detonace-klepani

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 30.10.2010 do 30.10.2010, založil/a 105
řadit dle data
16:21:09
30.10.2010
105
hm to je zajimavy...
vymenil sem rozdelovac za 520 a z motoru se stala pila..a rezonance neslysim..8
14:34:13
30.10.2010
105
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ano vse na motoru je delany momentakem
14:27:41
30.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: Doufam, ze momentovym klicem 3 Chtelo by to slyset. Treba to je nejaka volovina a budes vanu sundavat zybtecne.
14:24:49
30.10.2010
105
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj sundam vanu a uvidim... pertahnu ojnice a uvidim
14:17:18
30.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: Ja kdyz zacinal laborovat se 136 (jen benzin) tak sem mel zaklad i -5° treba, takze vlastne zastih. Az jsem se prihybanim pacek a vymenou pruzinek dostal na zaklad 5°. Zas kdyz mas neseriovy motor, je realny, ze nepojede se seriovym nastavenim. Ale jak rikam, me s plynem detonace naopak rostly.

Treba to je neco jinyho.
upraveno 1x, naposled 30.10.2010 14:17:29
14:13:26
30.10.2010
105
-> Matthes, záškodník z TechWebu: rozdelovac je origo 130.. bez vulí (s kominkem sem si pohral )s odpojenou podtlakovkou porad stejny... je mi divny ze bych jezdil s lpg na 0 stupních :D startuje to hur ale pak se to chova uplne normalne
14:11:50
30.10.2010
105
je klidne mozny ze klidne neco rezonuje protoze to vydava zvuk jakoby se ten motor pridiral. takovy to grr grrr,, jenze olej a olejovy filtr (castrol kontrolka zmizne po sartu hned)
mozna rezonuje jen saci kos
14:11:17
30.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
To je divny, me s vice plynem detonace naopak pribyvaly. Rozdelovac je jaky? Treba jen musis najit to co chce dany motor. Ja mam treba odpojeny podtlak, s nim to detonovalo furt. Popripade si pohrat s pjuzinkama.
14:08:42
30.10.2010
105
Ahoj..
na mem motoru 130 u rapida se mi deje jedna zvlastnost
(motor je po celkove go, nova hlava pisty, vyuhlovany ojinice, pouzdra cepy, loziska ,bla bla bla)

pri 2000-3000 se pri jak pri provozu na LPG i naturalu 95 ozve podle me klepani ventilu (serizeno na 20/20 vacka 254/254) ktere pri seslapnuti vice plynu zmizi
zakladni predstih jezdim kvuli lpg 10st, pri laborovani s 5st, se to zlepsilo , a da se rict ze pri 0st problem zmizel ale ne na 100prc..
motor ma najety od go 1900km a zajizdelo se do 2500ot/min... je mozny ze se ty ventily este zaklepavaj ? dík
Extreme Tyres