-> werty: šak ho mam ve favu co pomalu, ale jistě obrůstá lišejníkem...
K tématu, shodim víko, z boku ten bazmek na dvou šroubech, a pak akceleračku profkouknu, bude li průchozí bude chyba někde hlouběji, je tak?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Akceleračka Lekr
20:02:50
28.10.2010
28.10.2010

m8rinek
19:48:01
28.10.2010
28.10.2010

werty
-> m8rinek: To ti klidně pomoct můžu... Taky nemám zájem se "přetahovat"... jen ho prosím tebe nezatracuj jenom proto že jej neznáš.
EDIT: Pierburg 2E3 není primárně stavený pro honbu za výkonem. V kategorii pro kterou je určený plní svoje povinnosti skvěle. Jak říkám nejde to srovnávat.
EDIT: Pierburg 2E3 není primárně stavený pro honbu za výkonem. V kategorii pro kterou je určený plní svoje povinnosti skvěle. Jak říkám nejde to srovnávat.
19:46:17
28.10.2010
28.10.2010

m8rinek
-> werty: nebudem se bavit o tom co je lepší, to oba víme :))). Já spíš chtěl poradit/pomoct :))).
E: mmch takový dcoe jezdilo na mrdkách jako je Alfa, Porsche, lancia atp :D:D:D
E: mmch takový dcoe jezdilo na mrdkách jako je Alfa, Porsche, lancia atp :D:D:D
19:42:51
28.10.2010
28.10.2010

werty
-> m8rinek: Srovnáváš nesrovnatelné. A pokud by to tak bylo pak by nejezdil na milionech aut značek jako VW, Ford, Opel byť v lehčích obměnách.
19:42:06
28.10.2010
28.10.2010

saSaT
-> m8rinek: mě nejlíp fungovalo dycky BSko
ale DCOE sem teda nikdy neměl


19:40:12
28.10.2010
28.10.2010

m8rinek
-> werty: to už jsem vyčetl a ano, je to debilní karbec... Nejlíp fungujou věci jednoduchý... hmm DCOE :)))
19:34:32
28.10.2010
28.10.2010

werty
To že se v něm nevyznáš neznamená že je to debilní karbec... to za prvé. A za druhé... injektor je schovaný pod víkem. To co myslíš ty je obohacoavč plného zatížení a je nad komorou II stupně.
19:05:36
28.10.2010
28.10.2010

m8rinek
-> afro100: tak máš skoro pravdu, ona sprcha akceleračkou není, ta je schovaná jinde...
To je ale debilní karbec :/
To je ale debilní karbec :/
18:38:53
28.10.2010
28.10.2010

m8rinek
-> afro100: ale prd, ty myslíš takovej ten bazmek plastovej zahnědlej. Já myslim klasickou sprchu a ta je dlouhá až pod na dno a tam už neni co odvětrat....
18:28:46
28.10.2010
28.10.2010

afro100
-> m8rinek: no ale bacha, ten natrubok co trci zvrchu nad komoru neni ako u SEDR(EDSR ale je to len odvetranie plovakovky ... teda z toho nic nepotece :D
dl2.upnito.sk/download.ph p?dwToken=ab... v tejto knihe je ten karb celkom dobre popisany,
dl2.upnito.sk/download.ph p?dwToken=ab... v tejto knihe je ten karb celkom dobre popisany,
18:27:15
28.10.2010
28.10.2010

m8rinek
-> vhml: vim já kde tam nějaká je? Druhá věc, jak ta akceleračka jako funguje? Šak to je jen trubička píchlá do plovákovky :D
18:25:15
28.10.2010
28.10.2010

vhml
-> m8rinek: membrána?
18:22:05
28.10.2010
28.10.2010

m8rinek
Projevuje se mi na spotřebním favořitu díra v plynu a to taková, že při prudším zmáčknutí plynu se motor přidusí, při přidávání pozvolném je vše v podstatě ok. Vše značí na nefunkční akceleračku.
Nuže karbec jsem odhalil a akceleračka nic nedělá ani při vypnutém, ani při zapnutém motoru, po vyškubnutí akceleračky jsem zjistil, že je průchozí. Takže co teď? :)
Nuže karbec jsem odhalil a akceleračka nic nedělá ani při vypnutém, ani při zapnutém motoru, po vyškubnutí akceleračky jsem zjistil, že je průchozí. Takže co teď? :)