octavia Ii combi 1.9 Tdi (74 kw)

prohledat
48 příspěvků (zobrazeno 1 až 48) od 20.11.2010 do 25.11.2010, založil/a rakosnicek
řadit dle data
09:22:43
25.11.2010
palinator
-> alpin:
Služební auto je i dobrý stavební stroj, tuhle jsem Fábií válcoval novej štěrkovej nájezd do garáže...40
22:19:02
24.11.2010
alpin
-> Jarda/felda: najlepsie terenne auto ?

sluzobna felda
22:16:07
24.11.2010
afro100
-> Jarda/felda: hej tento odniekiaľ poznám 3 3 3
22:14:57
24.11.2010
Jarda/felda
-> rakosnicek: víš který auto jede 80 na jedničku ?


no přece služební 3 3 3
21:54:48
24.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> rakosnicek: tak to bude Ambiente
21:24:46
24.11.2010
rakosnicek
TTomas : jj s financema navís počítam ale tak snad se mě vyhnou :-)
stika87 : vybavu to má celkem slušnou přední okna v eletrice,klimu , 6 airbagu radio na cd a víc nwm to jen tak co jsem pohledem zjístil zajímal sem se spíše o stav než o vybavu
21:00:55
24.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> rakosnicek: to je pekna cena a pokud to ma nakou vybavu nevahal bych ;-) jsou to drzaky
20:45:47
24.11.2010
TTomas
-> rakosnicek: Krasna cena, takze neni moc nad cim vahat...jen pocitej s tim, ze do ni klido muze tak 50 zahucet ani o tom nebudes vedet:)
20:20:15
24.11.2010
Milan 136
to určitě ne:)
20:02:50
24.11.2010
rakosnicek
no v sobotu sem to omrknul a nevypadá špatně momentálně má najeto 205tis km no a ke mě se dostane až tak po novém roce to už sice bude mít tak 220 tis km ale myslím si že za ty prachy lepčí octávu stejně neseženu :-)
19:55:20
24.11.2010
Milan 136
-> rakosnicek: to je pěkný ale bude to vrak
19:47:15
24.11.2010
rakosnicek
no říkal mi že něco pod 100 tisíc kč :-)
22:17:29
23.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> ferrari: prijde mi to tak protoze vim o par kouscich co v plnej palbe vubec nepapa a pak vim o pra v zakladni kde je to cca 0,2- ten 1 L ;-)
22:15:57
23.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Milan 136: ja sjem nerek vzdy.. a se servisem ve skodovce sjem pocital :) ano opravdu to posilaj do MB. nam ho vymenili po 33 tisicich :D
21:25:44
23.11.2010
TTomas
-> stika87: Mam ted pred prvni vymenou rozvodu - aktualne 116tis km, ale vyroba je konec 2004, takze zaruka uz nehrozi. Navic uz to 2 roky servisuju sam. Taky jsem tu sadu koupil asi furt levnejc nez s 50% slevou v original servise:) Znamej co dela v diesel-power rikal, ze 100-120tis je tak akorat cas na vymenu, takze nejspis je vse tak jak ma. Ja to auto nepodtacim, proto je asi stale OK. Jen hodne najezdim po meste a tam pokud nechces poskakovat na vytocenou jednicku to trosku podtacet musis. Pokud uz ma dvouhmota nejakou vuli, tak ma i trosku tendenci nicit lamelu. Proto to udelam vse a snad bude pokoj.

-> Pavell: Jo drzak to je, ale jezdit se seriovou 66kw je tak trochu za trest.
21:25:32
23.11.2010
Milan 136
-> rakosnicek: a co to je za slušný peníze?
21:24:42
23.11.2010
Milan 136
-> Pavell: já vím o taxíku co má 550...
20:45:45
23.11.2010
Pavell
znam octu 1,9 TDI 66KW..má 370 tis najeto,origo turbo drží ..olej nějakej bere kolik nevim.jsou to fakt držáci...
20:08:30
23.11.2010
ferrari
stika87 20.11.10 18:13:48 napsal:
→ Martin-pce: mam zkusenost podle toho co je to za
vybavu ;-)
Podľa výbavy 9 ?? No neviem, neviem...máme vo firme 2 takéto Octy a jj, spotreba oleja tam nejaká je, kľudne 1l/10 000km...ale to je v pohode.
19:40:31
23.11.2010
Milan 136
-> stika87: pozor. to co ty říkáš je kulance a ta neplatí vždy. zásadní je mít všechny prohlídky v autorizovaném servise, taky se to odvíjí od najetých km a individuelně se posílá dotaz při opravě do mb. oni pak rozhodnou a buď nedají nic, nebo x % na materiál....
11:40:52
23.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> TTomas: kolik mas najeto ? jak dlouhi to mas po zaruce ? skodovka to uznava jako chybu a dava 50 slevu. nam jakozto v zaruce to udelal i zadara
09:08:06
23.11.2010
Milan 136
-> TTomas: Já myslel jako origo díl. Ten závodní udělá myslím si i neklidnější chod. a ta cena taky není moc přijatelná:) Nejhorší je pro dvouhmotu podtočenej motor....jako pro všechno.
22:18:58
22.11.2010
TTomas
-> Milan 136: Je, ale dost draha. Ted jsem to zjistoval. Sachs vyjde kolem 40 komplet sada a udajne to dela i Brembo, ale tam je to jeste vic. Oboje mysleno jako zavodni nahrada za dvouhmotu. Vydava to i docela divnej zvuk - takove cvakani...neni to mysleno do normalniho provozu:)
Nakonec jsem teda koupil obycejnej dvouhmotnostni Sachs v sade s lamelou a pritlacakem...Ja mam prave predevsim vcudu lamelu - jezdi s tim obcas pritelka:)...ta dvouhmota by jeste par let vydrzela...ikdyz pri pomalem popojizdeni uz trosku cuka, ale zatim nijak extra nehuci ani nevybruje. Kdyz uz se v tom ale budu vrtat, tak to vymenim spolecne s rozvodama at mam zase na chvilku pokoj.
21:16:56
22.11.2010
Milan 136
-> rakosnicek: QG1-proměnný servisní interval-až 30 000km/2 roky
QGO-pevný servisní interval 15000km/rok, nezohledňuje se kvalita oleje
QG-pevný interval 15000/2 roky se zohledněním kvality oleje


-> palinator: jednohmota jde jen do starých tdi a to ještě jen do nějakých. do dvojky nic takovýho není
13:22:44
22.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> palinator: ale u tech OII je to vada... v okoli uz mam pra aut co jim to museli menit cele ;-)
13:15:48
22.11.2010
palinator
-> stika87:
Dvouhmoty snad nejsou pouze v OII, ale i ve starších TDI, ne? Práskne se tam jednohmota a je po problému.
upraveno 1x, naposled 22.11.2010 13:16:07
10:52:25
22.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> rakosnicek: je to v TP nebo v aute :) sou to servisni kontroly pokud se nepletu ;-) jo a u OII bacha na ten dvouhmotnosti setrvak rad odchazi :)
17:22:24
21.11.2010
rakosnicek
Milan 136 : QG1 nebo QGO/2 to bohužel nwm já nějak nwm ani co to znamená :-)
14:17:33
21.11.2010
TTomas
-> rakosnicek: Spotreba 1L oleje na 10tis je v pohode. Domnivam se, ze je to hodne o stylu jizdy a vymenach oleje. Je klidne mozne, ze az prejdes na lepsi olej, tak to uplne prestane nebo se podstatne snizi. Nam 2.0Tdi na 0W30 sezralo na LL vymeny taky dost. Ted co to menim po 12-15tis a leju tam mobil 1 nebo ted posledne shell 5w30(vw507), tak je pokoj. Prvnich 10tis neubejva vubec, pak to pomalicku zacne. Kdyz mam cas na vymenu, tak uz to rovnou vymenim nez abych dolejval. Kdyz ne, tak tam na tech dalsich par tisic jeste treba 0.5L doleju.
Bratranek ma treba 1.9tdi 66kW. Taky bylo sluzebni najeto 250tis, ale asi se o nej nekdo dobre staral. Ted naposled olej o par tisic prejel a stejne mel oleje dostatek a to vubec nedolejval.
upraveno 1x, naposled 21.11.2010 14:18:07
13:35:27
21.11.2010
Milan 136
-> rakosnicek: to je na ty kilometry krásný. je to QG1 nebo QGO/2?
při těch km bych se píš víc bál turba nebo setrváku
11:24:36
21.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> palinator: obcas mu musis dat poradne nazrat at se vycisti ;-)
11:22:59
21.11.2010
palinator
-> U-Geen:
To fakt jde/funguje? 3

-> vhml:
To je pravda, lauf máme už pěkně olezlej mastnejma sazema, který nejdou umejt. 3 Hlavně ta 5W-40 je drahá jak svině, tak vážně uvažuju o přechodu na 10W-40.
10:53:25
21.11.2010
vhml
-> palinator: sOplý Ecotec má taky mazání jak 2takt :-D Tam lejt olej rovnou do benzínu tak to vyjde na stejno
00:34:47
21.11.2010
U-Geen
-> palinator 20.11.10 21:29:44: no chce to obcas vyhnat pavouky z vejfuku... teda olej z ICcka :)
00:29:11
21.11.2010
Syny
U prvnich 1,9 TDi je papani oleje normalni... A 0,1 l na 1000 km je pohoda 4 To neni skoro nic...
upraveno 1x, naposled 21.11.2010 00:31:24
00:22:31
21.11.2010
rakosnicek
Kuladmin : Jj je to 1 litr na 10 000 km to auto je strejdovo služebák no a dostane novej a má možnost to levně odkoupit tak mi to nabídl
21:29:44
20.11.2010
palinator
-> rakosnicek:
Neboj se toho, pokud máš 0,1 L / 1000 km. Na sOpel Vectra B 1,6 16V nám žere po překroužkouvání a udělané hlavě cca 0,75 L /1000 km a taky to jede. Nicméně musím i trochu postrašit a zmínit to, že když motor nasaje olej, který se shromažďuje v intercooleru, tak jej začne spalovat a nekontrolovatelně vzrostou otáčky a hrozí fatální destrukce motoru. U starých motorů bez chcípací klapky to nešlo ani vypnout klíčkem. Tento jev u motorů, které nemají KO turbodmychadlo, nehrozí.
19:12:08
20.11.2010
Kuladmin
-> rakosnicek: a je to opravdu 1l na 10tis km? bacha aby ste si nahodou nerozumely a nebylo to 1l na 1000km to uz je ta hranice !!
19:02:32
20.11.2010
Hurdis
Do Octavie II 1,9 TDi 77 kW v rámci servisních intervalů 15000 km nedolévám, ale "ztratí" se tak cca 3-4 dl. Za dob nového syrového motoru se doléval tak 3/4 litr.
Na CRDi jsem zatím za 130000 km nedoléval mezi výměnou nikdy.
18:19:40
20.11.2010
rakosnicek
No já právě nwm s naftou nemám žádne skušenosti tak se mi to zdá taky hodně
18:16:42
20.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: jj u vecich objemu je to normal celkem ;-) zanmej ma tuarega 10V a taky tam leje 1l mezi serviskama ;-)
upraveno 1x, naposled 20.11.2010 18:17:03
18:15:03
20.11.2010
Dušan
podle me kdyz to bude 1L na 10000km tak bych to neresil. To me mozna vezme i 1.8T
18:13:48
20.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Martin-pce: mam zkusenost podle toho co je to za vybavu ;-)
18:09:10
20.11.2010
Martin-pce
tak to je nařez, ja mam jestě staré dobré PD 74 KW a po 15000 km z něj vypoštím skoro to samé množství co jsem tam nalil8
17:57:25
20.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> rakosnicek: ahoj. u Octavii II 1,9 je to normalni u mensich vybavenosti :) a 1l na 10 ... je uplne normal ;-)
17:51:56
20.11.2010
rakosnicek
jj je to 77 sorry sem se překlikl :-) díky
17:49:41
20.11.2010
palinator
-> rakosnicek:
Zkušenost nemáme, ale u přeplňovaných motorů je to obzvláště normální a u většiny aut se jako maximální dovolená spotřeba oleje uvažuje 1l/1000 km. Kdyby to žralo víc, tak je problém. Nejpravděpodobněji v turbu, pak v hlavě a ve spodku motoru.
Motory TDI jsou držáky, ty vydrží statisíce kilometrů, ale turba ne.

Mimochodem není to 74 kW, ale 77 kW, pakliže se jedná o Octavii II. To jen, abychom byli přesní..6
17:42:18
20.11.2010
rakosnicek
Zdravím mám možnost vyhodne koupě tohoto vozu má najeto 205 tis km ale majitel říka že mu to žere přes 1litr oleje na 10 000 km máte stímto někdo skušenosti? je to u nafty normálni díky za rady
Extreme Tyres