relatko na karburatore

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 20.11.2010 do 11.04.2011, založil/a zdenike
řadit dle data
21:07:29
11.04.2011
zdenike
prerušený kábel od prístrojovky, neriešil som to opravou ale dočasne, mám tam kábel od indučky. Nastavená zmes a predzápal spravili veľmi vela, taktiež lepšie ukostrenie motora.
15:05:49
25.11.2010
Robert 106
kde byla chyba ? ať sme chtřejší.
23:06:20
23.11.2010
zdenike
takze vsetko uz slape ako ma....komplet nastavene a super vysledok1
23:38:01
21.11.2010
zdenike
dakujem za rady, skusim a dufam ze to pojde...majitelom auta som sotva tyzden a stale sa v nom len vrtam....stalo toiz 4 roky v garazi bez pohybu a po kupe som s nim absolvoval cestu 260km a to na dva krat pretoze po prvych 120-tich km odislo tesnenie pod hlavou ktore bolo napucane a totalne hrdzave :D ale auto zato stoji, casom zalozim kartu..
23:32:03
21.11.2010
Robert 106
Hele nevím na cívce ta svorka co nejde do rozdělovače to je + od klíčků.

Tam musí bejt + pořád při běhu motoru.

Skus ukostřit tu zajištovací podložku pod magnetem třeba to špatně chtá zem krz sání já to na autě tak taky měl.

No kabely sou tam tři ale prohodit by neměly jít kvůli délkám podle mě se ti špatně kostří motor obě čidla snímají proti zemi a může se to krz mě vyrovnávat proud.

uzeni to na kastli drátem uvidíš.
upraveno 1x, naposled 21.11.2010 23:33:25
23:25:44
21.11.2010
zdenike
a etse jedna vec....na inducke(kontakt blizsie k zadnemu celu) je po zapnuti zapalovania tak isto 12V a solenoid zopinal, po zohriati motora uz nie...preco?
23:23:54
21.11.2010
zdenike
ano ano, to som si vsimol ale prisoel som este na jednu vec....zistil som ze tam vedie zvezok 3 kablov, dva zelene a jeden zlty....zlty by mal byt na cidle teploty, jeden zeleny na cidle oleja a druhy zeleny na solenoide. Ale ja mam na soleonide zlty...napriek tomu fungule cidlo oleja aj teloty....uz mam z toho hlavu v smutku.....
23:19:40
21.11.2010
Robert 106
Při zapnutém zapalování se přivádí + tím drátem a - to bere přez tělo karburátoru.

Při běhu motoru musí být pod proudem tak, aby kotvička byla v těle mag.

Zasunití je slyšet dobře zřetelným cvaknutím.
23:16:04
21.11.2010
zdenike
dakujem, pomohlo
23:14:38
21.11.2010
Robert 106
Není to relé, ale solenoidový ventil.

Odpojuje volnoběžný systém a tím zabraňuje samazápalům.
23:14:17
21.11.2010
zdenike
tak momentalne je tu prihlasenych viac ludi ako cez den poobede
23:13:05
21.11.2010
afro100
-> zdenike: urcite v nedelu vecer v 11 hodin tu kazdy caka aby mohol riesit nejaky problem ... vydrz
23:12:10
21.11.2010
zdenike
nevie nikto nic? neda mi to spat 3
23:01:28
21.11.2010
zdenike
No nedalo mi to a dnes ako som prisiel domov, zacal som sa v tom vrtat. Nakratko som s kablom napojil rele s inducky a pekne cvakalo, nastartovsl som a aj tak nedrzalo otacky (je to sposobene nenastavenou zmesou) pvovodny kabel som volne odpojil a isiel sa previest. Prvych 500 metrov sa to javilo celkom schopne ked neberiem do uvahy tu zmes. Po vypnuti motora som zistil ze relatko s kablom od cievku znovu necvaka a tak som ho odmontoval a skusal nakratko na baterii, bezproblemov zopinalo. Dalsi jav ktory som si vsimol je, ze po odpojeny pvovodneho kablu z rele mi prestalo na pristrojovke ukazovat teplotu, po spatnom napojeny pvovodneho kabla mi tuto telotu znova ukazovalo. Je zopinanie rele podmienene teplotou motora?
23:35:27
20.11.2010
zdenike
jop a zakladne info...Rapid 136 '88
23:34:27
20.11.2010
zdenike
musim sa s tym v pondelok pohrat, stve ma to lebo som momentalne v Tatrach a nemozem sa v tom vrtat....mozem len polemizovat a na nic ine nemyslim :D auto som kupil minuly tyzden v piatok...6 rocna garazova ulozenka.......najprv jeblo tesnenie pod hlavou asi 4x4 cm, potom brzdy a teraz toto :D inak motor ma poctivych 78 000km
23:34:16
20.11.2010
castrol
-> afro100: a ked ma nahodou manual
23:32:59
20.11.2010
petr s
Nebo se podívat na volnoběžnou trysku když nejde na volnoběh
23:31:17
20.11.2010
afro100
-> zdenike: tak skus zapojit priamo na cievke na ten kontakt blizsie k zadnemu celu a odtial na magnetku, ja tiez tak mam
23:30:32
20.11.2010
afro100
-> castrol: akurat ze na facku je sytic automatika a ked mu vypne tak je v haji :D
23:29:51
20.11.2010
Tomaso435
-> MOLSO: no další věc se kterou se mu blbě pojede.... super přerušíme tedy kablík vypínačem3

-> zdenike: jojo 3
23:29:09
20.11.2010
zdenike
relatka som prehodil asi 4 kusy a vsetky na druhom aute funkcne, bude v pici kabel....auto potom ide len na sitic, ked pustim plyn ma tendenciu skapinat a semtam streli do vyfuku....predzapal je nastaveny na stroboskope a 5 krat overeny
23:28:59
20.11.2010
castrol
-> afro100: volnobech=sitic1
23:27:30
20.11.2010
afro100
-> zdenike: nie od cievky
23:27:16
20.11.2010
zdenike
odkial ide ten kabel? od spinacky ?
23:26:58
20.11.2010
afro100
-> zdenike: tak vymenit za iny kus
23:26:40
20.11.2010
afro100
-> castrol: pojde ale musi drzat stale plyn, inak mu to zdochne
23:26:33
20.11.2010
zdenike
Tomaso435 20.11.10 23:23:11 napsal:

MOLSO 20.11.10 23:21:17 napsal: a odblokuje volnobežný

systém
a když ho odpojim aby při zapnutí klíčku neodblokoval?

pujde to nastartovat nebo ne?? . . . mě něco napadlo3bezpecnostny system? :D





no problem je v tom ze nezopina ale nastartovat ide...len nedrzi otacky....
23:25:13
20.11.2010
castrol
-> Tomaso435: pojde
23:24:45
20.11.2010
MOLSO
-> Tomaso435: nastartješ ale nebude fungovat volnobeh
23:23:11
20.11.2010
Tomaso435
MOLSO 20.11.10 23:21:17 napsal: a odblokuje volnobežný systém a když ho odpojim aby při zapnutí klíčku neodblokoval? pujde to nastartovat nebo ne?? . . . mě něco napadlo3
23:21:23
20.11.2010
MOLSO
-> afro100: 11
23:21:17
20.11.2010
MOLSO
nie nema nic spoločné s nastavenim zmesi pri zapnutí klúčika magnet potiahne kotvu a odblokuje volnobežný systém
23:21:08
20.11.2010
afro100
-> zdenike: nema
23:19:42
20.11.2010
zdenike
Zdravim, aku ma prosim presnu funkciu magneticke rele na karburatore? Okrem toho ze pri zopnuti pusta palivo do karburatora? Ma nieco spolocne s nastavenim zmesi? Dakujem.
Extreme Tyres