Sportovní filtr

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 30.10.2010 do 30.10.2010, založil/a Saker
řadit dle data
13:07:37
30.10.2010
Saker
→ palinator: to je jasná věc, mám v plánu nějáký ten K&N nebo bavlněný od, mám tušení, Green...?
12:56:16
30.10.2010
palinator
-> Saker:
A ať tě nenapadne koupit nějaký sportowy filter powietrza za pár šupů z Aukra, když už tak nějaký kvalitní značkový, jak předeslal -> m8rinek: . Nejde o to, že oba pojedou stejně, ale špatná filtrace šuntu způsobí nasávání vyššího množství pevných částic, především křemičitých (prach), které způsobí mnohem rychlejší opotřebení motoru, což je velmi dobře poznat z rozborů oleje. Jakmile vzroste obsah Si, tak zpravidla vzroste i Fe z opotřebených částí motoru. Proto se doporučuje kupovat i kvalitní sériové vzduchové filtry a pravidelně je měnit, žádné no name číny.
Krom spotřeby se při úpravách budeš muset smířit s tím, že auto najednou nepotáhne vocpoda, za studena se s tím třeba nenechá ani rozjet a další a další nepříjemné vlivy, které k tomuto patří.
11:51:02
30.10.2010
m8rinek
-> Saker: tak pokud chceš řešit nějaký úpravy smiř se se spotřebou. Pokud koně chceš mít, musíš jim dát napít, bez toho to nejde...
11:35:51
30.10.2010
Saker
→ m8rinek: no ot je můj vůz.. máma s tím ted jezdí dočasně, páč se jí posralo auto a bude kupovat nový..
11:13:29
30.10.2010
m8rinek
-> Saker: vole:) a pak řešíš podvozky, motory a další fičury. Nejdřív si rozmysli co chceš, resp potřebuješ a pak řeš... Ve tvym případě bych začal vlastním vozem...
11:10:23
30.10.2010
m8rinek
-> Johannes: jasně, že průchod směsi reguluješ klapkou, nicméně ještě před ní musíš tu směs připravit a malou růrkou do ní nedostaneš tolik paliva kolik potřebuješ.
Jen tak pro zajímavost si zkus vysvětlit proč a nač je u karburátoru tryska :))).
11:09:38
30.10.2010
Saker
→ m8rinek: co se financí týče, těch moc nejni, ale ty co jsou, rád zainvestuji a stou eco rally :D tak opravdu nejzdím, to jen když s tím jede máma, tak i kvůli ní bych chtěl tu spotřu eliminovat.. jinak karbec si k tomu snad už dokážu přizpůsobit, směs jsem si už párkráte upravil, jestli dobře nevím, ale jela jíp(aspon se mi zdálo)
11:06:32
30.10.2010
Johannes
-> m8rinek: To, že je tento zázrak propustnější, je možná pravda. Ale to je asi tak všechno.
Jen tak pro zajímavost si zkus vysvětlit proč a nač je u benzínového motoru škrticí klapka.
10:58:33
30.10.2010
m8rinek
-> Saker: Sportovní filtr, vezmeme li rozumnou bavlnu, či pěňák má výhodu, v tom, že přežije motor.

Druhá věc je to, že obvykle mívá větší propustnost, tedy dostaneš do motoru ,,víc vzduchu,,. Jenže při zachování seriového nastavení karburátoru bude směs příliš chudá. Dalším paradoxem, je že se taky může stát, že už v serii máš příliš bohato a filtr to akorát srovná. Třetí věc je to, že pokud jezdíš eco rally tak moc bohato mít nebudeš...

Takže za mě, máš li dostatek peněz na kvalitní filtr (myšleno třeba JR pro Clio za pěkné peníze), proč ne? Ale nečekej zázrak...
10:46:18
30.10.2010
Saker
Tomaso435; jasný, vždyt pohoda.. 4 heled ted nedávno jsem se do ní dal, tak zbírám rady, tipy, nápady, připomínky a jiné reklamace, abych jí dal co možná nejlépe dokopy.. 4
10:36:49
30.10.2010
Tomaso435
-> Saker: né já ho tam mám taky :-D od JR . . e to teda favorit a je to klasická vložka stejnýho tvaru jako náhrada za papírák. a jediný v čem je to jiný že se odstranila taková ta mezera mezi sešlpnutím pedálu a reakcí motoru,,,, a změnil lehce zvuk motoru. Vejfuk mám Soietu a tamje to taky trochu jiný. toť vše,,, je to blbost no,, ale nekupoval sem ho, ale vyměnil za nějaký věci co tu mám nepotřebný... takže ho mám, jinak bych do toho ty peníze nedal
10:31:35
30.10.2010
rolls
no samozrejme ze to prida par desiatok koni, to uz je predsa dokazane4 2 2
10:27:43
30.10.2010
Saker
kluci jsem rád že si děláte ze mě prdel 1 1 1
10:24:15
30.10.2010
Tomaso435
-> rolls: a do profilu si muže k motoru napsat sportovní filtr3
10:24:02
30.10.2010
Kapřík
rolls 30.10.10 10:22:15 napsal:
→ Kapřík: ale taky filter lepsie vyzera2
přesně tak...a přidá respekt1 Můj subjektivní názor je, že to s KN filtrem šlo lépe do otáček. Ale nikomu tenhle názor nevnucuji5
10:22:15
30.10.2010
rolls
-> Kapřík: ale taky filter lepsie vyzera2
10:21:07
30.10.2010
Kapřík
-> Saker: vpořádku4
10:19:11
30.10.2010
Saker
1 beginer jsem, proto se ptám a nemachruju.. 4
10:18:47
30.10.2010
Kapřík
-> m8rinek: pravda1 4
10:16:19
30.10.2010
Saker
ok
10:15:47
30.10.2010
m8rinek
-> Kapřík: u tohohle je, ale zrovna docela jedno co má za motor :D, jen mi to přijde jako taková první výchovná rána pro beginnera :D
10:13:48
30.10.2010
Kapřík
-> Saker: zbytečnost
10:12:20
30.10.2010
Saker
ted jsem tam dal 130ku, s karbecem EDSR 32, ale na 105kový nápravě a na 4kvaltu..
09:57:56
30.10.2010
Kapřík
-> Saker: a proč zakládáš 2 témata?? sis to mohl dopsal k těm svodům ne? Musíš udat základní info co máš za motor. Jinak je to o hruškách a jabkách..
09:46:40
30.10.2010
Saker
má vůbec cenu dávat tam sportovní filtr? a totálně předělat Filtrbox?
Extreme Tyres