snizeni hlavy favorit 136b

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 19.10.2010 do 25.10.2010, založil/a lucas
řadit dle data
22:38:18
25.10.2010
lucas
Tak problém vyřešen. Netěsnili ventily. a hlava ubraná o 0,4mm a taky je hodně vyžraná od vody.
11:46:19
21.10.2010
lucas
-> jarda.u1: Ne to po nikok nechci.Uz jsem pevne rozhodnut ze by byla lepsi vacka 265/265 a nebo 265/258 od motor excel.Hlavne kvuli tomu,ze se casto pohybuji na okrajich mesta.Cili pro me pouziti je vhodnejsi tato mene ostra.Na tu hlavu specham jen kvuli tomu ze je z auta uz dole a ceka na to aby se odvezla na snizeni.Proto resim o kolil by to tedy melo byt
-> afro100: o tom tesneni jsem tay cetl,aktualne resim jestli o tesneni ma byt temac nebo elring
10:10:48
21.10.2010
afro100
-> lucas: par desatin sa da nahnat aj na nizsom tesneni pod hlavu
10:09:08
21.10.2010
jarda.u1
-> lucas: hlavne se neptej jaka vacka je lepsi,nemuselo by to dobre dopadnout.Radsi si pocti ve starsich tematech.4
09:54:11
21.10.2010
lucas
-> Gemini: a gemini :-) cekal jsem kdy se vyjadris.dekuju.Koukal jsem do tabulek a ten kp odpovida snizeni hlavy o 0,7 mm.Je to tak?
09:17:14
21.10.2010
Gemini
-> lucas: na tu vacku sprav aspon 10,5:1 KP
08:33:08
21.10.2010
lucas
Dobře mrknu se k Tunerovi. Aktuálně jsem rozhodnut pro méně drsnější variatnu vačka 265/265 a kp 10,2 tj snížit o 0,6 mm. Zároveň se bude otvírat i spodek motoru. Jinak tesneni pod hlavou bylo pri sundavani hlavy tesne pred smrti.
07:36:44
21.10.2010
Dušan
-> lucas: podivej se k Tunerovi2, ber vacku jakou ma on + KP taky. Nicmene, dokud nevyresis aby mel motor stejny tlaky tak to bude stat za h... Osobne bych to prekrouzkoval. Otazka je zda ty krouzky zvladnes. Protoze nasazovat a sundavat hlavu tam a zpet nema cenu. Krouzky zase tak drahy nejsou. A kdyz je dole hlava tak nechat prekontrolovat tu tesnost ventilu.
23:23:48
20.10.2010
lucas
-> waca: To je krásný, že máš špatný pocit, ale to mi moc nepomůžu s volbou vačky ;) neber si to špatně.
23:08:40
20.10.2010
waca
u Fáčka 136ky bych tu hlavu nerad snižoval. Budíž u 135ky, to jo, ale 136ku...Vim že to dělá hafo lidí, ale mám z toho takovej špatnej pocit :)
22:56:26
20.10.2010
lucas
Protoze aby se dali vymenit pistni krouzky se musi povolit ojnice dole na klice co znamena sundat vanu.Cili jo nemusi se vyndavat.Dneska jsem hlavu sundal.Necham ji srovnat o 0,6 mm + bych k tomu chtel koupit vacku 280/280.Otazka je jen kde ji sehnat.Tohle spojeni by mohlo fungovat.
20:38:42
20.10.2010
jarda.u1
-> lucas 20.10.10 15:29:15: proc bys ho vyndaval?
20:30:21
20.10.2010
Olgoj Chorchoj
třeba budou jen netěsný ventily
15:29:15
20.10.2010
lucas
Motor se mi moc menit nechce,protoze svuj puvodni v top stavu jsem prodal.hmm prekrouzkovat motor znamena v podstate vyndat cely motor a sundat vrsek a spodek :-D jajky jajky
17:30:51
19.10.2010
Dušan
-> lucas: to uz bych ani tak neresil. Pokud jsi to meril dobre tak jsou ty krouzky speceny. Tzn prekrouzkovat, ale to se moc nenosi takze jinej motor klidne. Ale ja osobne bych to prekrouzkoval.
14:01:35
19.10.2010
havlik
ale pleteš si kompresi a kompresní poměr
13:54:08
19.10.2010
lucas
Jake hodnoty by mel mit seriovy motor?Kolem 9,7?
13:38:27
19.10.2010
lucas
Dobre tak tam pred merenim do kazdeho valce striknu trochu oleje v te male strikacce a pak to zmerim a podle toho se uvidi.
13:03:45
19.10.2010
Dušan
to neni hlavou ale krouzkama
12:55:39
19.10.2010
lucas
Vcera jsek meril komprese na vcech valcich a byly 9,5;10;10,5;14 Meril jsem to 2x a nezda se mi na tom poslednim valci (ten pod termostatem) tak vysoky rozdil proti tomu vedlejsimu.Tudiz mam podezreni ze bude kriva hlava.Motor byl jednou uvarenej tak,ze tam nebyla voda. Ptam se hlavne o kolik je to jeste vhodny snizit s palivem NA95. Podle tabulek jsem dosel k zaveru ze o 0,5mm na kp 10,2.Slo by to jeste vic? Jedna se o motor 781.136B jednobodovy vstrikovani.
Extreme Tyres