trysky vs. vzdušníky

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 01.11.2010 do 02.11.2010, založil/a ferrari
řadit dle data
20:36:26
02.11.2010
jarda.u1
-> ferrari: nz4
20:33:07
02.11.2010
ferrari
Supeeer! Dík. Jo, toto je ono...
20:48:58
01.11.2010
stepan
No když obohatíš směs zvětšenim trysky tak ji projde víc, než když jí obohatíš zmenšenim vzdušníku. Z toho dle mě logicky plyne že první varianta je pro vysoké otáčky vhodnější.
19:03:17
01.11.2010
ferrari
Júúúj, ale to som dávno našiel 4

Ale tam nie je odpoveď na moju otázku...možno som sa blbo pýtal, je mi jasné, že zväčšením trysky zmes obohatím a takisto zmenšením vzdušníka, ale jedno z nich to robilo pravážne pri nízkych otáčkach a iné pri vysokých...niekto to tu niekde vysvetľoval, ale to neviem nájsť...

PROSTE AKY JE ROZDIEL NAPRI. PRI OBOHATENÍ ZMESI ZVAČŠENÍM TRYSKY VS. ZMENŠENÍM VZDUŠNÍKA.
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 19:03:44
17:28:43
01.11.2010
jerzy
zkus tady: skoda-virt.cz/cz/.../8806 4-natryskovani-karbce
jinak zadej do vyhledavani "natryskovani"
17:11:33
01.11.2010
ferrari
Páni, niekde tu bolo vysvetlenie, aký vplyv má zmena vzdušníku a aký vplyv zmena trysky...no ale neviem to tu už nájsť 8 ...pomôžte...
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 17:11:50
Extreme Tyres