díra v plynu

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 08.11.2010 do 08.11.2010, založil/a rapid120
řadit dle data
19:51:17
08.11.2010
Robert 106
19:45:16
08.11.2010
Robert 106
jo a ještě by tam mělo být perko které naopak druhá stupeň přivírá.
Je mezi tím mechanizmem klapky a tělem sytičového šoupěte.
mě se totiž nezdá že by se to otvíralo hned.
Pak by byla směs moc bohatá a motor by se v nízkých otáčkách dusil.
19:36:51
08.11.2010
Robert 106
Tedy ohnuté víko karburátoru ?
Seřídit ventily ?
Kabely, svíčky, víko a palec rozdělovače.
Nevím jak s tím LPG ale 15° se mi zdá trošku moc ale je to jen názor normál je 7° ale to jistě víš.
Druhá klapka se otevírá podtlakem který je závislý na zatížení motoru.
18:35:37
08.11.2010
rapid120
jo este neco motor je na LPG díra v plynu je na LPG i na benzín
18:35:05
08.11.2010
rapid120
dneska sem rozdelal karburátor a auto má díru v plynu v nízkejch otáčkách tak do 2000 tis jinak jede v poho neotvíralaa mě 2 klapka dal sem jinou membránu klapka otvírá ale zdá se mi že málo když přidám plyn tak aby byla 2st odjištěn tak ten podtlak jako málo jí otevře na plno až fakt hodně vyskokejch ot. od kolika ot má bejt otevřená uplně při odjištění prvního stupně ? motor když před tím nechodil první stupeň díru v plynu neměl táhlo to od spoda krásně ted ne je tam motor 120 GL karbec sedr a bezkontakt zapalovní z regulacema z favorita předstih základní je nastaven na 15stupnů dik za rady
Extreme Tyres