
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
trysky vs. vzdušníky
20:36:26
02.11.2010
02.11.2010

jarda.u1
-> ferrari: nz

20:33:07
02.11.2010
02.11.2010

ferrari
Supeeer! Dík. Jo, toto je ono...
21:46:02
01.11.2010
01.11.2010

jarda.u1
20:48:58
01.11.2010
01.11.2010

stepan
No když obohatíš směs zvětšenim trysky tak ji projde víc, než když jí obohatíš zmenšenim vzdušníku. Z toho dle mě logicky plyne že první varianta je pro vysoké otáčky vhodnější.
19:03:17
01.11.2010
01.11.2010

ferrari
Júúúj, ale to som dávno našiel 
Ale tam nie je odpoveď na moju otázku...možno som sa blbo pýtal, je mi jasné, že zväčšením trysky zmes obohatím a takisto zmenšením vzdušníka, ale jedno z nich to robilo pravážne pri nízkych otáčkach a iné pri vysokých...niekto to tu niekde vysvetľoval, ale to neviem nájsť...
PROSTE AKY JE ROZDIEL NAPRI. PRI OBOHATENÍ ZMESI ZVAČŠENÍM TRYSKY VS. ZMENŠENÍM VZDUŠNÍKA.

Ale tam nie je odpoveď na moju otázku...možno som sa blbo pýtal, je mi jasné, že zväčšením trysky zmes obohatím a takisto zmenšením vzdušníka, ale jedno z nich to robilo pravážne pri nízkych otáčkach a iné pri vysokých...niekto to tu niekde vysvetľoval, ale to neviem nájsť...
PROSTE AKY JE ROZDIEL NAPRI. PRI OBOHATENÍ ZMESI ZVAČŠENÍM TRYSKY VS. ZMENŠENÍM VZDUŠNÍKA.
17:28:43
01.11.2010
01.11.2010

jerzy
zkus tady: skoda-virt.cz/cz/.../8806
4-natryskovani-karbce
jinak zadej do vyhledavani "natryskovani"
jinak zadej do vyhledavani "natryskovani"
17:11:33
01.11.2010
01.11.2010

ferrari
Páni, niekde tu bolo vysvetlenie, aký vplyv má zmena vzdušníku a aký vplyv zmena trysky...no ale neviem to tu už nájsť
...pomôžte...
