skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
výměna alternátoru
20:57:05
31.10.2010
31.10.2010

suri
-> Jura_Favorit: ja som nepovedal že to neexistuje ale vždy len nejaké mýty na motore čo má 13 rokov a nik o ňom nič nevie
20:53:39
31.10.2010
31.10.2010

Jura_Favorit
suri 31.10.10 17:52:46 napsal:
→ palinator: každý o tom píše o 70A vo fáve a nikto
to nevidel …
Nikdo? Ale kdepak, spousta lidí... jen to chce ptát se mezi Fáčkaři.
→ palinator: každý o tom píše o 70A vo fáve a nikto
to nevidel …
Nikdo? Ale kdepak, spousta lidí... jen to chce ptát se mezi Fáčkaři.
20:53:07
31.10.2010
31.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Uvidime. Zas ale fobie ho vic zatezuje, kdyz ma posilovac na eletriku ne?
20:47:56
31.10.2010
31.10.2010

Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: u Valeo akorát odchází kotvy

19:02:41
31.10.2010
31.10.2010

suri
-> palinator: nové magnetony ako sa tu písalo niesú nijako valne kvalitné , príklad - blbo vymeniteľné predné ložisko
staré sú v pohode , sám by som to nekupoval v aute 70A mám a potom pôjde 90A
staré sú v pohode , sám by som to nekupoval v aute 70A mám a potom pôjde 90A
19:01:48
31.10.2010
31.10.2010

palinator
-> suri:
No, nedává mi to moc logiku, když funkční starý neseženeš a nový bys radši nekupoval... Já bych to nekupoval, protože to stojí asi 3 tisíce a upgrade nepotřebuju.
No, nedává mi to moc logiku, když funkční starý neseženeš a nový bys radši nekupoval... Já bych to nekupoval, protože to stojí asi 3 tisíce a upgrade nepotřebuju.
18:59:03
31.10.2010
31.10.2010

suri
-> palinator: nový nechá ale moc by som to nekupoval
na aukre je semtam staršej výroby ale nepoužitý
skorej je problém nájsť dobrý jazdený
na aukre je semtam staršej výroby ale nepoužitý
skorej je problém nájsť dobrý jazdený
18:34:26
31.10.2010
31.10.2010

palinator
-> suri:
70A Magneton se nechá koupit nový...
70A Magneton se nechá koupit nový...
18:29:04
31.10.2010
31.10.2010

suri
-> palinator: furt o tom niekto kecá ale na auto od výroby to zrejme nikto nevidel , je to divné už len v tom že kým nebolo MPI felicia neboli ani 70a altíky a aj vtedy ich bolo pomenej
dnes zohnať funkčný je zázrak
dnes zohnať funkčný je zázrak
17:52:46
31.10.2010
31.10.2010

suri
-> palinator: každý o tom píše o 70A vo fáve a nikto to nevidel ... ako hovno z nutrie
:-)
:-)
13:54:22
30.10.2010
30.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: skoda.panda.cz/forum/view
topic.php?t=1424&...
13:50:15
30.10.2010
30.10.2010

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Na míru? Vždyť do řady 742 by stačil jedinej unifikovanej od 105 po 136, tam žádný zvláštnosti snad nejsou. Nač objevovat již jednou objevené?
Na míru? Vždyť do řady 742 by stačil jedinej unifikovanej od 105 po 136, tam žádný zvláštnosti snad nejsou. Nač objevovat již jednou objevené?
13:46:19
30.10.2010
30.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: No know how zadny neni, jde o to vysoustruzit remenici. Drzak si udelas sam na miru. BOSCH prave remenici nepotrebuje delat, staci z magnetonu.
13:39:04
30.10.2010
30.10.2010

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Omlouvám se za dezinformaci.
Někde jsi to možná uváděl, ale nemůžeš dát info o Know-how zástavby Valea?
Jinak mě by asi stačila pouhá repase 55A Magnetonu a taky by to fungovalo dobře. Pro potřeby auta, které je v provozu jen výjimečně, by to bohatě dostačovalo.
Omlouvám se za dezinformaci.
Někde jsi to možná uváděl, ale nemůžeš dát info o Know-how zástavby Valea?

13:31:10
30.10.2010
30.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> sep: Covece nevim, ja se jednou nasral, otevrel aukro, nasel moderni alternator za rozumnou cenu a ten sem koupil 

13:28:50
30.10.2010
30.10.2010

sep
-> Matthes, záškodník z TechWebu: :valeo je sice oser zastavba jelikoz se daval jen na jine motorizace nez MPI ale co jsem kdysi porovnaval a meril tak vychazel lepe jak bosch,daval stabilni napeti bez zateze pri zatezi,jestli nejaky super kus nevim,ale v zebricku vychazelo prvni valeo,pak bosch a pak magneton.
13:25:47
30.10.2010
30.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
Stejne nevyuzije ani tech 44A. Nejde o proud, ale o napeti, ktery ma pri volnobehu.
13:24:18
30.10.2010
30.10.2010

Syny
55A se taky delal do skodovek - jeden mam i na prodej 

13:21:29
30.10.2010
30.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Ja nemam Bosch nybrz Valeo, ale to je na tom hur s kompatibilitou 

13:18:16
30.10.2010
30.10.2010

palinator
-> Saker:
Do posledních 742 taky. Do Fáčka dávali taky 70 A. Jinak -> Matthes, záškodník z TechWebu: je zaujatec do Bosche, to je extrémista. Možná jsou Magnetony shity, ale BOSCH taky nemůžu cejtit, co vyrábí za předražený sračky.
EDIT: on totiž Matthes chtěl říci, že Magnetony odcházejí, jsou tam problémy s diodovými bloky, apod.
Do posledních 742 taky. Do Fáčka dávali taky 70 A. Jinak -> Matthes, záškodník z TechWebu: je zaujatec do Bosche, to je extrémista. Možná jsou Magnetony shity, ale BOSCH taky nemůžu cejtit, co vyrábí za předražený sračky.
EDIT: on totiž Matthes chtěl říci, že Magnetony odcházejí, jsou tam problémy s diodovými bloky, apod.
13:15:53
30.10.2010
30.10.2010

Saker
no pomůžu, ten co tam mám to je 44A a při tom co tam vše mám, my to nestačí dobíjet.. do Fáčka dávali už 55A..
13:12:56
30.10.2010
30.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
To je kokotina. V nicem si nepomuzes. Dej z fobie Bosch.
13:12:10
30.10.2010
30.10.2010

Saker
nevíte někdo, jak mám dát do 130ky(původně 105ky) altík z Fačka? jak to napojit, když on má napěťové relé na sobě? dík