karbec pro xxxx/7

prohledat
66 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 17.11.2010 do 19.01.2011, založil/a Bucin
řadit dle data
21:01:52
19.01.2011
Bucin
-> afro100: co by podle tebe bylo nejefektivnější dávkování paliva pro tgento motor ?
Ještě mne napadla jedna kokotina vyměnit svíčky za vstřiky a měl bych první šáde s označením Di 3 3 3 Zatim mne dehťáci jen potěšily.
20:57:54
19.01.2011
afro100
-> Bucin: to uz sa tu riesilo ... dosli sme k tomu ze to je uplne na pitchu, ale rob ako myslis
20:53:47
19.01.2011
Bucin
-> afro100: to už pak dám rovnou to BMM
20:51:39
19.01.2011
afro100
-> Bucin: tak teraz nechapem naco sa stazujes ...

tam daj LEKRa tych je vsade dost za pakatel
20:47:45
19.01.2011
Bucin
-> afro100: a kde to asi mam zebrat nikde tydle nejsou a pokud jo tak drahy jak pica.
20:31:09
19.01.2011
afro100
-> Bucin: pokial to chces mat co nejorigo tak zozen originalny nie ? pri takychto pokusoch to nikdy nebude ono ...
20:27:07
19.01.2011
Bucin
-> afro100: to se ti řekne dal jsem tejď 2925 a vubec se tomu nechce držet a chci mít co nejorigo aby to nejlíp jelo za minimální spootřebu benálu.
20:14:48
19.01.2011
afro100
-> Bucin: vyprdni sa na to, vraz to tam a jazdi
20:10:30
19.01.2011
Bucin
-> vhml: takže jsou to věci co nevyměnim a daj se třeba převrtat ?
19:58:03
19.01.2011
vhml
-> Bucin: soucast odlitku
19:55:04
19.01.2011
Bucin
SOS asi se zeptám jako trotl ale fakt nevim a nenašel jsem.

Porovnal jsem trysky potřebného karbíku a toho co mám na skladu jen mi chybí najít kde se nalézá :
Vzdušník běhu na prázdno
vzdušník regulace membrány u 2. komory 8
zvětšit karbec pro xxxx/7  - obrázek od Bucin vložen 19.01.2011 19:55:04
18:26:14
18.11.2010
Bucin
-> darklord: v autě mám nějakýho 5q ale něco mi leží ve skladu ze 105ky myslim že to bylo jen Lko
18:23:41
18.11.2010
Bucin
-> afro100: takže desítku vrták a jde se na trysky 3
18:23:31
18.11.2010
darklord
-> Bucin: prevodovku z LE nahodou nemas tiez? 5
18:17:14
18.11.2010
afro100
-> Bucin: LE malo motor stejny ako ktorakolvek Lkova skocna, tam bola akurat prevodovka 4q so s.p. 3,9 ...
18:15:23
18.11.2010
Bucin
-> afro100: škoda to LS zrovna nemam musi stačit 120 LE
18:06:18
18.11.2010
afro100
-> Bucin: chcel povedat ze na EDSR to funguje lepsie nez na SEDR

podla miestnych karburatovych guru je vraj EDSR 120 LS skoro to iste ako SEDR na 130 ...
18:03:31
18.11.2010
Bucin
-> Petkar1: chceš říci to že mi 120kovej Edsr na 130 bude moc chlemstat ?
18:02:08
18.11.2010
Bucin
takže jdu shánět jednobod a tím evoluce 5kanálu končí 4
15:21:52
18.11.2010
suri
-> darklord: tak myslel som že to máš ozaj lepšie prejdené ak si chcel robiť takú vec



www.enginemanagement.co.u k/ toto sú vraj dobré zapalovania používané v motoršporte doporučované jedným človekom

akurát to vstrekovanie je škoda , to skôr vymyslieť Jetronic K
13:51:04
18.11.2010
Gemini
-> darklord: btw. a co si cakal od tej MPi feldovej ? 5
13:13:30
18.11.2010
darklord
-> petr s: jaj tak to nemozem sluzit..
13:10:00
18.11.2010
petr s
-> darklord: Ale pro mě by bylo nejlepší jenom vstřikování tak aby zapalování bylo zvlášt a bez lambdy ideál kugelfischer
13:00:41
18.11.2010
darklord
-> petr s: ja uz nielen premyslam ale aj mam vsetko nachystane, vcetne mikropajkovacky, programatoru a SW na upravy softwaru. Len v poslednej dobe nestiham ani skolu s pracou takze to vsetko stoji. A do toho smo sa este dal spravovat karoseriu, takze ak to bude vrcat tak najskor buduci rok v lete. Potom sa mozem podelit o skusenosti a pripadne ponuknut pomoc5
12:58:04
18.11.2010
petr s
-> darklord: Taky o něčem takovém přemýšlím
12:55:25
18.11.2010
darklord
-> petr s: o to nejde 3 ale vymyslat cidlo do rozdelovaca, zapalovacie trafo a podobne veci... Rozdelovac ak necham tak jedine koli otackomeru, pac z MPi to nebude taka sranda zapojit obyc skodovacky lumel.
12:53:08
18.11.2010
petr s
-> darklord: Místo řetězu dáš kola
12:51:48
18.11.2010
darklord
-> Gemini: fabiu sme uz preberali ze to mi nevyhovuje 21 ale teraz neviem co s tymi vecami co som naskreckoval 11
-> darabos: jo, ale 1.6 ma cidlo v rozdelovaci nie? to je mi naprd na OHV

Momentalne beztak na to nemam cas, uvidime ci to teda nakoniec budem robit alebo sa na to vykaslem, skoda len ze uz mam upravene vsetky prevodovky na cidlo, stalo to kopec prachov, kua!
11:30:58
18.11.2010
Gemini
-> darklord: na 5 kanali myslim, a sekvencne vstrekovanie ma fabia, felda nie.....ta strieka 2+2
11:27:28
18.11.2010
darabos
-> darklord: za malo, ale v 1.6-ke je sekvencne :)
11:24:36
18.11.2010
darklord
-> darabos: hmm, tak tym padom mi akosi uplne usiel zmysel celeho MPi oproti BMM... ale dik za ujasnenie, prehodnotim svoje nadsenie pre tento motormanagement 8
11:22:14
18.11.2010
darabos
-> darklord: nie su, tu vidno pekne, ze vstreky 1, 4 a 2, 3 chodia spolu: skoda.panda.cz/obrazky2/3 35_10.gif
11:16:08
18.11.2010
darklord
-> darabos: u zapalovania je jasne ze palia 2+2 valce. avsak u vstreku nepotrebujes vediet presny cas kedy vstrekovat - tam to staci dopocitat podla otacok. Inak potom nevidim dovod preco by mal byt kazdy vstrek zapojeny zvlast.
10:59:23
18.11.2010
darabos
-> darklord: ale RJ nemoze vediet o tom kedy ktory valec ide...snimac ma len na klukovke, musel by mat snimac aj na vacke. Z toho dvovodu nemoze, musia palit vsetky vstreky na raz, maximalne po dvoch. aspon podla mna teda

EDIT: RJ vie len to ze ide 1 alebo 4 resp. 2 alebo 3 valec, a preto je tam take zapalovanie, ake je.
upraveno 2x, naposled 18.11.2010 11:01:21
10:54:23
18.11.2010
darklord
-> darabos: pokial viem nema sekvencne zapalovanie, ale vstreky idu zvlast...
10:45:58
18.11.2010
darabos
-> darklord: mpi nema sekvencne vstrekovanie...
10:36:00
18.11.2010
darklord
-> Gemini: to si na to prisiel kde? 6
10:31:50
18.11.2010
Gemini
jezismarja....nemozete dat dva vstreky na jeden kanal......ten saci ventil co sa otvori prvy sa zahlti palivom (ten valec) a ten druhy bude mat cisty vzduch
22:51:30
17.11.2010
Petkar1
-> Bucin: základ je vzít karburátor v nejlepším stavu. EDSRy byly nastaveny trochu bohatěji a přetryskovanej EDSR mi dobře fungoval na Favoritu, než mi ho kamarád zkřivil utažením....
21:34:54
17.11.2010
Bucin
-> darklord: aha tak jsem se sekl tedy to BMM to by šlo udělat jednodušeji na tu 5k
21:08:38
17.11.2010
darklord
-> Bucin: tak, a teraz uz ti vobec nerozumiem.
Jednobod - BMM (podla mna nema zmysel ani uvazovat nad zastavbou na 5k)
Viacbod - MPi
20:29:38
17.11.2010
Bucin
-> darklord: jednoboda z FA/FE

E. v podstatě to MPI
upraveno 1x, naposled 17.11.2010 20:30:53
20:27:50
17.11.2010
darklord
-> Bucin: jakeho jednoboda? Ved to je rovnake sranie s nulovym prinosom. Bud nechaj karbec alebo daj MPi. BMM nema zmysel.
20:26:20
17.11.2010
Bucin
-> darklord: takže srát na to a dát tam jednoboda a bude vyřešeno
20:02:57
17.11.2010
darklord
-> Bucin: jedine co ma napada (ale neviem ci to je realizovatelne) je predradit tam nejaku diodu ktora by to nejakym sposobom odtienila (ale neviem ako to presne funguje ta detekcia skratu). Jednotku na toto neupravis si myslim, to by vyzadovalo vecsi zasah nielen do SW kedze toto bude riesene HW monitorom.
19:45:32
17.11.2010
Bucin
-> darklord: tak se na ni napojit a přeprogramovat jednotu že je to tak správně tož kerej šmat by to dokázal.
Nějak se nevidim jak do jedné větve dostat 2 vstřiky místa tam moc neni.
19:39:56
17.11.2010
darklord
-> Bucin: vstrek to ustoji, v tom problem nevidim. Ale v momente pripojenia jednej vetvy do vstreku by jednotka zaznamenala chybu na druhej vetve - skrat na kostru. Proste by to jazdilo len na nudzovy rezim s plnou pametou zavad.
19:39:35
17.11.2010
Bucin
Aby bylo jasno proč to řešim slibuji si od toho nižší spotřebu a čisčí chod motoru
19:36:48
17.11.2010
Bucin
-> darklord: což jednotka do vstřiku by šly akotad v podstatě 2 kabey na ovládání ale jestli to zvladne vstřik
19:30:37
17.11.2010
darklord
-> Bucin: no spajanie vstrekov nedoporucujem, to by sa na teba jednotka moc netvarila, nonstop by to bolo v nudazku. Jednobod favo-felda je rovnaky - zmysel oproti karbecu nevidim. Ked uz sranie tak MPi
Extreme Tyres