skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chip na 8v Fabii
21:38:01
23.11.2010
23.11.2010

TTomas
-> vhml: Dnes jsem byl ve sklepe a to sani tam je..jen tam byla i klapka a ja nemel s sebou zadnej vercajk, takze jsem to tam nechal. Pokud budes mit jeste zajem, tak dej vedet.
14:44:50
16.11.2010
16.11.2010

suri
-> darklord: niesú zámenné
snímač tlaku a teploty je trošku inde a nemá asi niektoré držiaky oproti felde
niekde tu boli fotky
snímač tlaku a teploty je trošku inde a nemá asi niektoré držiaky oproti felde
niekde tu boli fotky
12:12:37
16.11.2010
16.11.2010

vhml
-> TTomas: -> Čokin:
Díky klucí. Nějaký bych určiě vzal
Můžete mi změřit díry v nich?
A tuší někdo jak velký je to 44kW aby jsme měli porovnání...
Díky klucí. Nějaký bych určiě vzal
Můžete mi změřit díry v nich?
A tuší někdo jak velký je to 44kW aby jsme měli porovnání...
11:48:48
16.11.2010
16.11.2010

darklord
-> Čokin: ja som prave myslel ci su kompatibilne co sa tyka odliatku - ci nemaju navyse/chybajuce diery na sroby, cidla atd... priemer kanalov je len detail
11:34:10
16.11.2010
16.11.2010

Čokin
-> darklord: Přesně to nevím, jen vím že felda má průměr kanálů větší aspon teda co se hlav týče. Jestli je nějaký zásadní rozdíl v těch sáních to neutším fábkové mám doma a z felicie jsem před týdnem prodal, ale nějak jsem to nezkoumal. Přeci jen u mě v garáži je spíš království karburátoru než injekt systémů

11:29:20
16.11.2010
16.11.2010

darklord
-> Čokin: v com je rozdiel oproti felde?
11:28:55
16.11.2010
16.11.2010

Čokin
-> vhml: Taky mám jedno fábkové 50kW doma

11:22:17
16.11.2010
16.11.2010

TTomas
-> vhml: Myslim, ze sani z fabie 50Kw mam nekde u dedy ve sklepe. Nejspis tam pojedu tenhle tejden, tak se ti mrknu. Pokud tam je a prijedes si, tak je tvoje a nemusis uz nic shanet

11:13:05
16.11.2010
16.11.2010

vhml
Ještě jeden dotaz.
Sací potrubí z fabie 50kW je větší než 44kW.
Dá se použít i z felicie 50kW?
Nebo se to liší? Abych věděl jestli schánět jen z fabie, nebo jsou i jiné alternativy
Sací potrubí z fabie 50kW je větší než 44kW.
Dá se použít i z felicie 50kW?
Nebo se to liší? Abych věděl jestli schánět jen z fabie, nebo jsou i jiné alternativy
12:54:57
15.11.2010
15.11.2010

Čokin
Osobně si myslím, že čipovat takovýhle auto je blbost! Čip má smysl u TDi a turbo benzínu, ale malé obsahy tam nic nenahoníš. Programy a kabel mám doma čipoval jsem nějaké octavky apod. Svoji Fábii jsem chtěl taky čipnout 1,4 8V 50kW jenže ty řídící jednotky jsou na dvě věci......... pokud tohle chceš přečipovat musíš jednotku rozdělat vytáhnout pavouka strčit ho do čtečky, kterou připojíš k notasu přečipuješ (přehraješ mapy) a zase ho tam vrátíš zpět, moc sraní a málo muziky 

18:18:38
14.11.2010
14.11.2010

Jarda/felda
-> m8rinek: de o to že měří před a po úpravě na stejnej brzdě 

15:57:36
14.11.2010
14.11.2010

palinator
-> vhml:
No, nesrovnával bych čiptjůnink přeplňovaných a nepřeplňovaných motorů. Turbodiesely (potažmo turbobenziny) mají zpravidla slušnou hardwarovou rezervu na to, aby se úpravou map nechaly udělat zajímavé pokroky ve výkonu (velikost a doba dávky, tlak turbodmychadla, EGR), kdežto u atmosféry je tam prostor velmi malý, pokud motor opravdu není výrazně seškrcený. Škodu 120 také jednoduchým zásahem do karburátoru nepoladíš o 20%. U motorů TDI, se opravdu liší jednotlivé motory nejen čipem, ale i turbem, případně tryskami, jak je to u CDI, nevím.
No, nesrovnával bych čiptjůnink přeplňovaných a nepřeplňovaných motorů. Turbodiesely (potažmo turbobenziny) mají zpravidla slušnou hardwarovou rezervu na to, aby se úpravou map nechaly udělat zajímavé pokroky ve výkonu (velikost a doba dávky, tlak turbodmychadla, EGR), kdežto u atmosféry je tam prostor velmi malý, pokud motor opravdu není výrazně seškrcený. Škodu 120 také jednoduchým zásahem do karburátoru nepoladíš o 20%. U motorů TDI, se opravdu liší jednotlivé motory nejen čipem, ale i turbem, případně tryskami, jak je to u CDI, nevím.
13:40:15
14.11.2010
14.11.2010

King
-> vhml: I kdyby to mělo aspoň odstranit tu umělou olbřímí prodlevu reakce klapky na sešlápnutí plynu, jak píše Tommyk, tak z toho aspoň bude trošku auto :)
Pamatuju si naprosto přesně, když v roce 2000 nastopil novej obchodní ředitel a dostal "luxusní" novou 1,4/8v fobii f klimě. Jedno mi ji kvůli urgentnímu servisu půjčil a já celej natěšenej vyrazil do Prahy. Po letech sedlání feldy 1,3MPI to byl ovšem krutej šok ohodnocenej strohou recenzí "mrdka líná" :)
Pamatuju si naprosto přesně, když v roce 2000 nastopil novej obchodní ředitel a dostal "luxusní" novou 1,4/8v fobii f klimě. Jedno mi ji kvůli urgentnímu servisu půjčil a já celej natěšenej vyrazil do Prahy. Po letech sedlání feldy 1,3MPI to byl ovšem krutej šok ohodnocenej strohou recenzí "mrdka líná" :)
12:29:54
14.11.2010
14.11.2010

Dušan
byvaji jiny i vstriky atd
12:24:13
14.11.2010
14.11.2010

vhml
-> King: já bych zvýšení věřil, vždyť je to především marketingově utopený na čipu.
Třeba u mercedesů. A ať je to 200CDI, 220, nebo 250. Furt je to stejnej motor jenom s jiným čipem...
U benzínů to samý
Třeba u mercedesů. A ať je to 200CDI, 220, nebo 250. Furt je to stejnej motor jenom s jiným čipem...
U benzínů to samý
10:36:00
14.11.2010
14.11.2010

m8rinek
-> Jarda/felda: upřímně, změřit se dá ledacos, třeba v takovym DKracingu jsou na vesmírné výkony experti :)
09:56:53
14.11.2010
14.11.2010

Tommyk
-> vhml: výkonově se ani nezmění "nic", ale půjde to líp za plynem..
jinak od koho nevím, nemám s tím zkušenost
jinak od koho nevím, nemám s tím zkušenost

09:36:22
14.11.2010
14.11.2010

Jarda/felda
-> Tuner#2: na tohle se mi líbí přístup TDI FUN změří před úpravou a po úpravě 

09:08:12
14.11.2010
14.11.2010

suri
-> Tuner#2: ono vieš je to blbé niečo hovoriť , keď skoda-virt.cz/cz/.../5806
4-bmm-50kw-cimbu-chip?goto
post=9... tu je písané čisto a jasne , zaplatte mi brzdu a ja tú modrú cárašinu dám potrápiť , z jednotkou excel a kľudne aj cimbu a zo sériou , bude tam vždy rovnakých 52-3kw len to možno lepšie pôjde v určitom režime
23:10:35
13.11.2010
13.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> King 13.11.10 23:08:12: Dneska jsem je viděl v Olympii a když jsem se ptal jak ten čip optimalizujou, tak prý mají dvě brzdy jednu v Brně a jednu v Praze. Neuvěřitelné že jim na to lidi pořád skáčou 

23:08:12
13.11.2010
13.11.2010

King
-> vhml: Přes čyptunink jedině ABC tuning! :-)
www.mmracing.sk/images/.. ./afera.pdf
...teď vážně: skutečně je v našem vesmíru možný nahonit 20pct výkonu nějakým "čipem", když výkonější verze téhož objemu k tomu potřebuje lepší svody, jinou vačku a možná jinou makovici?
www.mmracing.sk/images/.. ./afera.pdf
...teď vážně: skutečně je v našem vesmíru možný nahonit 20pct výkonu nějakým "čipem", když výkonější verze téhož objemu k tomu potřebuje lepší svody, jinou vačku a možná jinou makovici?
22:00:20
13.11.2010
13.11.2010

darklord
-> Dušan: aha, kecam. dival som sa v tabulke len na cisla otvorenych ventilov a su rovnake ale casovanie je posunute. moja chyba, tak to mam v tabulke spravne
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/cs?page=tech_...
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/cs?page=tech_...
21:55:24
13.11.2010
13.11.2010

Dušan
pro upresneni
21:12:45
13.11.2010
13.11.2010

darklord
-> Jarda/felda: podla knihy kde som videl casovanie vacky bolo pisane fabia 44/50kW ze ma jednu a tu samu vacku
19:07:17
13.11.2010
13.11.2010

suri
podľa mňa tiež RJ a vačka , sanie isto nie , však to je v podstate jedno veľkosť kanála
19:06:11
13.11.2010
13.11.2010

Jarda/felda
-> Matulo: -> darklord: vačka má podle etky jiný číslo, ostatní je stejný
19:02:44
13.11.2010
13.11.2010

Maťulo
-> darklord: Vacky su rovnake... Iny je len KP a to robi rozdiel vo vykone...
18:58:46
13.11.2010
13.11.2010

darklord
-> Gemini: vies nieco viac? ake casovanie ma 44 a ake 50kW? ja jaedine info co som nasiel je to ze obidve vacky su identicke a to som aj dal do tabulky v katalogu. Ak to mam spatne rad by som vedel ako to opravit.
18:57:53
13.11.2010
13.11.2010

Jarda/felda
-> Gemini: jak se pozná 50kw vačka ?
18:41:57
13.11.2010
13.11.2010

petřík
Tady je to fakt někdy pecka, On se neptá jak má udělat z motoru 44kw motor 50kw přeházením odlišnejch dílů , on se ptá kdo mu nachipuje tu 44kw...
11:44:54
13.11.2010
13.11.2010

vhml
-> Jirik_Tuňák: taky mám ten pocit, ale doufám ve zlepšení
11:39:53
13.11.2010
13.11.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> vhml: Teď jsem měl odspodu až sem pocit, že mluvíš do dubu a ještě jsi se hovno dozvěděl. 

10:52:23
13.11.2010
13.11.2010

vhml
O ME a Cimbu vím. Ale jaké jsou další varianty a reference?
10:49:53
13.11.2010
13.11.2010

vhml
-> Gemini: Jak říkám, mechanickou část bych nechal bez úprav mimo to potrubí, který se vymění snadno. Vyměnit vačku atd, to jsou peníze za vačku, práce s vyndáním motoru atd...
Takže znovu zopakuji jednoduchý dotaz: Od koho chip na 44kW Fabii?
Takže znovu zopakuji jednoduchý dotaz: Od koho chip na 44kW Fabii?
10:34:21
13.11.2010
13.11.2010

Gemini
tam je podstatna VACKA, ktora sa lisi od 50kW , nie sacie potrubie.....
19:16:53
12.11.2010
12.11.2010

suri
-> vhml: že asi ak dáš jednotku a potrubie tak máš aspoň tých 50kw a možno to bude stačíť , ona tá 1,4 nijak zázračne nepôjde s tým elektronickým plynom
19:13:07
12.11.2010
12.11.2010

vhml
-> suri: a co to má společného s výběrem dodavatele chiptuningu?
19:07:15
12.11.2010
12.11.2010

suri
-> vhml: nie je na 44 aj iná RJ?
18:58:40
12.11.2010
12.11.2010

vhml
-> suri: přečti si prosimte znova a pomalu prvni prispevek...
18:43:11
12.11.2010
12.11.2010

suri
-> vhml: najlacnejšie máš potrubie a jednotku nie? urob a uvidíš ako to pôjde
18:35:08
12.11.2010
12.11.2010

vhml
To ale víceméně nemění nic na situaci výběru vhodnýho čipu...
18:26:42
12.11.2010
12.11.2010

Jarda/felda
-> vhml: liší se vačkou a jednotkou 

18:14:13
12.11.2010
12.11.2010

vhml
-> suri: no mezi 44 a 50 kW je rozdíl v chipu, sacím potrubí a trochu v hlavě. Takže potrubím se dostaneš víceméně na tu samou mechanickou konfiguraci jako 50kW a pak to otevřít a přidat tam 3kW asi není problém
18:11:57
12.11.2010
12.11.2010

suri
-> vhml: a myslíš že čipom získaš výkon naviac? pri felicii to nejde , a fábia má skoro to isté riadenie a tiež neverím že tam bude 53kw, akurát to lepšie pôjde
18:00:12
12.11.2010
12.11.2010

vhml
-> suri: Kdyby v ME měli odpovídat na každej dotaz zvášť, tak to aby si zřídili callcentrum.
mechanický zásah bych vynechal.
Je to auto na ježdění do práce a investovat do něj víc nemá význam. Takže vize je to jenom předělat na těch cca 50kW, to je nárůst skoro 20% ...
mechanický zásah bych vynechal.
Je to auto na ježdění do práce a investovat do něj víc nemá význam. Takže vize je to jenom předělat na těch cca 50kW, to je nárůst skoro 20% ...
17:56:52
12.11.2010
12.11.2010

suri
-> vhml: čo tak zavolať do ME ?
rátaj aj nejaký lepší výfuk nie tú 4-1 kokotinu čo tam je
rátaj aj nejaký lepší výfuk nie tú 4-1 kokotinu čo tam je
17:53:24
12.11.2010
12.11.2010

vhml
Nic rozumnýho jsme nevyhledal takže:
Bratránek koupil fabii za super cenu, bohužel to je jen 44kW takže je to lemra líná proti fávu 136.
Od koho doporučíte chip? CImbu nabízí chip za 4000 během Běšin, plus výměna potrubí z 50kW. údajně to pak má 53kW, čemuž bych i věřil, jelikož 44kW se mechanicky nijak zásadně neliší od 50kW kromě potrubí.
Případně jakou firmu doporučíte jinou ? A kolik stojí chip M-E?
Bratránek koupil fabii za super cenu, bohužel to je jen 44kW takže je to lemra líná proti fávu 136.
Od koho doporučíte chip? CImbu nabízí chip za 4000 během Běšin, plus výměna potrubí z 50kW. údajně to pak má 53kW, čemuž bych i věřil, jelikož 44kW se mechanicky nijak zásadně neliší od 50kW kromě potrubí.
Případně jakou firmu doporučíte jinou ? A kolik stojí chip M-E?