
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor řve
22:16:18
01.11.2010
01.11.2010

Tommyk
-> suri: me to staci jednou 

21:23:45
01.11.2010
01.11.2010

suri
-> Tommyk: v prvom príspevku píše favorit , tam dá 0,20 všade a má pokoj
21:23:03
01.11.2010
01.11.2010

suri
-> afro100: na oceľ ide 20/20 , na sacie 25
21:03:17
01.11.2010
01.11.2010

Tommyk
-> suri: ja necetl na cem.. jen ze skodovackej ohv
to at si uz laskave dohleda sam, jaky tam ma mit vule

20:57:47
01.11.2010
01.11.2010

afro100
-> suri: no vedel som, ze na hlinach o 0,05 vacsie nez normalne, takze som to vzhladom k predchodzemu prispevku len dopisal ...
20:56:00
01.11.2010
01.11.2010

suri
-> afro100: nie 0,25? -> Tommyk: vôle na favorite sú všade 0,20 ak má na saní hliníkové tyčky tak 0,25mm
20:45:05
01.11.2010
01.11.2010

Tommyk
-> afro100: 

20:42:37
01.11.2010
01.11.2010

afro100
-> Tommyk: pokial ma ("tunerske") hlinikove tycky tak 0,2 vsade
20:41:15
01.11.2010
01.11.2010

Tommyk
sundej víko ventilů, vem ráčnu a začni točit motorem ( (přes klikovku) - pokud nevíš ani kde tohle najdeš, tak se na to rovnou vyser
) a až ti začnou střihat ventily uplně vzadu (na 4. válci) tak můžeš nastavovat vůli na prvních dvou ventilech tzn. na prvním válci
kterej ventil je výfukovej a kterej sací poznáš podle svodů
na sacím je tuším vůle 0,15mm a na výfukovým 0,20 (kdybych se pletl tak mě opravte)
až budeš chtít nastavit vůle na druhým válci, tak zas zatočíš motorem až budou střihat ventily na 3. válci tak přestaneš a seřídíš.. atd
pro 3. válec stříhá druhej
pro 4. válec stříhá první
snad to takle stačí

kterej ventil je výfukovej a kterej sací poznáš podle svodů
na sacím je tuším vůle 0,15mm a na výfukovým 0,20 (kdybych se pletl tak mě opravte)
až budeš chtít nastavit vůle na druhým válci, tak zas zatočíš motorem až budou střihat ventily na 3. válci tak přestaneš a seřídíš.. atd
pro 3. válec stříhá druhej
pro 4. válec stříhá první
snad to takle stačí
19:50:32
01.11.2010
01.11.2010

darklord
a taka hlupa otazka, olej tam este nejaky je v tom motore?
18:32:48
01.11.2010
01.11.2010

Jakub M.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
.. nebo kečupar
.. nebo kečupar

18:11:28
01.11.2010
01.11.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: skoda-virt.cz/cz/.../1391
57-serizeni-ventilu-1 je to tatar.
18:10:52
01.11.2010
01.11.2010

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Co mi uteklo? Rychle objeví se rychle zmizí...
Co mi uteklo? Rychle objeví se rychle zmizí...

18:10:46
01.11.2010
01.11.2010

jarda.u1
asi nezna postup serizeni
-> libor-nem: nastuduj to v nejake knizce,u vsech skodovackejch motoru je stejnej postup.(mam na mysli 8V OHV)
-> libor-nem: nastuduj to v nejake knizce,u vsech skodovackejch motoru je stejnej postup.(mam na mysli 8V OHV)
18:09:15
01.11.2010
01.11.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Ty ses rychlej jak blesk 

18:07:45
01.11.2010
01.11.2010

Kuladmin
Tak zkontroluj ty ventily ne????? nemusis je hned serizovat ale jen je zkontroluj dyt je to brnkacka.
18:07:30
01.11.2010
01.11.2010

Jakub M.
seřiď je správně ... a přijdeš třebas na to, čím to bylo
18:07:02
01.11.2010
01.11.2010

libor-nem
řve to i na volno běh je to jak trabant
18:05:45
01.11.2010
01.11.2010

palinator
Zařaď vyšší rychlost
18:04:18
01.11.2010
01.11.2010

libor-nem
prosím porad temi motor u fa mi hrozně řve je to jako když mlatěj ventily nebo něco takovího je to od te doby co sem seřidil ventily možná špatně