
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
solex 40phh
20:34:58
23.11.2010
23.11.2010

saSaT
-> m8rinek: tohle sem neřekl.pouze si myslim že pro motor lehce upravené (otázka je co je to lehce) bohatě stací dobře nastavené SEDR...možná je to i tím že sem nikdy v ničem takhle okarbecovaným nejel, ale minimálně to dobře vypadá, když sou na hlavě napasovaný 2 dvojitý webbery nebo solexy...já si hohatě vystačím se SEDRama

14:45:17
23.11.2010
23.11.2010

Fén
-> m8rinek: Co čekáš na stránkách, kde je modlou každá zrezlá škodná.
14:29:15
23.11.2010
23.11.2010

m8rinek
-> saSaT: ok, takže asi někdo někde udělal chybu a všichni závodnící by měli zahodit DCOE atp a nasadit SEDRa :D:D:D:D. Ještě nějakej joke?
SEDR je špatně odlitej kroutící se vehement od Jikovu, v podstatě cokoli stejný kategorie ze západních zemí má větší potenciál. Dostupnost ND a nastavovacích komponent je horší, ale tohle nemůže Jikov vynášet do lepšího světla...
Neříkám, že nemůže fungovat, při dobrym nastavení pojede dobře, ale rozhodně jsou lepší volby. Nedělal bych tu z toho modlu...
SEDR je špatně odlitej kroutící se vehement od Jikovu, v podstatě cokoli stejný kategorie ze západních zemí má větší potenciál. Dostupnost ND a nastavovacích komponent je horší, ale tohle nemůže Jikov vynášet do lepšího světla...
Neříkám, že nemůže fungovat, při dobrym nastavení pojede dobře, ale rozhodně jsou lepší volby. Nedělal bych tu z toho modlu...
14:25:35
23.11.2010
23.11.2010

vhml
-> saSaT: na upraveným ano. Ale je snažší se srát s upravováním sedru, nebo dát DCHD, který taky seženeš za pár korun?
14:21:20
23.11.2010
23.11.2010

saSaT
-> m8rinek: -> Olgoj Chorchoj: myslim si že Gemini je tu v tomhle ohledu asi ten nejpovolanější (možná jenom můj názor) a já osobně si taky myslim že 1,4ka s 280/280 by byla na SEDRu v pohodě zvládnutelná...samozřejmě na upraveným

14:09:30
23.11.2010
23.11.2010

m8rinek
-> Gemini: tak na ty svoje závodní motory posaď pořádnej dvojitej karburátor a budou ještě dál. Je hloupost, aby se vyrovnal SEDR dobře naladěnýmu čemukoli dvojitýmu
13:56:07
23.11.2010
23.11.2010

vhml
-> Gemini: protoze najit kone v DCHD jde rychleji...
13:17:43
23.11.2010
23.11.2010

Gemini
-> Gemini: pretoze sa SEDRami a EDSRami zaoberam 5 rokov, mam na ne vsetko a 200 trysiek minimalne.......ukrmia motory do 115 HP, tak preco nie
12:07:15
23.11.2010
23.11.2010

Olgoj Chorchoj
-> Gemini: Nejlepší úprava SEDRu je jeho vyhození do šrotu, nebo aspoň do lesa (pořád lepší než ho nechat v autě a to sem ekolog:-D )... Když už českej (proooooč??) tak aspoň DDSR... Jinak je levným a účinným řešením originální polskej wébr:)
08:53:45
23.11.2010
23.11.2010

Gemini
PPH nie je dobra volba na skodovku, ma to difuzory ako prasa, karbec stavany na vykon 160-190 HP, 1.4 s 280tkou vackou hravo ukrmis upravenym SEDRom a za polovicnu spotrebu
17:55:40
22.11.2010
22.11.2010

venni
-> m8rinek: 

17:37:01
22.11.2010
22.11.2010

m8rinek
-> venni: sehnat něco na PHH bude dost problém. Nicméně zajímavé zhodnocení ;).
17:28:00
22.11.2010
22.11.2010

venni
Měl jsem 40DCOE a teď jsem nahodil 40 dellorta.Osazení je skoro na 90% totožný na obojech karbcích a dellorta maj mnohem lepší přechody a šli mi lépe seštelovat.Stav byl u obou hodně stejný,žádný vůle,nic přidřenýho atd.Takže asi záleší na štestí .Nevýhoda dellort a solexů je v podstatně draších a nedostupnějších dílech.Emulzky pro webery cca 500,dellorta cca 700kč.
Podívej se co je uvnitř a u Davese na webu si spočítej v programu co tam má být,hned budeš moudřejší....
Podívej se co je uvnitř a u Davese na webu si spočítej v programu co tam má být,hned budeš moudřejší....
11:59:10
22.11.2010
22.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 21.11.10 18:02:08: Z Žatce co Mostu, tam řádění na okruhu a zas zpět do Žatce na stejnou benzinu přes 13l a to běžně jezdím za 8l.

18:29:54
21.11.2010
21.11.2010

vhml
-> Vrba: na vrchách cca 40 a svíčky cihla :-)
18:25:50
21.11.2010
21.11.2010

Vrba
-> vhml: kolik máš průměrnou spotřebu na ostrý kilometr?
18:19:07
21.11.2010
21.11.2010

vhml
-> Vrba: při 150koních by to žralo ještě 2x tolik :-D
18:02:08
21.11.2010
21.11.2010

Vrba
-> hany26: kolik měl ten motor výkon,že jsi měl takovou spotrebu?150koní?
21:04:39
20.11.2010
20.11.2010

hany26 - zrušená registrace
mám je taky.měl jsem danej 1 na svodech přes hlavu na 5 kanál Rapid130 G(export říše) a dalo se to jezdit i bez exta trykování jen trochu seřídit.V kombinaci vačka 260 a C vahadla z fáva.Spotřeba lehká noha9- 10 těžká i 13 -16.jsou na to celkem k sehnání díly.
19:58:06
20.11.2010
20.11.2010

m8rinek
-> steyr: zásady pro tyhle karburátory budou platit stejný...
18:29:24
20.11.2010
20.11.2010

steyr
-> m8rinek: sanie neriesit to bude ine....
malo by to jazdit na 1,4 ke s vackou okolo 280/280
zaujimaju ma rozdieli medzi phh a addh pripadne rozdiel s webrom 40 dcoe halvneco sa tyka zladitelnosti, oplyvnenia vykonu proste vsetko..

malo by to jazdit na 1,4 ke s vackou okolo 280/280
zaujimaju ma rozdieli medzi phh a addh pripadne rozdiel s webrom 40 dcoe halvneco sa tyka zladitelnosti, oplyvnenia vykonu proste vsetko..
15:09:04
20.11.2010
20.11.2010

m8rinek
kdysi jseme je prodával, podle mě to jsou předchůdci ADDHe. Patří spíš na starší vozy jako bmw 2002.
Nic víc nevim, vyžkoušej uvidíš... BTW to sání je slušně divočácký...
Nic víc nevim, vyžkoušej uvidíš... BTW to sání je slušně divočácký...
13:49:44
20.11.2010
20.11.2010

steyr
tak ludia.. zaujimaju ma skusenosti s tymito karbikmi ake su rozdieli oproti webru a podobne postrehy..