skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
díra v plynu
19:51:17
08.11.2010
08.11.2010

Robert 106
tu
19:45:16
08.11.2010
08.11.2010

Robert 106
jo a ještě by tam mělo být perko které naopak druhá stupeň přivírá.
Je mezi tím mechanizmem klapky a tělem sytičového šoupěte.
mě se totiž nezdá že by se to otvíralo hned.
Pak by byla směs moc bohatá a motor by se v nízkých otáčkách dusil.
Je mezi tím mechanizmem klapky a tělem sytičového šoupěte.
mě se totiž nezdá že by se to otvíralo hned.
Pak by byla směs moc bohatá a motor by se v nízkých otáčkách dusil.
19:36:51
08.11.2010
08.11.2010

Robert 106
Tedy ohnuté víko karburátoru ?
Seřídit ventily ?
Kabely, svíčky, víko a palec rozdělovače.
Nevím jak s tím LPG ale 15° se mi zdá trošku moc ale je to jen názor normál je 7° ale to jistě víš.
Druhá klapka se otevírá podtlakem který je závislý na zatížení motoru.
Seřídit ventily ?
Kabely, svíčky, víko a palec rozdělovače.
Nevím jak s tím LPG ale 15° se mi zdá trošku moc ale je to jen názor normál je 7° ale to jistě víš.
Druhá klapka se otevírá podtlakem který je závislý na zatížení motoru.
18:35:37
08.11.2010
08.11.2010

rapid120
jo este neco motor je na LPG díra v plynu je na LPG i na benzín
18:35:05
08.11.2010
08.11.2010

rapid120
dneska sem rozdelal karburátor a auto má díru v plynu v nízkejch otáčkách tak do 2000 tis jinak jede v poho neotvíralaa mě 2 klapka dal sem jinou membránu klapka otvírá ale zdá se mi že málo když přidám plyn tak aby byla 2st odjištěn tak ten podtlak jako málo jí otevře na plno až fakt hodně vyskokejch ot. od kolika ot má bejt otevřená uplně při odjištění prvního stupně ? motor když před tím nechodil první stupeň díru v plynu neměl táhlo to od spoda krásně ted ne je tam motor 120 GL karbec sedr a bezkontakt zapalovní z regulacema z favorita předstih základní je nastaven na 15stupnů dik za rady