.11.2010

lucas
-> Jarda/felda: Jó
Já jsem je našel náhodu na fotkách na rajčeti, protože jsem před rokem viděl jak to někdo řešil, ale nemohl jsem si vzpomenout na to kde jsem to viděl :))

18:33:30
21.11.2010
21.11.2010

Jarda/felda
-> lucas: hehe moje svody



18:33:08
21.11.2010
21.11.2010

suri
-> lucas: áno v prípade felicii 1,3 to má každé rozumne upravené auto namiesto tej blbosti čo tam je v sérii -4-2-1 sa spája veľmi blízko seba , takisto ani hricinove 4-1 zvody udajne nestoja za moc - nema to spodok ale Alenka by ti povedala myslim viac
18:21:45
21.11.2010
21.11.2010

lucas
Dobře díky moc za radu. Konečně jsem našel správnou odpověď na svou otázku. Btw tohle řešení má asi nejspíš hodně lidí, že?
18:03:16
21.11.2010
21.11.2010

suri
-> lucas: nie nevadí to , napríklad motorexcel zvody merajú len z jednej trubky - takže taký priemer , hlavné je správne ju zapustit - hrúbka matice cca 8mm zhruba tých 15 cm od príruby
17:58:37
21.11.2010
21.11.2010

lucas
Heh, zajímavé a já měl za to, že když se to dá u místa kde se ty trubky spojují tak bude měření nejpřesnější. A to vůbec nevadí, když se měří pouze ze 2 válců místo původních 4? Jinak děkuji za radu 

17:55:20
21.11.2010
21.11.2010

suri
-> lucas: tak ako je to na obrázku je to správne , možno o 5 cm vyššie by bolo vhodnejšie ale inak fajn
netreba to dávať do jednej trubky a isto nie dole
netreba to dávať do jednej trubky a isto nie dole
17:52:40
21.11.2010
21.11.2010

lucas
Kam nejlíp umístit lambdu na svodech z karburátorové verze Favorita? Tady jsem našel jeden obrázek jak by to mohlo jít. Ale zase se mi to nezdá jako správné řešení. Radši bych jí dal do místa kde jdou ty 2 větve do 1. Poradí někdo jak to tedy má být?