Akceleračka Lekr

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 28.10.2010 do 28.10.2010, založil/a m8rinek
řadit dle data
20:02:50
28.10.2010
m8rinek
-> werty: šak ho mam ve favu co pomalu, ale jistě obrůstá lišejníkem...

K tématu, shodim víko, z boku ten bazmek na dvou šroubech, a pak akceleračku profkouknu, bude li průchozí bude chyba někde hlouběji, je tak?
19:48:01
28.10.2010
werty
-> m8rinek: To ti klidně pomoct můžu... Taky nemám zájem se "přetahovat"... jen ho prosím tebe nezatracuj jenom proto že jej neznáš.

EDIT: Pierburg 2E3 není primárně stavený pro honbu za výkonem. V kategorii pro kterou je určený plní svoje povinnosti skvěle. Jak říkám nejde to srovnávat.
upraveno 1x, naposled 28.10.2010 19:51:37
19:46:17
28.10.2010
m8rinek
-> werty: nebudem se bavit o tom co je lepší, to oba víme :))). Já spíš chtěl poradit/pomoct :))).

E: mmch takový dcoe jezdilo na mrdkách jako je Alfa, Porsche, lancia atp :D:D:D
upraveno 1x, naposled 28.10.2010 19:47:43
19:42:51
28.10.2010
werty
-> m8rinek: Srovnáváš nesrovnatelné. A pokud by to tak bylo pak by nejezdil na milionech aut značek jako VW, Ford, Opel byť v lehčích obměnách.
19:42:06
28.10.2010
saSaT
-> m8rinek: mě nejlíp fungovalo dycky BSko3 ale DCOE sem teda nikdy neměl3
19:40:12
28.10.2010
m8rinek
-> werty: to už jsem vyčetl a ano, je to debilní karbec... Nejlíp fungujou věci jednoduchý... hmm DCOE :)))
19:34:32
28.10.2010
werty
To že se v něm nevyznáš neznamená že je to debilní karbec... to za prvé. A za druhé... injektor je schovaný pod víkem. To co myslíš ty je obohacoavč plného zatížení a je nad komorou II stupně.
upraveno 1x, naposled 28.10.2010 19:36:13
19:05:36
28.10.2010
m8rinek
-> afro100: tak máš skoro pravdu, ona sprcha akceleračkou není, ta je schovaná jinde...
To je ale debilní karbec :/
18:38:53
28.10.2010
m8rinek
-> afro100: ale prd, ty myslíš takovej ten bazmek plastovej zahnědlej. Já myslim klasickou sprchu a ta je dlouhá až pod na dno a tam už neni co odvětrat....
18:28:46
28.10.2010
afro100
-> m8rinek: no ale bacha, ten natrubok co trci zvrchu nad komoru neni ako u SEDR(EDSR ale je to len odvetranie plovakovky ... teda z toho nic nepotece :D

dl2.upnito.sk/download.ph p?dwToken=ab... v tejto knihe je ten karb celkom dobre popisany,
upraveno 1x, naposled 28.10.2010 18:34:54
18:27:15
28.10.2010
m8rinek
-> vhml: vim já kde tam nějaká je? Druhá věc, jak ta akceleračka jako funguje? Šak to je jen trubička píchlá do plovákovky :D
18:25:15
28.10.2010
vhml
-> m8rinek: membrána?
18:22:05
28.10.2010
m8rinek
Projevuje se mi na spotřebním favořitu díra v plynu a to taková, že při prudším zmáčknutí plynu se motor přidusí, při přidávání pozvolném je vše v podstatě ok. Vše značí na nefunkční akceleračku.

Nuže karbec jsem odhalil a akceleračka nic nedělá ani při vypnutém, ani při zapnutém motoru, po vyškubnutí akceleračky jsem zjistil, že je průchozí. Takže co teď? :)
Extreme Tyres