Výdech motoru do výfuku

prohledat
48 příspěvků (zobrazeno 1 až 48) od 05.11.2010 do 09.11.2010, založil/a Eidy
řadit dle data
23:26:01
09.11.2010
Petr Urban
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 3 3 3
11:25:28
07.11.2010
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 3
11:24:58
07.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Zazaa: To by bylo dobry na cyklosvine 3
11:20:12
07.11.2010
poldy
21:01:13
06.11.2010
Zazaa
hmm videl bych to taky na to ze fuci kolem krouzku do bloku a proto to vali ven :(
jine vysvetleni kde by se to bralo me nenapada

do vejfuku bych to ale urcite nevyvadel ... jednak tam bude spis pretlak (jestli si pamatuju tak zadnej plnopruchozi tlumic tam nemas) a navic je otazka co to udela kdyz bys nahodou jel nejakou dobu zvolna a nahromadi se tam olej a pak tomu das pokourit :)
20:56:40
06.11.2010
Eidy
-> Pavel P..: Ups 40
Do Práglu jedu třeba zítra navečer. Jedu do Imaxu na Andělu a přijedu po D8. Nevím, jak je to tam s parkováním. Možná nechám auto někde na kraji a pojedu metrem. Kde bydlíš? Kdyžtak do SZ.
upraveno 1x, naposled 06.11.2010 20:57:18
20:53:14
06.11.2010
Pavel P..
-> Eidy: jestli jako na okruhu, tak chudák měřák3 ba ne, věřim ti... až budeš mít cestu do Praglu, ozvi se a můžeš se pro něj stavit.
20:50:54
06.11.2010
Eidy
-> Pavel P..: Stačí, když ti slíbím, že se k němu budu chovat jako ke Kóče?
20:48:02
06.11.2010
Pavel P..
-> Eidy: mám dva, jeden klasickej s kuželem kterej tam musíš držet a druhej šroubovací s budíkem... jak řikám, klidně ti ho pujčim, když mi ho nerozbiješ.4
20:42:25
06.11.2010
Eidy
-> Pavel P..: Ty máš doma aspoň tři, jak tě znám. Neodprodal bys mi jeden? Ale aspoň půjčit. Díky
20:38:06
06.11.2010
Minik03
-> Eidy: Určitě bych začal tímhle, až pak kdyžtak vrtat svody. 6
20:34:41
06.11.2010
Pavel P..
-> Eidy: to nemáš kompresioměr? bych ti mohl jeden zapujčit kdybys chtěl, šroubuje se místo svíčky, akorát musíš sledovat budík bo ručička nezůstane na místě jako u manometru.
20:29:49
06.11.2010
Eidy
-> Minik03: jednoduše nevím. Nemám měřák.8 Budu muset vyrobit.
20:22:48
06.11.2010
Minik03
-> Eidy: A když zmeříš tlaky ve válcích, je vše ok? Mám tu teď motor, který fouká dolů díky tomu lítá olej jak do "odvětrávačky" tak i kolem měrky na olej. A výsledek je podobný, kouř a samozřejmě zaflákané zadní čelo od oleje.
20:22:20
06.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Voli 47 4
20:21:46
06.11.2010
Eidy
-> MOLSO: Fakt jo? Tak to jsem v pytli. To abych se bál vyjet před garáž. 3
20:21:30
06.11.2010
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: sak kazda 130 je hujda ne ? 3 3
20:20:51
06.11.2010
Eidy
-> Matthes, záškodník z TechWebu: moje hujda má už hlavu svařovanou 40.
20:19:44
06.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Hus potvoro 3 Pochybuju ze by Eidy mel nejakou 130 hujdu.
20:18:59
06.11.2010
MOLSO
-> Eidy: to nevies ze 130 je odpísaná už po prvom kilometri ? praska hlava kruti sa blok drvia sa piesty ... matthes z TW by ti vedel rozprávať 3
20:17:51
06.11.2010
kraska98
tak mas asi naky neposedny mptor ktery nevi kdy umřít
20:12:18
06.11.2010
Eidy
-> Jarda/felda: V tom případě tlačí tu smrt před sebou už asi 3000km 3
20:09:58
06.11.2010
Jarda/felda
-> Eidy: motory před smrtí jedou nejlíp 3 3
20:08:20
06.11.2010
Eidy
-> Olgoj Chorchoj: Ehm, ty máš pocit, že můj motor je po smrti? Četl jsi o tom něco?
19:55:20
06.11.2010
Olgoj Chorchoj
zapojit přez úzkou štěrbinu a fungovat to bude (a střílet do laufu s modrým efektním odfukem kterej dříve či později roztrhá lauf...) ale křísit motor co je po smrti by mně nenapadlo (vypraskaný přepážky mezi kroužkama... resp po kroužkách:) Zatim je to třeba ještě zachránitelný
12:28:44
06.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen 06.11.10 12:04:32: JJ tu tam myslím Eidy má narozdíl odemě.
12:04:32
06.11.2010
U-Geen
-> Tuner#2: jeste by tam mela bejt i nejaka "dratenka" na dozachytavani
upraveno 1x, naposled 06.11.2010 12:04:38
10:27:00
06.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 06.11.10 08:26:38: V pohodě a je zajímavé, že to kouřilo ale jen někdy, jel jsem za ním xkrát a ne vždy to dělalo.

-> Eidy 06.11.10 10:15:50: Jak píše U-Geen takhle by se to správně mělo zapojovat a teoreticky by měl být vstup míž než výstup a tím pádem by se kapičky chytali v OCT a sání by jen pomáhalo odvětrávat blok. Sám to mám taky jen do atmosféry z bandasky a zatím to funguje, tak to neřeším a do KNka se mě taky nechtělo vrtat.
10:20:58
06.11.2010
U-Geen
-> Eidy: no z OCT by teoreticky bordel do karbce uz jit nemel
upraveno 1x, naposled 06.11.2010 10:21:05
10:15:50
06.11.2010
Eidy
-> Tuner#2: To bych musel napojit do filtru před weberem. Už mě to taky napadlo, ale nechce se mi posílat to svinstvo přes karbec :/
-> Alenka: T2 má pravdu. Dělalo
To hlavně po pravých zatáčkách. Za těch 140 ostrých km jsem vypustil z nádobky něco přes půl litru. A tak litr vylítal ven :(

Když jezdím normálně tak odlučovač funguje skvěle, ale jak tomu konstantně šlapu na krk a olej vyleze na 80 stupňů, začne jít z motoru asi pára místo mlhy a dělá to tohleto. Kondenzuje to na výfuku a hulí to. Kdyby se za autem netočil vzduch tak nechám jen hadici za auto a fertig. Jenže to bohužel nelze.
upraveno 1x, naposled 06.11.2010 10:16:18
08:26:38
06.11.2010
Alenka
-> Tuner#2: tak to se Eidymu omlouvam, vyfuku jsem si nevsiml a myslel jsem si, ze to leze z nej ... pokud teda to svinstvo leze z motoru vrchem, uz konecne chapu, proc chce resit ten odfuk takhle :D
00:17:42
06.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: -> Eidy: Teď mě napadlo z bandasky máš zapojené sání a nebo ne? Správné zapojení by tak mělo být, aby to pomáhalo právě klikovku odvětrávat podtlakem v sání a v OCT se jen zbírá olej.
00:14:21
06.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 05.11.10 22:54:01: Z výfuku nic nešlo, má příčňák a z prava to nehulilo. Hulilo to z bandasky a celý čelo od oleje a já přední okno 1

Ale jinak souhlas, taky bych do svodů nerýpal a nic tam nenapojoval.
upraveno 2x, naposled 06.11.2010 00:15:27
22:54:01
05.11.2010
Alenka
-> Eidy: ale jo, asi to nejak fungovat bude, ale prijde mi to jako skrabani se levou nohou za pravym uchem, navic je tu ono nezanedbatelne riziko pozaru.
Ve vyfuku bude vzdycky vyssi tlak nez atmosfericky, takze nevidim duvod, proc tam cpat odvetrani cehokoli, navic kdyz je jeste nutne potrebny rozdil tlaku umele vyrobit na ukor neceho jineho.
Osobne mi jako nejlepsi reseni prijde obycejna hadice natazena nekam do mist, kde je za jizdy podtlak a kaslat na to, protoze zrovna PCV mi prijde jako vec, kde cokoli slozitejsiho je ztrata casu i penez, ktere se daly vhodne investovat nekde jinde, kde by to melo nejaky smysl.

Jinak, kdyz jsem videl videa tveho auta z Mostu, tak soude podle toho dymu , co se ti vali z vyfuku, je odvetrani klikovky asi tou posledni veci, ktera momentalne na tom motoru vyzaduje nejakou pozornost :)
22:39:16
05.11.2010
Eidy
-> elbacil: A proč myslíš, že to chci já4
-> Alenka: když to chytne v motoru, tak budu mít dvojčinnej motor a pojede to 2x líp 3 . Když to funguje u dragsteru, proč ne u Škodovky?
22:07:16
05.11.2010
Alenka
Ja mam stejny nazor jako ostatni, bez difuzoru to bude fungovat tezko a skrtit vyfuk jenom kvuli tomuhle mi prijde jako nesmysl, navic mi neprijde rozumne mit napojenou hadici plnou olejove mlhy a vyparu benzinu primo do rozzhaveneho vyfuku.
22:06:28
05.11.2010
elbacil
Na dragstre sa to dávalo aby kluková skrina sa netlakovala1
21:45:04
05.11.2010
Eidy
-> fido06: Tak mě ten motor tlakuje stejně od samýho začátku. Jestli tam dal jetý písty, nebo je tam narval na hulváta a prasknul nějakej kroužek, težko říct. Ani jedno z toho by mě nepřekvapilo. Ale řešit to nehodlám. Dokud to jede tak to nechci rozebírat. Buď něco povolí nebo do tý doby postavím jinej motor.

A pokud to nebude fungovat tak to vrátím na současnou variantu.
21:40:55
05.11.2010
Eidy
Takže plán je dát to kousíček za spoj všech větví. Asi jako tady na obrázku. Co nejblíž to chci proto, aby byla šance, že je zde ještě dost vysoká teplota na spálení.
zvětšit Výdech motoru do výfuku - obrázek od Eidy vložen 05.11.2010 21:40:55
21:38:45
05.11.2010
COL
To by tam chtelo udelat nejaky difuzor, aby to melo snahu plyny vycucavat, jinak si spis pohorsis. V bloku bude vyssi tlak, vicka budou litat dal a olej potece vic. Alternativa by byla dat to nejak do sani pod klapku, takove egr ;o).
21:37:28
05.11.2010
fido06
-> Eidy: spíš bych začal hledat příčinu toho tlakování.... je možné, že už jsou načatý kroužky...... v tomhle závodním použití to nevydrží dlouho.....zkus změřit tlaky a budeš moudřejší....
mě motor od schwejka vydržel úctyhodných 7000km, nakonec prasknul ventil, ale např vložky jsou po těhle kilometrech v hajzlu, písty kroužky o nic lepší.....4
20:40:21
05.11.2010
death
-> Gemini: dobrý nápad, když tím Tatra uchladila motor tak by neměl být problém odsát "olejové výpary", jen je asi nespálí ale jen vytáhne ven
20:35:58
05.11.2010
Gemini
staci to spravit na principe ejektoru a bude to fungovat
20:26:00
05.11.2010
palinator
-> vhml:
Taky mě to napadlo, ale nechtěl jsem do toho kecat. Možná ten tlak ve výfuku bude nízký na to, aby ten přetlak ve výdechu se dělal nějaký výrazný.
18:48:16
05.11.2010
vhml
-> Eidy: nebude to tlačit plyny do motoru? Pokud se to dobře navrhne tak asi ne, ale zaměřil bych se na to.
15:37:27
05.11.2010
milano
pre efekt fixírky budes potrebovat miesto so zúženým prierezom ,aby vznikol podtlak.
sk.wikipedia.org/wiki/S%C 3%BAbor:Venturifixed2.PNG
davy.jawajizda.cz/technik a/.../fixirka3.jpg
neverím ,že sa ti chce niečo dovyrábať na výfukové zvody. ja by som to nechal odvetrané do nádoby.
15:17:54
05.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Já jsem pro, má Tě to čoudit z natlakované nádoby a nebo z výfuku trochu přepálené to už je jedno, stejně to budou čuchat hlavně ty za Tebou, takže já 1
15:02:25
05.11.2010
Eidy
Ánžto můj motor dost tlakuje a neustále se potýkám s problémy vyhazování oleje, výrobou odvětrávacích nádob, které fungují více či méně uspokojivě, napadlo mě se na všechny podobné problémy vykašlat a napojit výdech z motoru do výfuku někam před tlumič. Nějak pod úhlem a vzhledem k proudění plynů by to mohlo fungovat jako fixírka. Otázkou je, jestli mají plyny před tlumičem dostatečnou teplotu, aby olejová mlha shořela. Kouř z výfuku je mi ukradenej. Viděl jsem to takhle udělaný na jednom dragsteru.
Takže kdo je pro a proti? Nějaký relevantní názor?
Extreme Tyres