zkušenosti s dvojité karburátory mbg

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 21.10.2010 do 23.10.2010, založil/a hany26 - zrušená registrace
řadit dle data
17:37:11
23.10.2010
Vrba
-> hany26: Já bych to zkusil a pouzil bych difuzory 24mm :-) Na sladění se používá takový měřák,co měří průtok vzduchu.Dá se to koupit,ale myslím,že by to slo nastavit i bez toho.Namontoval bych to a dal si práci s naladěním,....výsledek bude určitě stát za to.
23:52:48
22.10.2010
pap
Skusenost tiez horsia, ale ak mas cas na pokusy, preco nie. Mna to ale extremne sralo, lebo jeden sa prechlastaval a neslo to nastavit, tak som dal jeden a skoncilo sa.
08:56:44
22.10.2010
vhml
Seřídit je to opravdu problém aby to běhalo 100%. Pokud to tam nechceš mít vyloženě jako fajnovku, tak dej DDSR, v ideálním případě SEDR, zůstaneme-li u Jikovů...
22:55:14
21.10.2010
stepan
-> hany26: Z vlastní zkušenosti sem dal doma vyrobený sání, oba karburátory sem natryskoval jako sériový jednokomorový když je jeden, jen aby byli oba stejný. Výkon šel subjektivně hodně nahoru, spotřebu nemůžu soudit, protože u toho auta po pár km odešla spojka a už šlo do šrotu. Tim moje testování prozatim skončilo.
13:44:59
21.10.2010
afro100
-> hany26: objektivne porovnanie nemam,

podla mna je DDSR z erka dostupnejsia varianta ...
13:39:49
21.10.2010
hany26 - zrušená registrace
a v porovnání s 2 komorou z erka co je lepší???
12:13:24
21.10.2010
afro100
-> hany26: vykon lepsi, ale trosku viac aj spotreba, treba to zladit, aby jeden karburator nebrzdil druhy ...

btw: ku sacim je aj ine vyfukove, kt. ma plosku na vyhrievanie sacich pod kazdym karbom ...
12:09:13
21.10.2010
hany26 - zrušená registrace
co získám tím když je dám na auto když pominu originalitu,co výkon a seřizování parametry klapek trysek??? dík za vše. prachy i zápal by byly ale už muj děda mě kdysi varoval že je to peklo
Extreme Tyres