-> 105: Ja kdyz zacinal laborovat se 136 (jen benzin) tak sem mel zaklad i -5° treba, takze vlastne zastih. Az jsem se prihybanim pacek a vymenou pruzinek dostal na zaklad 5°. Zas kdyz mas neseriovy motor, je realny, ze nepojede se seriovym nastavenim. Ale jak rikam, me s plynem detonace naopak rostly.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: rozdelovac je origo 130.. bez vulí (s kominkem sem si pohral )s odpojenou podtlakovkou porad stejny... je mi divny ze bych jezdil s lpg na 0 stupních :D startuje to hur ale pak se to chova uplne normalne
14:11:50 30.10.2010
105
je klidne mozny ze klidne neco rezonuje protoze to vydava zvuk jakoby se ten motor pridiral. takovy to grr grrr,, jenze olej a olejovy filtr (castrol kontrolka zmizne po sartu hned)
mozna rezonuje jen saci kos
14:11:17 30.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
To je divny, me s vice plynem detonace naopak pribyvaly. Rozdelovac je jaky? Treba jen musis najit to co chce dany motor. Ja mam treba odpojeny podtlak, s nim to detonovalo furt. Popripade si pohrat s pjuzinkama.
14:08:42 30.10.2010
105
Ahoj..
na mem motoru 130 u rapida se mi deje jedna zvlastnost
(motor je po celkove go, nova hlava pisty, vyuhlovany ojinice, pouzdra cepy, loziska ,bla bla bla)
pri 2000-3000 se pri jak pri provozu na LPG i naturalu 95 ozve podle me klepani ventilu (serizeno na 20/20 vacka 254/254) ktere pri seslapnuti vice plynu zmizi
zakladni predstih jezdim kvuli lpg 10st, pri laborovani s 5st, se to zlepsilo , a da se rict ze pri 0st problem zmizel ale ne na 100prc..
motor ma najety od go 1900km a zajizdelo se do 2500ot/min... je mozny ze se ty ventily este zaklepavaj ? dík