-> Pepe.47: no nevim jestli to delaj vsecky éčka, ale jak rikam, strasne me na nem stvalo, ze kdyz jsem chtel predjizdet, blinkr, podradil jsem na trojku, prejel do druheho pruhu, plný plyn.... no a ecotronik nic..... za cca 3 sekundy teprve zacal zvedat otačky a rychlost.... což me jako sralo fakt silene, abych dal plnej plyn a auto okamzite nic nedelalo, az za chvili.... zazil jsem takhle nejednu horkou chvilku a nejak jsem se s tim nebyl schopny smirit. proto sel karbec.
Nevim jestli to byla vlastnost, nebo zavada, ale v každem pripade jsem ji uspesne odstranil :-D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor 135 E
prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 20.11.2010 do 09.01.2011, založil/a hany26 - zrušená registrace
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
stačilo.
Zastavil:hany26 - zrušená registrace
16:25:42
09.01.2011
09.01.2011

LiMaK - 742 forever
12:13:47
09.01.2011
09.01.2011

johaning
-> Pepe.47: tak já mám taky Ecotronika,dovoz Německo,a musím říct že zatím bez jedinýho problému si jezdím.Ale řeším ted úpravy,takže eco jde pryč a jde tam klasika karburátor,ted mám najeto 62000km a vpoho
12:08:36
09.01.2011
09.01.2011

Pepe.47
ja to beru tak, že to je rarita mít pojizdnyho Ecotronica. Vem si že každej to předělává a já to chci nechat origo. Jeden známej tomu rozumí, takže když bude problém zajede se k němu. Takže tak fávo má nalítaný 44tis.km (dovoz ze Švédska), spotřeba fakt do těch 6L když jedu normální jízdou. Když na to šlápnu tak kolem te 8, ale zas tolik nejede. Na druhou stranu jsem si nekoupil auto na závodění, ale na ježdění 

11:17:03
09.01.2011
09.01.2011

LiMaK - 742 forever
-> Pepe.47: to sice papirove jo, ale ten vykon tam dela jen ten vrch - ekotronik. Skrti ho ten elektronicky karburator a kat....
pokud to seberes, a ten samej motor prestavis treba na karburator, tak je to v podstate uplne stejna 135 jako ty ostatni s karbem. kdysi sem to tak mel taky dovezene z rajchu, protoze karbo fako bylo na odpis. Kdyz jsem do teho ekotronika sedl, a chtel neco predjet, 3 sekundy motor vahal nez pozapinaly vsecky ty relatka a teprve pak se zacal rozjizdet --> behem mesice letel elektroniky karbec do kytek, prestavba na klasiku karbec.potom ten samy motor konecne zacal jezdit jako auto :-)
pokud to seberes, a ten samej motor prestavis treba na karburator, tak je to v podstate uplne stejna 135 jako ty ostatni s karbem. kdysi sem to tak mel taky dovezene z rajchu, protoze karbo fako bylo na odpis. Kdyz jsem do teho ekotronika sedl, a chtel neco predjet, 3 sekundy motor vahal nez pozapinaly vsecky ty relatka a teprve pak se zacal rozjizdet --> behem mesice letel elektroniky karbec do kytek, prestavba na klasiku karbec.potom ten samy motor konecne zacal jezdit jako auto :-)
11:01:15
09.01.2011
09.01.2011

Pepe.47
781.135E 40kw a 90Nm, je to takovej slaboch, za normalníma Fávama trochu zaostává, ale už sem si zvyk, neměnil bych
tak nějak mě přirostlo k srdci 


23:20:56
20.11.2010
20.11.2010

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> hany26: u všech tehle starých favorit sráčů jde spíš o stav a najeté km, než o typ .. 135 od 136 v podstate výkonově nerozeznáš, a vylágrovanej 50kw motor taky nebude trhač asfaltu --
20:38:56
20.11.2010
20.11.2010

hany26 - zrušená registrace
já pořád tajně doufal že by tam mohlo bejt 50 kw když to je ten spešl model.ale vona je to jen naleštěná bída




18:10:52
20.11.2010
20.11.2010

Radza
-> Tomaso435: Nj,ty už v tom umíš chodit a je fakt,že nás to u tebe nepřekvapuje

17:51:58
20.11.2010
20.11.2010

Tomaso435
-> johaning: nj musíš se na to zeptat, jestli nemaj,protože ji mívaj na dost místech jenom o tom nevědí... a nejlepší je když se zeptáš někoho kdo tam dělá už léta a ví co kde kdy bylo a mohlo bejt ;)
17:46:19
20.11.2010
20.11.2010

johaning
-> Tomaso435: a že nejsem u tebe překvapený

17:41:32
20.11.2010
20.11.2010

Tomaso435
-> johaning: já si sehnal a mám zásobu funglovek pro našeho formíka

17:40:15
20.11.2010
20.11.2010

johaning
-> Radza: Přesně tak,taky to mám dovežený z němec,a ted se už pracuje na komplet výměně za klasiku a + úprava,-> Tomaso435: a kde bys sháněl tu jednotku vykurvenou,raději stím do háje
17:37:26
20.11.2010
20.11.2010

Tomaso435
-> Radza: a když hodíš novou jednotku šlape jak hodinky

17:35:27
20.11.2010
20.11.2010

Radza
-> johaning: Tak tak,to bylo to nejhorší,co mohli vymyslet...Když se to zesralo,tak se to prakticky nedalo opravit.To bylo určený do raichu tyhle ecotronicy zaprcaný..

17:32:26
20.11.2010
20.11.2010

johaning
Nemusí jít do kopru,stačí vyházet to eko a nahodíš klasiku karburátor
17:29:10
20.11.2010
20.11.2010

hany26 - zrušená registrace
takže motor nejhorší varianta hm.....jde do kopru
17:12:03
20.11.2010
20.11.2010

johaning
Ano přesně tak jak říká -> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ,mám toto v mém fáčku
16:46:48
20.11.2010
20.11.2010

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> hany26: to je ecotronic, elektronicky řízený karburátor .. jinak motor jako takový je obyč 135 = 43kw
16:42:31
20.11.2010
20.11.2010

hany26 - zrušená registrace
byl ve formanu 135 lse. má číslo a za 135 má E místo B, či X kolik to má KW???
zná někdo tohle provedení???
zná někdo tohle provedení???
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
stačilo.
Zastavil:hany26 - zrušená registrace